menu

Boeken / Koop en Ruil / Boek inspreken tegen betaling

zoeken in:
Hi allemaal,

Ik heb een vraag en ben benieuwd of iemand hier voor open staat.

Ik ben gek op al de informatie die in boeken staat, er is zoveel dat ik graag wil lezen. Het 'probleem' is alleen dat ik een moeilijke lezer ben, dus daarom lees ik vaak over woorden heen en moet ik om een pagina goed te begrijpen hem af en toe twee keer lezen dat stoort mij enigszins en ben daarom opzoek naar een alternatief.

Ik heb in het verleden wel gebruikt gemaakt van een audio boek app. Alleen merkte ik dat hier niet al de boeken beschikbaar zijn die ik wil lezen.

Dus mijn vraag is: Zal iemand er voor open staan een boek in te spreken tegen een betaling (een uur-tarief die af te meten is aan de duur van de opname). Ik heb het nu over het boek Emotionele intelligentie van Daniel Goleman. Mocht iemand interesse hebben in dit soort boeken is dat natuurlijk een win-win.

Als iemand hier voor open staat, hoor ik dat graag onder dit bericht.
Ik heb nog meer dan genoeg boeken die ik ingesproken zou willen hebben.

Ik hoor graag van jullie,

Fijne dag!

Leuke vraag. Ik heb hiervoor geen tijd, maar kan me niet voorstellen dat er niemand voor te vinden is.

Ted Kerkjes (moderator)
Het lijkt mij inderdaad wel interessant, RVD1! Ik heb je een privéberichtje gestuurd.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:33 uur

geplaatst: vandaag om 22:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.