menu

Boeken / Boekgames / Laddercompetitie

zoeken in:
avatar van psyche
psyche (crew)
Mag ik wat betreft De Greef op basis van de titels stemmen?

avatar van eRCee
psyche schreef:
Mag ik wat betreft de Greef op basis van de titels stemmen?

Heh.

Lijkt me trouwens geen handige keuze. Of we moeten de familie De Greef warm zien te maken voor deze site.

avatar van psyche
psyche (crew)
eRCee schreef:

Lijkt me trouwens geen handige keuze. Of we moeten de familie De Greef warm zien te maken voor deze site.


Oeps, ik bedoel tegen stemmen ...
Ik sla kortom een rondje over.

Rondje overslaan? De bedoeling was natuurlijk dat jullie een boek van haar gaan lezen

Hando schreef:
Rondje overslaan? De bedoeling was natuurlijk dat jullie een boek van haar gaan lezen


Nee de bedoeling is om op de beste auteur te stemmen.

Mijn bedoeling.

Het staat verder nergens in de regels dat je op de beste auteur moet stemmen. Op moviemeter is dat ook helemaal niet het geval. Zolang je maar geen boeken hoog in de lijst probeert te krijgen die je slecht vindt.

Het lijkt me verder ook maar een saai spelletje als je op de beste auteur moet stemmen. Zo ontdek je nooit iets nieuws. Shakespeare, Dostojevski, Hermans, Grunberg. Die namen ken ik allemaal wel. Op moviemeter was de ladder de plek om je horizon te verbreden.

Maar goed, dit is boekmeter. Als jullie het anders willen stem ik wel Grunberg

avatar van eRCee
Het probleem is dat films veel breder worden bekeken, deelnemers aan de laddercompetitie daar hebben al snel 1000 films gezien. Hier moet je het doen met én minder deelnemers, én gemiddeld een veel kleiner aantal gelezen boeken. Dan blijven alleen de geijkte auteurs over. Maakt het wel saai inderdaad, dus misschien is Boekmeter wel niet zo geschikt voor dit soort spelletjes.

avatar van psyche
psyche (crew)
Hando schreef:
Op moviemeter was de ladder de plek om je horizon te verbreden.


Daar is natuurlijk niets mis mee, zie ook Tip De User Game

Meer dan twee weken zonder stem. Eigenlijk zou Renske dus gewonnen hebben. Maar goed, in je eentje is er natuurlijk ook niets aan. Ik verander mijn stem. Grunberg wint.

1. Gabriel García Márquez
2. Fjodor Dostojevski
3. Roald Dahl
4. Milan Kundera
5. Harry Mulisch
6. Umberto Eco
7. Shakespeare
8. J.R.R. Tolkien
9. Ian McEwan
10. W.F. Hermans
11. Arnon Grunberg
12. Renske de Greef

W.F. Hermans - Arnon Grunberg

0-1

Tom Cullen
1-1

avatar van psyche
psyche (crew)
1-2 (Moeilijk, moeilijk, moeilijk... ik moet nodig méér van Hermans gaan lezen)






IAM btw

Gast
geplaatst: vandaag om 15:20 uur

geplaatst: vandaag om 15:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.