Nu een prijs uit een echt literatuurland, Frankrijk. Wat heb je ervan gelezen en wat vond je er van.
1. Barbusse - Le feu (1916) - 4*
2. Ferrari - Le sermon sur la chute de Rome (2012) - 4*
3. Schwarz-Bart - Le dernier des justes (1959) - 4*
4. Duras - L'amant (1984) - 4*
5. Makine - Le testament Français (1995) - 3*
6. Malraux - Le condition humaine (1933) - 3*
7. Littell - Les bienveillantes (2006) - 2,5*
8. Tournier - Le roi des aulnes (1970) - 2,5*
Zo, de 4-sterren boeken vliegen je om de oren!