menu

Boeken / Koop en Ruil / Gezocht: Graaf van Monte Cristo

zoeken in:
Bij Alexandre Dumas - Comte de Monte Cristo, Le (1846):

Hallo, wij willen dit boek graag in het Nederlands geschreven.
Wie weet waar deze te krijgen is.


Graaf van Monte Cristo
Geschreven door Alexandre Dumas

avatar van Silent shadow
Ik zie er op het moment enkele op marktplaats.nl staan.

Wellicht zit daar wat tussen?


avatar van GeGo
Grappig, naar dit boek ben ik ook al een tijdje op zoek...

Voorlopig weiger ik nog het via internet te kopen

Patran
Ik heb hem 2e hands op een boekenmarkt op de kop kunnen tikken.. was wel een gelukje want ik was ook al lang op zoek

avatar van GeGo
Een tijdje geleden was de verfilming te bewonderen op één (nationale Belgische televisie). Sindsdien ben ik er stiekem naar op zoek... Jij mag jezelf alvast gelukkig prijzen .

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Dit moet toch niet zo moeilijk zijn?

avatar van Arkadi
PeterW schreef:
Dit moet toch niet zo moeilijk zijn?


Lijkt mij ook niet

Patran
Voor degene die hem nog wilt, ik heb hem vandaag meegenomen op een boekenbeurs speciaal voor de mensen hier die hem nog zoeken, voor 2 euro + verzendkosten is hij van jou

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Ik ben bang dat je er mee blijft zitten.

Patran
Ook geen ramp die 2 euro doet me de das niet om Ik denk ik neem hem mee voor de mensen hier die hem zoeken. Het aanbod blijft iig geldig. Voor alleen de verzendkosten vind ik het ook goed haha

Gast
geplaatst: vandaag om 14:04 uur

geplaatst: vandaag om 14:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.