menu

Boeken / Boekgames / Vote for favorite book game

zoeken in:
Nog iemand die wilt stemmen?

Het kan toch niet dat er ondertussen nog steeds niemand is die hierop kan stemmen.

Ik heb in de tussentijd niet snel even Misdaad en Straf gelezen, als je dat bedoelt .

Rapapa rapapa: 5-2

Betty

Honderd jaar eenzaamheid - The world according to Garp

1-0

2-0

3-0

5-0

Honderd jaar eenzaamheid - The BFG (de GVR)

0-2

1-2

1-3, moeilijke keuze

Misschien kan dit spel beter worden vervangen door een laddercompetitie (zoals op moviemeter). Dan is het wat minder doelloos allemaal.

Zie het betreffende topic.

Ik stel voor om dit topic hierheen te verplaatsen, of andersom

crew?

Nee hoor, lijkt me niet nodig. Dat is alleen maar verwarrend en de competitie gaat inmiddels over auteurs. Als hier geen belangstelling meer voor is, zakt het vanzelf wel weg.

Nog stemmen?

na 2 dagen...

nog stemmers?

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
na 2 dagen...

nog stemmers?

blijkbaar niet, anders hadden ze wel gestemd...

Jezus, deze site komt toch maar moeilijk op gang, he. Zo'n zonde!

donnie darko schreef:
Jezus, deze site komt toch maar moeilijk op gang, he. Zo'n zonde!
Inderdaad. Tja, wat kan je eraan doen...

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Inderdaad. Tja, wat kan je eraan doen...

Gelukkig draait de site niet alleen maar om dit soort spelletjes

aegron schreef:
(quote)

Gelukkig draait de site niet alleen maar om dit soort spelletjes

Ja, dat weet ik wel, maar als deze spelletjes al niet meer aanslaan. Meestal zijn dit de spelletjes waar om de minuut een antwoord wordt op gegeven. Maar ik ben inderdaad wel niet ontevreden over de berichten bij de boeken zelf, want die zijn vaak heel interessant.

Misschien zijn literatuurliefhebbers minder te vinden voor dit soort onzin dan film- of muziekfreaks .

psyche (crew)
Of... ik begrijp dat het gaat om éen van de twee boeken (tot de tien). Maar wat als iemand die boeken nu net niet gelezen heeft?
Hoewel ik wel een Marquez fan ben staat dit boek ongelezen in mijn kast en van Roald Dahl heb ik ook maar een beperkt aantal tot mij genomen.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld Knock Out de Omslag: daar is best animo, toch?

FlyingPenguin
Ik vrees inderdaad dat het moeilijk zal zijn op deze site om steeds weer minstens 6 mensen te vinden die 2 boeken gelezen hebben. Ik zou met plezier willen stemmen maar aangezien Honderd Jaar Eenzaamheid nog steeds de kast niet uit geraakt is lijkt me dat niet bepaald koosjer.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:23 uur

geplaatst: vandaag om 18:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.