menu

Boeken / Nieuws / Deze NU - sciencethriller - zoekt recensenten

zoeken in:
Goedendag allemaal.
Mijn debuut, de sciencethriller 'Deze NU' is zojuist uitgekomen. Voor nog meer aandacht zoek ik recensenten en reviewers die het boek onder de aandacht kunnen brengen.
Het betreft een sciencethriller die draait om de wens om het onmogelijke mogelijk te maken, een wens die iedereen wel eens koestert: gemaakte keuzes terug te kunnen draaien alsof ze nooit zijn gebeurd.
Helaas kan dat niet, het is onmogelijk om een gemaakte keuze terug te draaien, want reizen in de tijd kan niet.
Althans dat zeggen ze.
Want je kan misschien niet voor- of achteruit, je kan namelijk wel opzij.
Deze NU handelt over parallelle universa, waarbij blijkt dat die niet alleen bestaan, maar je er ook naar toe kan gaan.
Ik heb reeds een aantal recensenten aan het lezen, maar het zijn bijna allemaal vrouwelijke lezers. Voor een completer beeld laat ik het boek ook graag door mannelijke lezers recenseren.
Indien er mannelijke recensenten zijn die zich tot dit verhaal aangetrokken voelen, laat het me weten.

avatar van Jason82
Interessant uitgangspunt! Zit hier een termijn aan verbonden Pascal? En waarvoor gebruik je zo'n recensie precies?

Overigens dicht ik mezelf niet de kwaliteiten toe om dit stokje als eerste op te pakken ?

avatar van Donkerwoud
Pascal Rijnja schreef:
Voor een completer beeld laat ik het boek ook graag door mannelijke lezers recenseren.




Maar ik pas hiervoor. Heb ooit de debuutroman van een goede vriendin 'mild positief' gerecenseerd en ze neemt me dat nog steeds kwalijk.

avatar van Jason82
Donkerwoud schreef:
(quote)




Maar ik pas hiervoor. Heb ooit de debuutroman van een goede vriendin 'mild positief' gerecenseerd en ze neemt me dat nog steeds kwalijk.

Ik beoordeel mijn vrouw ook regelmatig mild positief, wat eveneens niet bepaald sfeerverhogend werkt ?

Gast
geplaatst: vandaag om 01:47 uur

geplaatst: vandaag om 01:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.