menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Groningen - Ajax gestaakt, weer een zwarte zondag voor de normale voetbalsupporter die denkt een leuke pot voetbal te zien. Zonde voor FC Groningen ook, prachtige club, maar ja die paar gekken....

Feyenoord!

Mooie beelden gezien vanuit de Kuip vanmiddag, voorafgaand, tijdens en na de wedstrijd.

Vooral dat spandoek was erg mooi en indrukwekkend

Mooie beelden in De Kuip vanmiddag, terechte kampioen!

RvN per direct weg bij PSV !!!

Het gaat druk worden voor de top 3. Aangenomen dat Slot en Sjonny ook vertrekken.
The Champ (Pieter de Jongh) zal nu wel op ieder lijstje staan. Die kan rustig achterover leunen.

Slot blijft.
Dubbel voordeel dus voor Feyenoord.

Hmm...moeten we nu gaan supporteren voor Mourinho vanavond omdat dit Ajax kan helpen op weg naar rechtstreekse plaatsing voor EL en het ontlopen vd voorronde? Moet Roma naast winst vanavond ook nog wel de 6e plaats veilig stellen as zondag in de competitie.

Niet voor Mourinho. Maar voor Roma.

Heitinga exit als hoofdtrainer, geen verrassing....benieuwd bij wie ze gaan uitkomen.

Hoop dat Knutsen geen Noors is voor Knudde

Peter Bosz lijkt ondertussen hard op weg naar PSV te zijn....

Ja als Ajax niet wil en Feyenoord bezet is blijft er weinig over…

Zo kun je ook omgaan met een bekertje op je kop. Hulde!

El Ninjo schreef:
Heitinga exit als hoofdtrainer, geen verrassing....benieuwd bij wie ze gaan uitkomen.

Maurice. Steijn…

Johan de Witt schreef:
(quote)

Maurice. Steijn…

Heeft het wel laten zien, hoewel Ajax met alle druk die erbij komt kijken een onvergelijkbare klus is natuurlijk.

Johan de Witt schreef:
(quote)

Maurice. Steijn…

Als we niet voor een buitenlandse trainer gaan en ook niet voor een ex-Ajacied als trainer...waarom dan niet Ron Jans?

Of Pascal Jansen. Dit vind ik echt de meest onlogische keuze. Had dan gewoon Bosz genomen.

Maduro gaat mee als assistent

Kamikaze Bosz

Ja, ik snap deze keuze ook helemaal niet...Ron Jans en/of inderdaad Pascal Jansen waren echt een stuk logischere keuzes geweest. Maduro vind ik als analist in ieder geval wel altijd zinnige dingen zeggen, maar goed, dat wil nog niet zeggen dat het een goede trainer wordt. Maar dat vind ik in ieder geval wel een logische en verklaarbare keuze om hem als assistent binnen te halen.

Het is echt drama.
Hoe kun je zoiets moois in 1,5 jaar totaal afbreken!?

Het blijkt wel weer dat er de afgelopen jaren op enige bestuurlijke functie maar 1 iemand met visie zat binnen Ajax en dat was Marc Overmars...en dat iedereen op zijn succes meegelifd heeft terwijl ze eigenlijk niet capabel waren.

Nu is er sowieso niemand capabel meer.
Jan van Halst, Maurits Hendriks en Maurice Steijn hebben het voor het zeggen…
#nietmijnajax

Van het kijken naar Jong Oranje word je ook niet echt vrolijk....pff.

Haha, heel treurig. Georgië wel een aantal goede spelers.....

Robsessie schreef:
Haha, heel treurig. Georgië wel een aantal goede spelers.....

Nederland ook, maar geen goed team.

PSV was helaas wisselvallig vanavond.

Enkel Veerman heeft in mijn ogen goed gespeeld.
Lang te grillig, matige voorzetten Bakayoko, Sangare wisselvallig, Ramalho drama.

Ik verwacht wel dat PSV volgende week dominanter zal zijn. Hopelijk een paar vroege goals...

Pittige loting voor (dit) Ajax. Maar ook mooi om bijvoorbeeld eens tegen Brighton te spelen! Vrees wel voor een afgang tegen dit soort ingespeelde teams, maar wie weet worden we positief verrast...

Ajax heeft in mijn ogen zwaarder geloot dan PSV.
Het is nog los zand, ik denk over een maand ook.
Brighton is de laatste jaren subtop Engeland. Succes!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:43 uur

geplaatst: vandaag om 19:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.