menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Onze beste aankoop sinds Jari Litmanen!
Wat een cijfers

Qua statistieken kan je daar inderdaad bijna niet omheen!

avatar van Johan de Witt
Vandaag alweer twee assists.
Zin in de Klassieker vlg week!

avatar van luigifort
Stom Egbers

avatar van Jason82
luigifort schreef:
Stom Egbers

Ik lees nu op AD.nl een verhaal dat eea wel nuanceert. Inderdaad erg dom geweest, maar wie is zonder fouten? Lastig te beoordelen weer, zoals elke uitgekomen situatie van de laatste jaren!

avatar van Abubakari
Jason82 schreef:
(quote)

Ik lees nu op AD.nl een verhaal dat eea wel nuanceert. Inderdaad erg dom geweest, maar wie is zonder fouten? Lastig te beoordelen weer, zoals elke uitgekomen situatie van de laatste jaren!

Het verhaal van zijn vrouw.

Ik denk toch dat het verhaal van de Volkskrant, wat ook door verschillende betrokkenen bevestigd wordt, objectiever is.


avatar van Jason82
Abubakari schreef:
(quote)

Het verhaal van zijn vrouw.

Ik denk toch dat het verhaal van de Volkskrant, wat ook door verschillende betrokkenen bevestigd wordt, objectiever is.

Ja, meestal is dat zeker het geval.

avatar van Abubakari
Wilt u nog ergens op terugkomen?

Als ik het verhaal zo hoor is dit een privé kwestie die op de werkvloer is gaan spelen. Dan vind ik het wel bullshit dat ie gecancelled wordt. Nu is het Egbers versus zijn ex, maar dit lijkt mij verder niet zo veel met me too te maken te hebben. Wat dat betreft raar dat alleen dit (en van Gelders badopmerking) boven komt drijven na de verrotte werksfeer en niet iets anders, want beide vind ik niet het schandaal wat er van gemaakt werd.

avatar van Johan de Witt
Morgen de enige echte Klassieker!
Alleen winst kan het seizoen van Ajax nog redden.
Ik ben erg benieuwd.

avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Morgen de enige echte Klassieker!
Alleen winst kan het seizoen van Ajax nog redden.
Ik ben erg benieuwd.

Geweldige pot wordt het!

avatar van Abubakari
Het optimisme is alweer enorm, moet het eerst nog maar eens zien. Zo overtuigend vind ik Ajax nog niet. Zakken ook elke topper dior het ijs dit seizoen, laatst tegen Union Berlin ook weer. Die worddn een ronde later vrij simpel doir de Belgen van Union SV uitgeschakeld dus zo’n wonderploeg was dat ook niet. Denk hooguit een gelijkspelletje morgen. Maar laat me graag positief verrassen natuurlijk.

avatar van luigifort
Jammer...

avatar van El Ninjo
Heitinga is het ook niet en wordt het ook niet. Tweede helft deed pijn aan de ogen. Einde seizoen eruit (tezamen met wat mislukte aankopen) en een nieuwe start maken met een ajax waardige trainer en ajax waardige aankopen.

avatar van Robsessie
Dat Slot nog wisselde om te winnen bij 2-2 siert 'm, pakte nog goed uit. Heerlijk.

avatar van DMF
DMF
Eindelijk weer eens gewonnen daar. En geheel terecht ook. Feyenoord was de enige ploeg die voetbalde in de tweede helft.

avatar van Johan de Witt
Mag het een keer, na 18 jaar.

avatar van DMF
DMF
Johan de Witt schreef:
Mag het een keer, na 18 jaar.


Gelukkig wel. Perfect moment gekozen om er weer eens te winnen.

avatar van luigifort
Nou Pluisje...

ZAP!
Dus hier mag het nog over voebal gaan... wauw

avatar van Robsessie
JAAALALALALAAA.

avatar van Johan de Witt
Geweldige prestatie van Feyenoord, in 1 seizoen de nummers 2 en 3 van Italië verslaan.
Hopelijk is het genoeg voor de halve finale.

avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Geweldige prestatie van Feyenoord, in 1 seizoen de nummers 2 en 3 van Italië verslaan.
Hopelijk is het genoeg voor de halve finale.

Nog geen gelopen koers, maar Feyenoord presteert dit seizoen inderdaad weer fenomenaal. Mooi voor het NL voetbal, al was het verlies van AZ dan weer een domper. Het Belgische voetbal doet het stiekem ook erg goed Europees, het zegt toch wel iets over hoe we bezig zijn als "Lage landen".

avatar van Johan de Witt
Eredivisie nu de 6e competitie van Europa. Knap idd.

avatar van Robsessie
Voor de "neutrale kijker" was de eerste helft va deze topper niet eheel aantrekkelijk om te zien. Op een mooi vervolg dan maar.

avatar van Jason82
Een horroravond die ik snel wil vergeten...

avatar van iggy
Het is eigenlijk ongelooflijk wat er binnen 1 jaar met Ajax is gebeurt. Haal 2 hoekstenen weg (Overmars en ten Hag) en de hele boel dondert als een kaartenhuis in elkaar.
Wat we gisteravond te zien kregen was een parodie op voetbal. 2 elftallen die boven hun macht stonden te voetballen. En vervolgens elkaar gingen irriteren. Als een soort van laatste redmiddel om hun onkunde te verbloemen ? En tussendoor werd de Kuip nog even vakkundig gesloopt. Zelfs de penaltyserie werd verbluffend slecht genomen. En dan krijg je ook nog 2 trainers met wat obligate teksten. PSV heeft overigens ook geen zak te zoeken in de CL met dit elftal. Die zullen dan ook wel weer uitgeschakeld worden in de voorronde tegen een een of andere B ploeg.
Ben benieuwd of Sjonnie mag blijven. Het lijkt mij toch beter om een ervaren coach aan te stellen. Diamant auge moet snel en vooral vakkundig aan de slag. En dat gaat een hels karwei worden met deze failliete ploeg.

avatar van Johan de Witt
Alsof Feyenoord wel wat te zoeken heeft in de CL als Slot en Kokcu vertrekken…

Heitinga is natuurlijk gezien, al sinds de oorwassing vorige week.

Ajax heeft nog wel steeds de beste selectie, maar de twee slechtste trainers sinds Wouters en Danny Blind hebben er geen chocola van kunnen maken. Kom er maar in, Peter Bosz of een andere ervaren topcoach.

avatar van Abubakari
iggy schreef:
Het is eigenlijk ongelooflijk wat er binnen 1 jaar met Ajax is gebeurt. Haal 2 hoekstenen weg (Overmars en ten Hag) en de hele boel dondert als een kaartenhuis in elkaar.



Een stuk of 8 basisspelers in één keer moeten vervangen helpt ook niet mee.
Vreemd genoeg begon het seizoen nog best prima, pas na Liverpool uit donderde het ineens in elkaar, maar daarvoor werden de eerste 7 wedstrijden (regelmatig ruim) gewonnen en werd Rangers weggespeeld. Nu stelt Rangers niet veel voor, maar PSV struikelde er over in de voorronde.
Onrust en gebrek aan vertrouwen (wat is er bijvoorbeeld met Bergwijn gebeurt, die begon met iets van 7 goals in de eerste 7 wedstrijden), krijg je een seizoen als dit.

avatar van Johan de Witt
Feyenoord moest evenveel basisspelers vervangen, dus dat lijkt me geen excuus. PSV verkocht nota bene nog hun twee beste spelers in de winter.

Nee, twee totaal incompetente trainers en bizar slechte leiding ook van bovenaf. Hopelijk valt het tij nog te keren.

avatar van Abubakari
Johan de Witt schreef:
Feyenoord moest evenveel basisspelers vervangen, dus dat lijkt me geen excuus. PSV verkocht nota bene nog hun twee beste spelers in de winter.

Nee, twee totaal incompetente trainers en bizar slechte leiding ook van bovenaf. Hopelijk valt het tij nog te keren.


Ik zei ook niet dat het de enige reden is, ik zei dat het niet meehelpt.

Feyenoord moest spelers vervangen waar ze derde mee werden, Ajax moest spelers vervangen waarmee ze vier keer eerste waren geworden. Neemt niet weg dat Ajax slecht ingekocht heeft en Feyenoord goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:35 uur

geplaatst: vandaag om 15:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.