menu

Boeken / Nieuws / Auteurs aan het woord

zoeken in:
avatar van the Cheshire cat
Jeetje, het was nog erger dan dat debiele boekenpanel bij de DWDD.

avatar van PeterW
PeterW (crew)
Verboden vruchten, die had ze in haar oren hangen...


avatar van the Cheshire cat
Toegestane vruchten.


avatar van eRCee
H'm, hoe hierop te reageren, ik twijfel tussen:
1. Haha, bij Kluun was hiervoor dus sprake van valse bescheidenheid?
2. Haha, in het geval van Kluun zegt dat niet zoveel.

avatar van Donkerwoud
Wij van WC-eend..

avatar van liv2
Adriaan Van Dis in gesprek met Jaap Robben, Paul Beatty en Hilary mantel:

5e DWDD Heimwee: Hier is... Adriaan van Dis - dewerelddraaitdoor.vara.nl

avatar van eRCee
Vond het wel weer een mooie uitzending. Van Dis is een bijzondere interviewer. Het lijkt alsof hij niet altijd de juiste vragen stelt (met name Mantell werd twee of drie keer nogal abrupt onderbroken en ook Beatty kwam niet helemaal goed uit de verf inhoudelijk) maar dat hij wel het vertrouwen heeft van de geïnterviewde en het daardoor toch interessante gesprekken worden. Fijn programma. Helaas kreeg ik de indruk dat Van Dis het nu echt voor het laatst heeft gedaan.

avatar van Prowisorio
eRCee schreef:
en ook Beatty kwam niet helemaal goed uit de verf inhoudelijk.
Oei, ja, wat was ik teleurgesteld... ik heb diverse interviews met Beatty aangehoord via podcasts, toen zijn boek net uit was in de VS en die waren allemaal stuk voor stuk plezierig, interessant en onderhoudend. De eerste die ik afluisterde, zorgde er voor dat ik het boek direct bestelde, nadat ik hem de eerste pagina voor hoorde lezen. Ik moest en zou dat boek lezen. Hoe dan ook!

Ik heb het toen, samen met een tiental anderen in een online leesclub gelezen, maar ook afgeluisterd omdat het luisterboek in zijn geheel op YouTube stond. Het wordt GEWELDIG voorgelezen, luister hier maar. Het stond natuurlijk illegaal op YouTube en is inmiddels niet meer beschikbaar, maar ik heb me voorgenomen om elk boek dat door Prentice Onayemi wordt voorgelezen, op termijn af te gaan luisteren

Maar... dit was ik allemaal niet van plan te melden... ik wilde melden, en hoop dat hier op de juiste plaats te doen, dat er een verhaal uit het nog te verschijnen nieuwe boek van Coetzee, Moral stories , afgeluisterd kan worden op YouTube. Coetzee leest het zelf voor en de titel is The glass abattoir.



Gast
geplaatst: vandaag om 02:02 uur

geplaatst: vandaag om 02:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.