Overig / Algemeen / Studio Sport #2
zoeken in:
1
geplaatst: 14 mei 2023, 16:49 uur
Groningen - Ajax gestaakt, weer een zwarte zondag voor de normale voetbalsupporter die denkt een leuke pot voetbal te zien. Zonde voor FC Groningen ook, prachtige club, maar ja die paar gekken....
3
geplaatst: 14 mei 2023, 20:29 uur
Feyenoord!
Mooie beelden gezien vanuit de Kuip vanmiddag, voorafgaand, tijdens en na de wedstrijd.
Mooie beelden gezien vanuit de Kuip vanmiddag, voorafgaand, tijdens en na de wedstrijd.
1
geplaatst: 25 mei 2023, 01:15 uur
Het gaat druk worden voor de top 3. Aangenomen dat Slot en Sjonny ook vertrekken.
The Champ (Pieter de Jongh) zal nu wel op ieder lijstje staan. Die kan rustig achterover leunen.

The Champ (Pieter de Jongh) zal nu wel op ieder lijstje staan. Die kan rustig achterover leunen.

0
geplaatst: 31 mei 2023, 18:06 uur
Hmm...moeten we nu gaan supporteren voor Mourinho vanavond omdat dit Ajax kan helpen op weg naar rechtstreekse plaatsing voor EL en het ontlopen vd voorronde? Moet Roma naast winst vanavond ook nog wel de 6e plaats veilig stellen as zondag in de competitie.
0
geplaatst: 1 juni 2023, 15:45 uur
Heitinga exit als hoofdtrainer, geen verrassing....benieuwd bij wie ze gaan uitkomen.
0
geplaatst: 5 juni 2023, 22:06 uur
Ja als Ajax niet wil en Feyenoord bezet is blijft er weinig over…
0
geplaatst: 11 juni 2023, 20:56 uur
El Ninjo schreef:
Heitinga exit als hoofdtrainer, geen verrassing....benieuwd bij wie ze gaan uitkomen.
Maurice. Steijn…
0
geplaatst: 11 juni 2023, 21:02 uur
Heeft het wel laten zien, hoewel Ajax met alle druk die erbij komt kijken een onvergelijkbare klus is natuurlijk.
0
geplaatst: 11 juni 2023, 21:30 uur
Als we niet voor een buitenlandse trainer gaan en ook niet voor een ex-Ajacied als trainer...waarom dan niet Ron Jans?
0
geplaatst: 11 juni 2023, 21:51 uur
Of Pascal Jansen. Dit vind ik echt de meest onlogische keuze. Had dan gewoon Bosz genomen.
Maduro gaat mee als assistent
Maduro gaat mee als assistent
0
geplaatst: 12 juni 2023, 07:51 uur
Ja, ik snap deze keuze ook helemaal niet...Ron Jans en/of inderdaad Pascal Jansen waren echt een stuk logischere keuzes geweest. Maduro vind ik als analist in ieder geval wel altijd zinnige dingen zeggen, maar goed, dat wil nog niet zeggen dat het een goede trainer wordt. Maar dat vind ik in ieder geval wel een logische en verklaarbare keuze om hem als assistent binnen te halen.
1
geplaatst: 12 juni 2023, 10:11 uur
Het is echt drama.
Hoe kun je zoiets moois in 1,5 jaar totaal afbreken!?
Hoe kun je zoiets moois in 1,5 jaar totaal afbreken!?
0
geplaatst: 12 juni 2023, 15:50 uur
Het blijkt wel weer dat er de afgelopen jaren op enige bestuurlijke functie maar 1 iemand met visie zat binnen Ajax en dat was Marc Overmars...en dat iedereen op zijn succes meegelifd heeft terwijl ze eigenlijk niet capabel waren.
1
geplaatst: 13 juni 2023, 11:25 uur
Nu is er sowieso niemand capabel meer.
Jan van Halst, Maurits Hendriks en Maurice Steijn hebben het voor het zeggen…
#nietmijnajax
Jan van Halst, Maurits Hendriks en Maurice Steijn hebben het voor het zeggen…
#nietmijnajax
1
geplaatst: 27 juni 2023, 18:53 uur
Van het kijken naar Jong Oranje word je ook niet echt vrolijk....pff.
0
geplaatst: 28 juni 2023, 00:47 uur
Robsessie schreef:
Haha, heel treurig. Georgië wel een aantal goede spelers.....
Haha, heel treurig. Georgië wel een aantal goede spelers.....
Nederland ook, maar geen goed team.
1
geplaatst: 22 augustus 2023, 23:10 uur
PSV was helaas wisselvallig vanavond.
Enkel Veerman heeft in mijn ogen goed gespeeld.
Lang te grillig, matige voorzetten Bakayoko, Sangare wisselvallig, Ramalho drama.
Ik verwacht wel dat PSV volgende week dominanter zal zijn. Hopelijk een paar vroege goals...
Enkel Veerman heeft in mijn ogen goed gespeeld.
Lang te grillig, matige voorzetten Bakayoko, Sangare wisselvallig, Ramalho drama.
Ik verwacht wel dat PSV volgende week dominanter zal zijn. Hopelijk een paar vroege goals...
2
geplaatst: 1 september 2023, 15:43 uur
Pittige loting voor (dit) Ajax. Maar ook mooi om bijvoorbeeld eens tegen Brighton te spelen! Vrees wel voor een afgang tegen dit soort ingespeelde teams, maar wie weet worden we positief verrast...
1
geplaatst: 4 september 2023, 18:14 uur
Ajax heeft in mijn ogen zwaarder geloot dan PSV.
Het is nog los zand, ik denk over een maand ook.
Brighton is de laatste jaren subtop Engeland. Succes!
Het is nog los zand, ik denk over een maand ook.
Brighton is de laatste jaren subtop Engeland. Succes!
* denotes required fields.