menu

Boeken / Boekgames / Vote for favorite book game

zoeken in:
avatar van donnie darko
Is het niet al gedaan, met dennis zijn stem?

avatar
we zullen maar iets nieuws nemen, anders valt het weer helemaal stil
Band of Brothers - Lolita
1-0


avatar
Louis2703
2-1



avatar
2-4 Beide niet gelezen, maar ik vond de serie al niet echt wat, dus laat staan het boek.


avatar van donnie darko
Eindelijk is het beslist.

avatar van donnie darko
Iemand een nieuwe?

avatar
doe jij maar

avatar van donnie darko
Ja, ik zou het wel doen, maar het is al het vijfde beste boek dat ik ooit heb gelezen, dus ik wil eigenlijk geen boek er tegenin zetten.

avatar van Freud
Voor mij geldt net hetzelfde .

avatar
zet er dan een heel slecht boek tegen in
@ntidepriboek of zo

avatar van Freud
Lolita - The Catcher in the Rye

1-0





avatar
lezert
Lolita ken ik enkel als film, maar als het CitR zo makkelijk verslaat, moet ik het toch maar eens gaan lezen.
CitR is namelijk briljant.

Dus lekker 5-1!

avatar
Louis2703
We zijn al klaar, we gaan tot de vijf.

avatar
lezert
Louis2703 schreef:
We zijn al klaar, we gaan tot de vijf.


Des te belangrijker dat ik die ene voor Salinger nog even plantte!




Nou, de volgende dan maar, WF Hermans:

Nooit Meer Slapen - Onder Professoren


Beide prachtige boeken, maar ik geef toch de voorkeur aan de serieuze Hermans boven de cynische Hermans.

1 - 0

avatar van donnie darko
lezert schreef:
(quote)


Des te belangrijker dat ik die ene voor Salinger nog even plantte!




Nou, de volgende dan maar, WF Hermans:

Nooit Meer Slapen - Onder Professoren


Beide prachtige boeken, maar ik geef toch de voorkeur aan de serieuze Hermans boven de cynische Hermans.

1 - 0


Dit mag wel niet, he. Je moet Lolita tegen een ander boek zetten, maar je mag niet twee nieuwe boeken nemen.

avatar
lezert
donnie darko schreef:
(quote)


Dit mag wel niet, he. Je moet Lolita tegen een ander boek zetten, maar je mag niet twee nieuwe boeken nemen.



Excuus. Dan had ik het verkeerd begrepen.

Nou ja, ik heb Lolita dus niet gelezen, dus heeft het weinig zin voor mij om er een ander boek tegenover te zetten.

De ander dan maar weer.

avatar van Freud
Lolita - Ulysses

1-0

Zullen we die elitaire rommel er ook maar eens uit laten zwieren .

avatar van FisherKing
2-0 Wat mij betreft wel



avatar
5-0 en daarmee verliest deze nummer 1 uit de top grandioos

avatar van donnie darko
Angwantibo schreef:
5-0 en daarmee verliest deze nummer 1 uit de top grandioos

Ja, maar tegen zo'n topper als Lolita gaat denk ik bijna alles verliezen. Het is gewoon prachtig, en Ulysses heeft ook nog maar 7 stemmen binnen. Het gemiddelde zal nog wel veel dalen als er eenmaal meer users dat boek hebben gelezen.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 23:12 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 23:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.