menu

Boeken / Koop en Ruil / Gezocht: Diverse Boeken

zoeken in:
hellboy.ray
Hoi,

ik ben op zoek naar 3 boeken...
misschien dat iemand mij kan helpen.


(afbeelding)


(afbeelding)


(afbeelding)
deze maakt niet uit welk kaft... maar deze kaft
kon ik in iedergeval vinden op het net.

Alvast bedankt voor de hulp.

avatar van Roel van M
Heldinnen heb ik afgelopen donderdag gezien bij De Slegte in Den Bosch, misschien kun je hem daar ophalen. Als je meer wilt weten moet je maar een PM sturen.

hellboy.ray
oké... misschien even van de week langs bij De Slegte hier in Utrecht dan.

avatar van Roel van M
Ik vond hem wel bij de 2e-hands, dus dat maakt het al minder aannemelijk dat ze hem ook in Utrecht hebben.

avatar van Sheplays
Op zoek naar Paradiso Stills van Max Natkiel

avatar van Sheplays
..en is in the bag

Ik ben op zoek naar een Nederlandse versie van Thomas Hardy - Tess Of The D'urbervilles

Kijk even op de website van De Slegte anders.. staan ook veel oude boeken tussen.. Iedere filiaal heeft wel een andere database.. geen idee of ze ook vervoeren naar andere filialen in andere steden.

Ik ben op zoek naar het boek; Reis terug naar huis, van Lee Carroll ISBN 9789027476210

uitgegeven 09-07-2002

Het is nergens meer te krij.gen, misschien heeft het iemand die het te koop wil aanbieden

In Boeken > Koop en Ruil > boek haat van mel wallis de vries:

lieve mensen,
ik moet voor mijn nederlands boekbespreking verplicht een boek van de jonge jury lezen. ik had haat uitgekozen, maar dit boek heb ik zelf niet. in iedere dichtbijzijne bibliotheek is hij uitgeleend en al opnieuw gereserveerd... ik moet het snel lezen , want ik ben de eerste die de presentatie moet doen... heeft iemand tips??

avatar van gert_r
xsannex schreef:
In Boeken > Koop en Ruil > boek haat van mel wallis de vries:

lieve mensen,
ik moet voor mijn nederlands boekbespreking verplicht een boek van de jonge jury lezen. ik had haat uitgekozen, maar dit boek heb ik zelf niet. in iedere dichtbijzijne bibliotheek is hij uitgeleend en al opnieuw gereserveerd... ik moet het snel lezen , want ik ben de eerste die de presentatie moet doen... heeft iemand tips??
Het boek is het probleem niet:
Op voorraad. Voor zondag 23:59 uur besteld, maandag in huis
Het probleem is dat je een sponsor moet zien te vinden. Je zult toch een avondje op moeten passen (geen idee wat de tarieven zijn op dit moment) of een paar keer die auto moeten wassen.

avatar van Raspoetin
Ik ben op zoek naar de koude revolutie van Michel Houellebecq. Ergens te verkrijgen voor een schappelijke prijs? (Niet als e-book)

avatar van Raspoetin
Raspoetin schreef:
Ik ben op zoek naar de koude revolutie van Michel Houellebecq. Ergens te verkrijgen voor een schappelijke prijs? (Niet als e-book)


Hoeft niet meer. Ik heb hem gevonden


avatar van HALVE TAMME.
Gevonden

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Dat kon niet zo moeilijk zijn.

Bij Boeken > Koop en Ruil > Ik was een der miljoenen:

Vandaag 30.6.2017 in "Een vandaag" kwam dit boek van Johan Wigmans ter sprake .

Dit heeft mij zo gefascineerd dat ik het internet heb doorlopen om dit boek te bemachtigen, maar zonder resultaat.

Kan iemand mij de weg wijzen om dit aan te kopen.

Met dank.
Dziem

avatar van HALVE TAMME.
Bij Boeken > Koop en Ruil > Ik was een der miljoenen:

Hoe is jouw Duits?

avatar van eRCee
Bij Boeken > Koop en Ruil > Ik was een der miljoenen:

Ze vertelden in datzelfde programma dat er een nieuwe uitgave op stapel staat. Even geduld dus. Tot die tijd kan je misschien vooruit met De Goelag Archipel.

Bij Boeken > Koop en Ruil > Ik was een der miljoenen:

Of deze.

Kolymskie Rasskazy - Varlam Tichonovitsj Sjalamov (1994)

Bij Boeken > Koop en Ruil > "Trilogie over de toekomst" - Thea Beckman:

Hallo iedereen, ik ben op zoek naar het boek 'Van God houden als van niemand-preken van meister Eckhart' van Frans Maas. Is er iemand die het te koop aanbiedt en voor welke prijs?

In Boeken > Algemeen > Boek Tweede Wereldoorlog gezocht:

Hallo allemaal,

Ik zag dat er een topic was waar men naar boeken kon vragen. Echter, het ligt hier een beetje anders.
Ik zou graag het boek oorlog over Groesbeek van Le Göb, S willen kopen. Het is boek is redelijk oud en komt volgens mij uit 1946. Helaas heb ik het maar 1 keer te koop gezien, en dit boek is inmiddels al verkocht. Mocht iemand het boek toevallig hebben liggen, of weten waar ik het aan zou kunnen kopen dan hoor ik het graag. Bij de Bibliotheek is het boek ook niet te verkrijgen.

Alvast hartelijk bedankt,

Jan

avatar van Slainte_Mhath
Bij Boeken > Algemeen > Help! Ik zoek een boek!:

Jan, Welkom op Boekmeter!

Ik heb gezocht, maar niks kunnen vinden. Wel valt het me op dat er genoeg boeken over Groesbeek m.b.t. de oorlog zijn. Het gaat je echter om specifiek het boek van S. le Göb. Google brengt me helaas niet verder.

Gr. Stephan

avatar van ellengillis4
Ik ben op zoek naar het boek "te groot voor een noe-noe" van J. Murphy. Ik kan het nergens kopen. Iemand die het heeft liggen?

Mvg,
Ellen

PQV00
ellengillis4 schreef:
Ik ben op zoek naar het boek "te groot voor een noe-noe" van J. Murphy. Ik kan het nergens kopen. Iemand die het heeft liggen?

Mvg,
Ellen

De originele titel https://partnerprogramma.bol.com/click/click?p=1&t=url&s=6278&url=https%3A%2F%2Fwww.bol.com%2Fnl%2Fp%2Fthe-last-noo-noo%2F1001004010829952%2F&subid=rwrt

Bij De Onvoorziene - Thomas Olde Heuvelt:

Hallo latevogel,

Ik ben echt een fan van deze schrijver, maar kan dit boek niet meer vinden. Zou je bereid te zijn het aan mij te verkopen? Je zou me er erg blij mee maken!
Ik hoor het graag.

Vriendelijke groeten.

hallo mensen
ik heb een boek gelezen dit weekend het wat geweldig mag ik er over vertellen

avatar van eRCee
henkvandesteeg1 schreef:
hallo mensen
ik heb een boek gelezen dit weekend het wat geweldig mag ik er over vertellen

Even in de zoekbalk bovenaan de titel van het boek intypen (of de schrijver) en dan vind je als het goed is de boekpagina. Van harte welkom om je enthousiasme daar te delen.

avatar van sjtufke
Hoi Luitjes,

Ik ben op zoek naar De laatste dag van William Forstchen, Een tweede aarde van Alexandra Monir, Necropolis en Necrotopia van Lotte Troonbeeckx, en De buurman van Dean Koontz. Iemand?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.