menu

Boeken / Koop en Ruil / Aanbiedingen De Slegte

zoeken in:
avatar van eRCee
Er is momenteel een aantal prachtige aanbiedingen bij De Slegte:

Het Zingen van de Tijd - Richard Powers. Mooie hardcover-uitgave van 25,- voor 9,-. Voor de kwaliteit van het boek zelf kan ik niet instaan.

De Veroveraar - Jan Kjaerstad. Koop deze fraaie harcover-editie voordat de auteur over 20 jaar de nobelprijs voor literatuur krijgt en zijn inmiddels niet meer verkrijgbare boeken opnieuw worden uitgegeven. Dan heb jij toch mooi de eerste uitgave voor 8,-.

De Ontdekker - Jan Kjaerstad. Zelfde verhaal als boven. Er zou eigenlijk een wet moeten zijn die de verkoop van dit boek voor minder dan 25,- euro beboet met een gevangenisstraf van tenminste 5 jaar, maar goed, nu verkrijgbaar voor het luttele bedrag van 7,-. (Zelf heb ik hem nieuw gekocht, prijskaartje: 30,-.)

avatar van PeterW
PeterW (crew)
eRCee schreef:
Er zou eigenlijk een wet moeten zijn die de verkoop van dit boek voor minder dan 25,- euro beboet met een gevangenisstraf van tenminste 5 jaar,


Vind je de boeken nog niet duur genoeg?

avatar van eRCee
Men moet parels nu eenmaal niet voor de zwijnen werpen...

avatar van Zelva
Kjærstad heb ik al langer interesse voor, alleen jammer dat je dan het eerste deel niet hebt. Of is dat geen onoverkomelijk probleem?

avatar van eRCee
Zelva schreef:
Kjærstad heb ik al langer interesse voor, alleen jammer dat je dan het eerste deel niet hebt. Of is dat geen onoverkomelijk probleem?

Jawel. Maar er is natuurlijk de kans dat je die later nog eens tweedehands tegen het lijf loopt (bijvoorbeeld in De Slegte zelf, daar heb ik hem ook vandaan). Of in de bieb lenen.
De boeken kunnen ook wel zelfstandig gelezen worden trouwens. En het is altijd nog beter twee meesterwerken te lezen en er ééntje te missen, dan er drie missen.

avatar van Slainte_Mhath
Ik heb onlangs het boek Bedroom Secrets of the Master Chefs, The - Irvine Welsh (2006) bij de Slegte aangeschaft voor € 7,-

Weinig geld voor een Geweldig boek.
Bij Bol.com kost ie € 20,-

De slegte Rotterdam heeft op het moment ook een actie lopen met de groupon aanbiedingen.. misschien is dat ook een ideetje.

Slainte_Mhath schreef:
Ik heb onlangs het boek Bedroom Secrets of the Master Chefs, The - Irvine Welsh (2006) bij de Slegte aangeschaft voor € 7,-

Weinig geld voor een Geweldig boek.
Bij Bol.com kost ie € 20,-


Klopt.. ben ook niet echt een voorstander van bol.com.. de orders worden meestal ook niet iop tijd geleverd.

avatar van Bassievrucht
Volgens mij is dat De Slegte eigen, maar corrigeer me als ik het fout heb.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Bassievrucht schreef:
Volgens mij is dat De Slegte eigen, maar corrigeer me als ik het fout heb.

Nee, dat klopt helemaal. Bij De Slegte moet je het alleen van de ramsj hebben.

avatar van the Cheshire cat
Bij De Slegte geven ze je nog geen euro als je er met de authentieke schrijftafel van Dostojevski
binnen komt wandelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:27 uur

geplaatst: vandaag om 18:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.