menu

Boeken / Toplijsten en favorieten / Eindejaarstijd, lijstjestijd: Het beste van 2016

zoeken in:
avatar van gert_r
liv2 schreef:
Het beste volgens 'Trouw' of maw wat losse lijstjes van de medewerkers aldaar:


Tzum | Nieuws: De beste boeken van 2016 volgens Trouw - Tzum

Geen Waterdrinkers bij Trouw.

avatar van gert_r
eRCee schreef:
Zeker niet doen! Ik ben een groot voorstander van wat gemodereer om er geen jungle van te maken hier. Gouden regel op de metersites is ook dat de moderator altijd gelijk heeft.
Aha, dat laatste stond ook niet in het cursusmateriaal. Maar toen dat werd samengesteld was de roep om een sterke man ook minder groot dan nu. Flauwekul natuurlijk, geen flauwekul is dat ik jou hartelijk dank voor je steun!
In sommige gevallen, zoals gesjoemel met stemmen, moet je stevig optreden, maar met dit lijstengebeuren heb ik niet de pretentie de wijsheid in pacht te hebben, vandaar.

avatar van Donkerwoud
Dat wordt weer een twitterend nachtje voor onze waterdrinkende vrind.

avatar van liv2
Het , weerom, fantastisch uitgebreid overzicht van Atheneaum Boekhandel:

Athenaeum Boekhandel | Het beste van 2016

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.