menu

Boeken / Koop en Ruil / Ik ben boos op bol.com...

zoeken in:
..op bol.com.

Staat er op de site dat je deze uitgave krijgt:


(afbeelding)

Krijg je dit lelijke ding:


(afbeelding)

Zo. Dat moest ik even kwijt.


avatar van Pythia
In het geval dat het je erg stoort en je er wat energie in wilt steken, staat op de site van bol.com :

Verkeerd artikel ontvangen
Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retour sturen. Om te achterhalen waarom u een ander artikel heeft ontvangen, is het belangrijk dat u op de achterkant van de factuur aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen. Vermeld hierbij de ISBN’s of EAN’s en stuur het artikel kosteloos naar:

bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk

Bedankt voor de reacties, maar het is inmiddels al langer dan 2 weken geleden. Ik zal er de volgende keer op letten.

Er staat daar niet dat je geen recht hebt op vervanging. Je kunt alleen het verkeerd ontvangen artikel niet meer kosteloos terugsturen.

Hm, inderdaad. Ik vraag me alleen af in hoeverre dat überhaupt te moeite waard is. Ik vond het boek best een beetje een tegenvaller namelijk.

Die vraag kun je alleen zelf beantwoorden natuurlijk.

Helemaal correct. Het was sowieso niet gepost met de intentie om daarna stappen te ondernemen - ik zag dat boek liggen en raakte weer even gefrustreerd. That's all.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:51 uur

geplaatst: vandaag om 07:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.