menu

Hier kun je zien welke berichten Pianoman85 als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Spiegeljongen - Floortje Zwigtman (2010)

poster
5,0
Het laatste en mooiste deel van de trilogie. Prachtig geschreven, ik kon er niet in ophouden. Heb de 600 pagina's in 2 dagen doorgewerkt.

Het laatste deel van het boek (op ongeveer twee derde) is prachtig; Adrian verliest hier alles, en moet een keuze maken: een makkelijk of een gelukkig leven? Het einde, en de memoires van Vincent zorgden er uiteindelijk voor dat ik een traantje moest wegpinken.

Wat mij betreft één van de beste boeken(serie's) die ik ooit gelezen heb. Komt op een ereplaats in mijn boekenkast.