menu

Boeken / Koop en Ruil / TKG: De bende van Nijvel

zoeken in:
Hoi,

Ik ben al een tijd op zoek naar "De bende van Nijvel" van Guy Bouten.
Heeft iemand nog een exemplaar te koop voor een normale prijs?
Op marktplaats staat 'ie voor €110, terwijl de normale winkelprijs €25 was. Daar begin ik dus niet aan.

Groetjes,

Mark

Hier voor 99,99: Boekwinkeltjes.nl - Boeken zoeken: bende

Scheelt je alvast een tientje...

Die bol.com had ik inmiddels ook gevonden, maar die onderste is wel erg interessant...ga eens reageren. Bedankt Centurion!!

Tot je dienst

Weet jij trouwens waarom dit boek dat toch nog niet echt oud is, nu al zo onwijs duur is tweedehands? Is het controversieel en uit de handel genomen oid?

Ik snap het ook niet, hoor. Ik had de uitgever gemaild, en die vertelde mij dat er geen nieuwe druk gepland staat.
Er is echter wel een nieuw boek verschenen van de zelfde schrijver over de connectie met de bende van Nijvel en de CIA.
Vreemd he?

Ja nogal!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.