menu

Boeken / Koop en Ruil / Gratis kaartje The Power of Plots

zoeken in:
Hallo allemaal! Ik heb in totaal drie ( ) kaartjes gewonnen voor het volgende:

The power of plots
Avond van het spannende boek

Ter gelegenheid van Juni - Maand van het Spannende Boek wordt dit jaar voor het eerst The Power of Plots georganiseerd, een jaarlijks terugkerende avond rondom het spannende boek. Schrijvers, misdaadjournalisten, muzikanten en films zijn tijdens deze eerste editie op woensdag 20 juni in de Melkweg te zien en te horen. Saskia Noort zal als eregast aanwezig zijn. Ook wordt de winnaar van de Gouden Strop 2007 (prijs voor beste Nederlandstalige misdaadroman) bekendgemaakt.

Twee kaartjes hou ik zelf, maar de derde hou ik dus over. Is er iemand die er interesse voor heeft? Ik stuur het kaartje gratis en voor niets naar je toe! Als je interesse pm me maar (met adres), dan kan ik het kaartje vandaag nog naar je toe sturen. Of een andere manier als dat handiger is.

Mooi initiatief! Ik ga er niet voor naar Nederland komen, maar het klinkt in ieder geval interessant .

psyche (crew)
Ik had me graag aanbevolen gehouden en je een berichtje gestuurd ware het niet dat ik een vreselijk drukke (overwerk)week heb... Evengoed, hartstikke attente oproep!

Op zich woon ik in de buurt en heb ik niet al te veel te doen, maar ik weet nog niet zeker of ik wel wil. Reken er niet op, maar hou wel rekening met de kans dat het kan gebeuren dat ik me aanmeld. Erg leuk initiatief trouwens.

thomzi50 schreef:
Op zich woon ik in de buurt en heb ik niet al te veel te doen, maar ik weet nog niet zeker of ik wel wil. Reken er niet op, maar hou wel rekening met de kans dat het kan gebeuren dat ik me aanmeld. Erg leuk initiatief trouwens.

Sorry, je bent een beetje laat met je reactie Het was namelijk gisteren al. Jammer dat je het niet eerder gemeld hebt, want ik ben het kaartje dus niet kwijtgeraakt.

Maar het was wel een leuke avond hoor. Veel bekende schrijvers gezien

Gast
geplaatst: vandaag om 03:44 uur

geplaatst: vandaag om 03:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.