Boeken / Boekgames / Vote for favorite book game
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2006, 18:53 uur
we zullen maar iets nieuws nemen, anders valt het weer helemaal stil 
Band of Brothers - Lolita
1-0

Band of Brothers - Lolita
1-0
0
geplaatst: 19 september 2006, 17:20 uur
2-4 Beide niet gelezen, maar ik vond de serie al niet echt wat, dus laat staan het boek.
0
geplaatst: 25 september 2006, 22:58 uur
Ja, ik zou het wel doen, maar het is al het vijfde beste boek dat ik ooit heb gelezen, dus ik wil eigenlijk geen boek er tegenin zetten.
0
geplaatst: 26 september 2006, 22:12 uur
zet er dan een heel slecht boek tegen in 
@ntidepriboek of zo

@ntidepriboek of zo

0
lezert
geplaatst: 27 september 2006, 14:48 uur
Lolita ken ik enkel als film, maar als het CitR zo makkelijk verslaat, moet ik het toch maar eens gaan lezen.
CitR is namelijk briljant.
Dus lekker 5-1!
CitR is namelijk briljant.
Dus lekker 5-1!

0
lezert
geplaatst: 27 september 2006, 15:17 uur
Louis2703 schreef:
We zijn al klaar, we gaan tot de vijf.
We zijn al klaar, we gaan tot de vijf.
Des te belangrijker dat ik die ene voor Salinger nog even plantte!

Nou, de volgende dan maar, WF Hermans:
Nooit Meer Slapen - Onder Professoren
Beide prachtige boeken, maar ik geef toch de voorkeur aan de serieuze Hermans boven de cynische Hermans.
1 - 0
0
geplaatst: 27 september 2006, 16:42 uur
lezert schreef:
Des te belangrijker dat ik die ene voor Salinger nog even plantte!
Nou, de volgende dan maar, WF Hermans:
Nooit Meer Slapen - Onder Professoren
Beide prachtige boeken, maar ik geef toch de voorkeur aan de serieuze Hermans boven de cynische Hermans.
1 - 0
(quote)
Des te belangrijker dat ik die ene voor Salinger nog even plantte!

Nou, de volgende dan maar, WF Hermans:
Nooit Meer Slapen - Onder Professoren
Beide prachtige boeken, maar ik geef toch de voorkeur aan de serieuze Hermans boven de cynische Hermans.
1 - 0
Dit mag wel niet, he. Je moet Lolita tegen een ander boek zetten, maar je mag niet twee nieuwe boeken nemen.
0
lezert
geplaatst: 27 september 2006, 16:44 uur
donnie darko schreef:
Dit mag wel niet, he. Je moet Lolita tegen een ander boek zetten, maar je mag niet twee nieuwe boeken nemen.
(quote)
Dit mag wel niet, he. Je moet Lolita tegen een ander boek zetten, maar je mag niet twee nieuwe boeken nemen.
Excuus. Dan had ik het verkeerd begrepen.
Nou ja, ik heb Lolita dus niet gelezen, dus heeft het weinig zin voor mij om er een ander boek tegenover te zetten.
De ander dan maar weer.

0
geplaatst: 27 september 2006, 18:27 uur
Lolita - Ulysses
1-0
Zullen we die elitaire rommel er ook maar eens uit laten zwieren
.
1-0
Zullen we die elitaire rommel er ook maar eens uit laten zwieren
.
0
geplaatst: 27 september 2006, 22:11 uur
5-0 en daarmee verliest deze nummer 1 uit de top grandioos 

0
geplaatst: 27 september 2006, 23:11 uur
Ja, maar tegen zo'n topper als Lolita gaat denk ik bijna alles verliezen. Het is gewoon prachtig, en Ulysses heeft ook nog maar 7 stemmen binnen. Het gemiddelde zal nog wel veel dalen als er eenmaal meer users dat boek hebben gelezen.
* denotes required fields.

