menu

Boeken / Nieuws / Publicaties van gebruikers

zoeken in:
Hoi iedereen,

Afgelopen week is mijn tweede boek uitgekomen: Diabolik. Een bundel griezelverhalen die zich afspelen in en rond Antwerpen. Ter ere van Halloween organiseert Hebban een winactie waarbij drie exemplaren verloot worden. Deelnemen kan hier.

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/artbooksshop/image/cache/full/8bef42091a5e4581f81d5d8b08d6b2eeabf8d8aa.jpg

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/artbooksshop/image/cache/full/8d51972c87b4996a4d592cd72816b3aae2686c94.jpg

Halley23 (moderator)
Gebruiker evalinden - weliswaar pas, maar toch - heeft haar boek Maanziek onlangs gepubliceerd.

(afbeelding)

liv2 (crew)
Van gebruiker Isa Maron verschijnt deze week:

(afbeelding)

Da's meer een 'gebruikte-er' (2009 voor het laatst ingelogd).

'We zijn hier net een religieuze sekte: eens geregistreerd dan blijven we je tot in de eeuwigheid als onze gebruiker zien.

Zelf geen boeken gepubliceerd, maar ik werk voor een uitgeverij in Nederland die al verschillende nederlandstalige romans heeft uitgebracht. Misschien kan dit ook voor iemand handig zijn. Wist niet goed op welk forum ik dit moest plaatsen.

Indien mensen interesse hebben, kunnen altijd terecht op http://woordstroom.nl/

liv2 (crew)
LuthMar schreef:
Zelf geen boeken gepubliceerd, maar ik werk voor een uitgeverij in Nederland die al verschillende nederlandstalige romans heeft uitgebracht. Misschien kan dit ook voor iemand handig zijn. Wist niet goed op welk forum ik dit moest plaatsen.

Indien mensen interesse hebben, kunnen altijd terecht op http://woordstroom.nl/

Ik zal er proberen rekening mee te houden en het aanbod eens bekijken.

Afgelopen maart is mijn debuut uitgekomen... tot nu toe nog vrij ondergronds, maar ik hoop op een uitbreiding onder de lezers.

Jip de Zwerfhond - Cazimir Maximillian (2017)

bol.com | Jip de zwerfhond, Cazimir Maximillian | 9789402159004 | Boeken

Wat leuk, gefeliciteerd en succes!

Afgelopen zondag was de boekpresentatie van mijn tweede roman Reünie, uitgegeven bij IJzer. Ik heb teksten uit de roman gedeclameerd en gezongen op muziek van componist en DJ Guflux met muzikale medewerking van celliste Saskia le Poole.

Klein snippertje video van optreden:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=XWR2DXHqEHU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

De roman is een vermakelijke wraak tragikomedie.
Dorian Pots, erkend en geliefd uroloog, arriveert op een zonnige meidag 
in Diepenheim, de stad van zijn jeugd. Hij denkt een nieuw leven te 
beginnen met Jasper van Vliet, zijn vroegere kalverliefde die hij onlangs 
weer trof. Maar dan ziet hij Titus Balkenhol op het terras van café 
Boonk, gekleed in een blauwe bolletjesjurk. Deze oude schoolkameraad 
tegen wil en dank, de pias van de klas, zegt tegen hem: 'Tot vanavond bij de 
reünie van onze oude schoolklas.' Reünie? Waarom weet Dorian daar niets 
van? Zijn vroegere klasgenoten hebben nog meer verrassingen in petto.

http://gabydenheld.homestead.com/files/Omslag_Reunie_blauw_voorkant.jpg

De roman is te bestellen bij uitgeverij IJzer

Reünie - Uitgeverij IJzer - uitgeverij-ijzer.nl

Succes man!

liv2 (crew)
Veel succes Gaby!

Veel succes Gaby.

Sol1 (crew)
Gaby den Held,

Veel succes met deze tweede roman! Ik zie dat allebei de boeken al aan BoekMeter zijn toegevoegd.

Ja, de romans zijn al toegevoegd door aERodynamIC. Dank voor het succes wensen! Spannende tijd weer, als je boek uitkomt, maar ook erg leuk, al is het schrijven zèlf het allerfijnst.

Sol1 (crew)
Gaby den Held schreef:
... ..., al is het schrijven zèlf het allerfijnst.

Ik zit me wel eens af te vragen, hoe schrijvers omgaan met de verlangens vanuit hun eigen directe omgeving. Willekeurige derden 'teleurstellen' (groot woord misschien) of niet ingaan op hun verwachtingen bij het schrijven is één ding, maar als partner, familieleden, (zakelijke) relaties, mensen dus die je dagelijks tegenkomt, eigenlijk verwacht hadden dat je het één zou schrijven, terwijl je feitelijk het ander schrijft, bots je daar wel eens tegenaan?

Sol1 schreef:
(quote)

Ik zit me wel eens af te vragen, hoe schrijvers omgaan met de verlangens vanuit hun eigen directe omgeving. Willekeurige derden 'teleurstellen' (groot woord misschien) of niet ingaan op hun verwachtingen bij het schrijven is één ding, maar als partner, familieleden, (zakelijke) relaties, mensen dus die je dagelijks tegenkomt, eigenlijk verwacht hadden dat je het één zou schrijven, terwijl je feitelijk het ander schrijft, bots je daar wel eens tegenaan?

Als ik schrijf sluit ik me helemaal af, niet letterlijk, want ik schrijf soms thuis, maar ook in een café of in de trein, maar figuurlijk. Als ik dat niet zou doen zou ik inderdaad mezelf laten beïnvloeden door wat anderen zouden willen. Dat is iets waar je voor moet waken, al zijn het je liefste vrienden. Als je daar immers aan zou beginnen gaat het met je aan de haal, dan geef je het uit handen. Want wie moet je dan tevreden stellen? Stel je voor dat je precies schrijft zoals je denkt dat iedereen zou willen. En dan nog stel je mensen teleur. Of het wordt alsnog geen succes. dan heb je zowel jezelf teleurgesteld als anderen. In die val zou je als schrijver nooit moeten trappen. Ook als het boek uit is gekomen moet je als schrijver zoveel mogelijk de mening van anderen bij die anderen laten. Want je geeft het dan uit handen. Het boek is dan van degene die het leest. Als diegene het een vervelend boek vindt, of het prachtig vindt: dat is zijn of haar waarheid. Dat wil niet zeggen dat ik niet open sta voor wat mensen vinden. Ik vind het erg interessant en leuk te horen wat anderen van mijn verhalen vinden. Daar leer ik ook van. Maar het kan nooit mijn eigen stijl beïnvloeden.

Een roman heb ik nog niet, maar vanmiddag viel wel mijn allereerste publicatie op papier in de bus: in de kersverse Verzin kan je mijn gedicht Resten lezen, mét vakkundig commentaar van Vitalski.

Succes!

In Boeken > Algemeen > De zaden der hoop:

Hoi, ik ben nieuw hier. Het lijkt me een gezellig forum. Onder de naam Owan Drake heb ik zelf verscheidene boeken geschreven waarvan je deel 1 gratis kunt downloaden bij deze link: Smashwords – De Zaden der Hoop #I - De Val van Hymír – a book by Owan Drake

De rest is te koop bij bol.com

Aan degenen die het willen lezen, veel leesplezier! Dan ga ik nog even verder snuffelen op het forum. Fijne dag!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:50 uur

geplaatst: vandaag om 20:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.