Overig / Algemeen / Studio Sport #2
zoeken in:
1
geplaatst: 13 maart, 07:03 uur
Ik lees nu op AD.nl een verhaal dat eea wel nuanceert. Inderdaad erg dom geweest, maar wie is zonder fouten? Lastig te beoordelen weer, zoals elke uitgekomen situatie van de laatste jaren!
1
geplaatst: 13 maart, 14:05 uur
Jason82 schreef:
Ik lees nu op AD.nl een verhaal dat eea wel nuanceert. Inderdaad erg dom geweest, maar wie is zonder fouten? Lastig te beoordelen weer, zoals elke uitgekomen situatie van de laatste jaren!
(quote)
Het verhaal van zijn vrouw.
Ik denk toch dat het verhaal van de Volkskrant, wat ook door verschillende betrokkenen bevestigd wordt, objectiever is.
0
geplaatst: 13 maart, 17:02 uur
Abubakari schreef:
Ik denk toch dat het verhaal van de Volkskrant, wat ook door verschillende betrokkenen bevestigd wordt, objectiever is.
(quote)
Ja, meestal is dat zeker het geval.
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 13:21 uur
Wilt u nog ergens op terugkomen?
Als ik het verhaal zo hoor is dit een privé kwestie die op de werkvloer is gaan spelen. Dan vind ik het wel bullshit dat ie gecancelled wordt. Nu is het Egbers versus zijn ex, maar dit lijkt mij verder niet zo veel met me too te maken te hebben. Wat dat betreft raar dat alleen dit (en van Gelders badopmerking) boven komt drijven na de verrotte werksfeer en niet iets anders, want beide vind ik niet het schandaal wat er van gemaakt werd.
Als ik het verhaal zo hoor is dit een privé kwestie die op de werkvloer is gaan spelen. Dan vind ik het wel bullshit dat ie gecancelled wordt. Nu is het Egbers versus zijn ex, maar dit lijkt mij verder niet zo veel met me too te maken te hebben. Wat dat betreft raar dat alleen dit (en van Gelders badopmerking) boven komt drijven na de verrotte werksfeer en niet iets anders, want beide vind ik niet het schandaal wat er van gemaakt werd.
2
geplaatst: afgelopen zaterdag om 15:49 uur
Morgen de enige echte Klassieker!
Alleen winst kan het seizoen van Ajax nog redden.
Ik ben erg benieuwd.
Ik ben erg benieuwd.
1
geplaatst: afgelopen zaterdag om 22:03 uur
Johan de Witt schreef:
Ik ben erg benieuwd.
Ik ben erg benieuwd.
Geweldige pot wordt het!
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 22:30 uur
Het optimisme is alweer enorm, moet het eerst nog maar eens zien. Zo overtuigend vind ik Ajax nog niet. Zakken ook elke topper dior het ijs dit seizoen, laatst tegen Union Berlin ook weer. Die worddn een ronde later vrij simpel doir de Belgen van Union SV uitgeschakeld dus zo’n wonderploeg was dat ook niet. Denk hooguit een gelijkspelletje morgen. Maar laat me graag positief verrassen natuurlijk.
1
geplaatst: afgelopen zondag om 17:22 uur
Heitinga is het ook niet en wordt het ook niet. Tweede helft deed pijn aan de ogen. Einde seizoen eruit (tezamen met wat mislukte aankopen) en een nieuwe start maken met een ajax waardige trainer en ajax waardige aankopen.
2
geplaatst: afgelopen zondag om 17:25 uur
Dat Slot nog wisselde om te winnen bij 2-2 siert 'm, pakte nog goed uit. Heerlijk.
0
geplaatst: afgelopen zondag om 19:30 uur
Eindelijk weer eens gewonnen daar. En geheel terecht ook. Feyenoord was de enige ploeg die voetbalde in de tweede helft.
1
geplaatst: afgelopen zondag om 21:21 uur
Johan de Witt schreef:
Mag het een keer, na 18 jaar.
Mag het een keer, na 18 jaar.
Gelukkig wel. Perfect moment gekozen om er weer eens te winnen.
* denotes required fields.