Rinke
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Laatste bezoek: 7 januari 2021, 17:33 uur
Aantal stemmen: 19
Gemiddelde: 4,63
Standaardafwijking: 0,45
Aantal berichten: 0
Top 10 boeken
- 1. De Nieuwe Man - Thomas Rosenboom (2003)
- 4. Onder IJsbergen - J. Bernlef (1981)
- 6. Suezkade - Jan Siebelink (2008)
- 7. Hemelval - Arjan Visser (2006)
- 8. Joe Speedboot - Tommy Wieringa (2005)
Recente stemmen
- 5,0Kishidancho Goroshi 1 - Haruki Murakami (2017)
Alternatieve titel: De Moord op Commendatore: Deel 1: Idea Verschijntgeplaatst: 31 januari 2019, 15:27 uur - 4,5Wildzang - Gijs IJlander (2010) geplaatst: 31 januari 2019, 15:23 uur
- 4,5Muidhond - Inge Schilperoord (2015) geplaatst: 25 maart 2017, 18:15 uur
- 5,0De Kozakkentuin - Jan Brokken (2015) geplaatst: 25 maart 2017, 18:15 uur
- 5,0De Bekeerlinge - Stefan Hertmans (2016) geplaatst: 25 maart 2017, 18:15 uur
- 5,0Butcher's Crossing - John Williams (1960) geplaatst: 28 februari 2015, 21:05 uur
- 5,0Batavia's Graveyard: The True Story of the Mad Heretic Who Led History's Bloodiest Mutiny - Mike Dash (2001)
Alternatieve titel: De Ondergang van de Batavia: Het Ware Verhaalgeplaatst: 28 februari 2015, 21:05 uur - 5,0Publieke Werken - Thomas Rosenboom (1999) geplaatst: 16 september 2012, 18:54 uur, stem was: 0,5
- 4,0Boven Is Het Stil - Gerbrand Bakker (2006) geplaatst: 16 september 2012, 18:02 uur, stem was: 3,5
- 4,0Whispers of the Dead - Simon Beckett (2009)
Alternatieve titel: Het Sanatoriumgeplaatst: 16 september 2012, 18:02 uur