menu

Boeken / Koop en Ruil / Gezocht boeken uit de Perpetua reeks

zoeken in:
Bas I.
Ik ben op zoek naar drie boeken uit de Perpetua reeks van Athenaeum, namelijk de dichtbundels van Rilke, Pessoa en Rimbaud. Het gaat over de hardcover uitgaven met de specifieke omslag zoals bij deze:

Athenaeum Boekhandel | Perpetua reeks Nieuwe gedichten, Rainer Maria Rilke

Mocht iemand de gouden tip hebben, dan hoor ik het graag.

avatar van handsome_devil
Ik kan je niet helpen maar wel een goeie avatar van een heel goed album. Dat mag toch ook even gezegd worden.

Bas I.
Merci, mooi dat er meerdere mensen zijn die het kunnen waarderen.

avatar van eRCee
Overigens biedt Kafka (himself) in dit topic meerdere boeken uit de Perpetua reeks aan. Je kan eens polsen.

Bas I.
Ik heb er toevallig een aantal van hem gekocht, maar de eerder genoemde titels blijven lastig te vinden. Ik heb het boek van Pessoa inmiddels wel aan kunnen schaffen, maar de boeken van Rilke en Rimbaud blijven op mijn wensenlijst staan.

Bas I.
Rimbaud heb ik inmiddels ook gevonden. Rilke blijft echter op de wensenlijst staan. De persoon met de gouden tip krijgt mijn eeuwige dank.

Bas I.
Aanvullend ben ik ook op zoek naar de Perpetua uitgave van Virginia Woolf’s Mevrouw Dalloway. Ik hoor het graag als iemand deze wil verkopen of een plek weet waar hij te koop staat.

avatar van Ondine
Ik ben op zoek naar "Het proces" van Franz Kafka de Perpetua reeks van Athenaeum. Nieuw nooit gezien in de winkel (of ik was gewoon te laat...). Ben benieuwd of iemand deze aanbiedt.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:37 uur

geplaatst: vandaag om 12:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.