menu

Boeken / Nieuws / Auteurs aan het woord

zoeken in:
liv2 (crew)
Valeria Luiselli over 'De Geschiedenis van Mijn Tanden.

passa porta festival 2015: valeria luiselli - YouTube

liv2 (crew)
Interview met T.C. Boyle over Wie Storm Zaait

Interview met T.C. Boyle | Literatuurplein.nl

liv2 (crew)
Interview met Karl Ove Knausgård

'Ik kies nu voor de natuur en mijn kroost' - nrc.nl

liv2 (crew)
Interview met Robert Seethaler over 'Een Heel Leven'

Interview met Robert Seethaler | Literatuurplein.nl

Jonathan Franzen leest een verhaaltje voor het slapen gaan, met Stephen Colbert.

liv2 (crew)
In deze video vertelt John Irving over zijn hoofdpersoon in 'Avenue van Mysteriën', de schrijver Juan Diego, en over het schrijven over schrijvers.

John Irving Discusses Writing about Writers - YouTube

liv2 (crew)
Interview met Colm Tóibín over 'Nora Webster'

Colm Tóibín: "Nora Webster" - YouTube

Gek genoeg herkenbaar:

Gijsbert schreef een boek

De DWDD-variant van "Hier is... Adriaan van Dis" is hier terug te zien. Drie auteurs die wat te vertellen hebben.

Donderdag 17 en donderdag 24 maart worden er afleveringen uitgezonden van "Kijken in de ziel" met diverse Nederlandse schrijvers. O.a. Grunberg en Van der Heijden. Het is te zien op NPO 2.

Leuk stuk, en helemaal eens over Au Pair.

mjk87 schreef:
Leuk stuk, en helemaal eens over Au Pair.

Leuk stuk inderdaad. Ik ben benieuwd welk giftig, polemisch stuk Hermans hier als antwoord op zou hebben geschreven als hij nog had geleefd, om uit te leggen waarom Au Pair juist heel goed is zoals 'ie is en waarom Thomas Heerma Van Voss een waardeloos schrijver is.

Stella Bergsma (van Pussy Album - Stella Bergsma (2016)) vanavond bij PAUW om te praten over seksscènes in de literatuur.

Zou ze research hebben gedaan en dat haar vervolgroman opeens wél woest-erotisch is? (.i.p.v de smeerlapperij en perversie van haar vorige...)

Sneuheid troef, helaas.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:32 uur

geplaatst: vandaag om 09:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.