Boeken / Boekgames / Laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:36 uur
1-3
en excuzes, ik wist niet dat het aan mij was om een nieuwe aan te brengen - bedankt Dexter voor de pm
en excuzes, ik wist niet dat het aan mij was om een nieuwe aan te brengen - bedankt Dexter voor de pm
0
geplaatst: 22 juli 2008, 01:00 uur
DvonGeem schreef:
Gaat iemand nog verder stemmen?
Gaat iemand nog verder stemmen?
Het is misschien wel erg maar ik heb nog niks van Hermans gelezen

0
Legan
geplaatst: 22 juli 2008, 06:54 uur
Gezien de lange periode zonder stem, zou ik zeggen dat het gelijkspel is en de uitdager dus heeft verloren.
1. Gabriel García Márquez
2. Fjodor Dostojevski
3. Roald Dahl
4. Milan Kundera
5. Harry Mulisch
6. Umberto Eco
7. J.R.R. Tolkien
8. Ian McEwan
9. W.F. Hermans
10. Arnon Grunberg
1. Gabriel García Márquez
2. Fjodor Dostojevski
3. Roald Dahl
4. Milan Kundera
5. Harry Mulisch
6. Umberto Eco
7. J.R.R. Tolkien
8. Ian McEwan
9. W.F. Hermans
10. Arnon Grunberg
0
geplaatst: 31 juli 2008, 10:11 uur
Hmm, opzich een prima idee, maar laten we niet iets met terug werkendekracht invoeren en deze battle nog een termijn gunnen.
0
Legan
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:39 uur
Hando schreef:
Hmm, opzich een prima idee, maar laten we niet iets met terug werkendekracht invoeren en deze battle nog een termijn gunnen.
Als een battle na 13 dagen nog steeds niet beslist is, begrijp ik niet wat 'terugwerkende kracht' hiermee te maken heeft.Hmm, opzich een prima idee, maar laten we niet iets met terug werkendekracht invoeren en deze battle nog een termijn gunnen.
0
Legan
geplaatst: 1 augustus 2008, 21:10 uur
DvonGeem schreef:
laten we met nieuwe schrijvers verdergaan
Ik zal maar gelijk de koe bij de hoorns pakken:laten we met nieuwe schrijvers verdergaan
10. Arnon Grunberg - William Shakespeare
0-1
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 21:29 uur
1-2
Wat is er mis met een top 50 ( of 25) ? Laat Hermans maar gewoon op plaats 11 staan, zou ik zeggen
Wat is er mis met een top 50 ( of 25) ? Laat Hermans maar gewoon op plaats 11 staan, zou ik zeggen

* denotes required fields.