menu

Boeken / Koop en Ruil / Donkere Toren-reeks

zoeken in:
Hallo allemaal,

Allereerst hoop ik dat deze post op de goede plek staat... zo niet... sorry
Dan nu mijn vraag: ik ben een tijdje geleden begonnen in de donkere toren serie (nieuwe uitgave... hardcover). Daar zijn/waren alleen de eerste 3 delen van verkrijgbaar, de overige delen zijn in deze uitgave nog niet verschenen.
Komen deze delen nog? zo ja, wie weet wanneer?
En wanneer ze niet meer komen als hardcover.. wie weet er dan nog een site waar ik eventueel de paperbackversies kan vinden?

alvast bedankt

avatar van Dexter
Alle delen zijn volgens mij al verschenen in hardcover. Van de eerste drie ken ik inderdaad ook twee versies, maar van de laatste vier bestaan zeker hardcover versies. Maar volgens mij waren dat Engelse edities, en aangezien je de Nederlandse serienaam als topic hebt gezet, zul je wel voor de Nederlandse vertaling gaan.
Zelf heb ik alle boeken in pocket, behalve Tovenaarsglas, die heb ik in de originele paperback uitgave. Hardcover ziet er voor de verzameling stukken mooier uit natuurlijk, maar zelf vind ik pockets het fijnste lezen; het is maar wat je liever hebt.

Er komen in ieder geval nieuwe hardcover edities uit van:

Donkere Toren cyclus: Tovenaarsglas midprice hardcover met ISBN: 9789024527618 voor 17-4 2008 kost 14.95.
hier te bestellen

Donkere Toren cyclus: Wolven van de Calla midprice hardcover met ISBN: 9789024527625 voor 17-5 2008 kost 14.95
hier te bestellen

De gemiddelde boekhandel heeft vaak de paperbacks in de winkel liggen, en anders zullen zij die zeker kunnen bestellen. En je kunt altijd bij De Slegte of een andere verkoper van tweedehands boeken kijken.

Dit topic past trouwens beter in het Koop en Ruil forum.

Dexter schreef:
Alle delen zijn volgens mij al verschenen in hardcover. Van de eerste drie ken ik inderdaad ook twee versies, maar van de laatste vier bestaan zeker hardcover versies. Maar volgens mij waren dat Engelse edities, en aangezien je de Nederlandse serienaam als topic hebt gezet, zul je wel voor de Nederlandse vertaling gaan.
Zelf heb ik alle boeken in pocket, behalve Tovenaarsglas, die heb ik in de originele paperback uitgave. Hardcover ziet er voor de verzameling stukken mooier uit natuurlijk, maar zelf vind ik pockets het fijnste lezen; het is maar wat je liever hebt.

Er komen in ieder geval nieuwe hardcover edities uit van:

Donkere Toren cyclus: Tovenaarsglas midprice hardcover met ISBN: 9789024527618 voor 17-4 2008 kost 14.95.
hier te bestellen

Donkere Toren cyclus: Wolven van de Calla midprice hardcover met ISBN: 9789024527625 voor 17-5 2008 kost 14.95
hier te bestellen

De gemiddelde boekhandel heeft vaak de paperbacks in de winkel liggen, en anders zullen zij die zeker kunnen bestellen. En je kunt altijd bij De Slegte of een andere verkoper van tweedehands boeken kijken.

Dit topic past trouwens beter in het Koop en Ruil forum.


Ha bedankt!
Sorry voor de onduidelijkheid... ik bedoelde inderdaad de Nederlandse vertaling (hoewel ik de Engelse ook zou kunnen lezen). Ik ging voor de hardcover omdat ik er daar al 3 van heb staan en dat dan wel leuker voor de verzameling is . Bedankt voor de verschijningsdata! Ik zag nu net bij Bruna o=dat ze half april en mei uitkomen.. daarna weer wachten op de rest ...

Ik zal ook eens gaan zoeken bij De Slegte of andere verkopers.. ik wil nu eigenlijk gewoon weten hoe t af gaat lopen (ook al moet ik er nog 4 )

Nogmaals bedankt voor je hulp!

avatar van Dexter
Geen probleem Veel plezier nog met de reeks, het mooiste deel ligt nog op je te wachten (deel 4).

avatar van metalfist
Weet er iemand waar je de paperbacks nog kunt kopen? Om de een of andere reden vind je deze niet meer en de hardcovers vind je nu overal Maar ik zou liever de paperbacks hebben omdat ik er al zo'n 2 heb...

Iemand een ideetje?

avatar van Dexter
Op bol.com of anders (tweedehands) bij De Slegte.

avatar van metalfist
Bij De Slegte al veel gaan zien maar nog niets gevonden buiten een goed jaar geleden deel 2..

avatar van Micha
Ja, met De Slegte moet je soms wat geduld hebben.

Patran
Ik heb vandaag 4 & 5 in hardcover gekocht en 1,2,3 en 6 in hardcover besteld. Het is nog even wachten op de hardcover versie van 7.

Wegens overcompleet zijn van mijn verzameling bied ik 1,2 en 3 aan in paperback (helaas wel allemaal verschillend formaat/ontwerp)

Gast
geplaatst: vandaag om 12:22 uur

geplaatst: vandaag om 12:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.