menu

Boeken / Koop en Ruil / Gezocht Vuurvlinder van Michelle Paver

zoeken in:
avatar van Gaby21
Ik ben op zoek naar het 2de deel van de Edentrilogie van Michelle Paver: de Vuurvlinder.
Heeft iemand een idee waar ik dit boek zou kunnen vinden/kopen?

avatar van DMF
DMF
Boekwinkeltjes.nl - Paver, Michelle - Vuurvlinder
Wel een hoge prijs, maar je moet zelf maar bepalen of je dat wil betalen.
In het Engels is-ie zeker beschikbaar (en stukken goedkoper).

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Nou, dat is nogal, en dan voor een boek met waterschade.

avatar van DMF
DMF
Eigenlijk schandalig inderdaad. De verkoper blijkt op de hoogte te zijn van het feit dat het boek lastig te krijgen is. Misschien kun je nog wat van de prijs afdingen.

avatar van Gaby21
Inderdaad erg duur voor een beschadigd boek. Maar ik zie nu net dat het boek 'reeds verkocht' is.
Misschien iemand nog andere tips?

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Ik heb mijn voelhorens al eens uitgestoken, maar ik kan 'm niet vinden. Typisch, want het is nog niet zo oud.

avatar van DMF
DMF
Tweedehands bij bol.com voor acht euro nu. Die zal weleens snel weg kunnen zijn, dus grijp je kans! bol.com | Vuurvlinder, Michelle Paver | Nederlandse boeken

avatar van Gaby21
Vreemd. Die advertentie staat er in inderdaad, maar er staat bij 'niet leverbaar'? Ik kan hem in ieder geval niet bestellen, jammer genoeg. Ik blijf zoeken...

avatar van Gaby21
Gevonden via Marktplaats!

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Gaby21 schreef:
Gevonden via Marktplaats!

Gefeliciteerd!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:14 uur

geplaatst: vandaag om 22:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.