Overig / Algemeen / Studio Sport #2
zoeken in:
1
geplaatst: 26 januari, 23:22 uur
De grootste blamage van allemaal
Gelukkig is het nu onmogelijk geworden om Schreuder nog te laten zitten (+Sar). Slechtste reeks sinds 1965, echt bizar dat het allemaal zo lang heeft mogen doorgaan
Gelukkig is het nu onmogelijk geworden om Schreuder nog te laten zitten (+Sar). Slechtste reeks sinds 1965, echt bizar dat het allemaal zo lang heeft mogen doorgaan

0
geplaatst: 26 januari, 23:22 uur
Krijgen we Heitinga ipv Schreuder. Terwijl je nu (of eigenlijk na Emmen uit al toen je twee maanden winterstop de tijd had) een ervaren trainer aan moet stellen en geen beginneling.
2
geplaatst: 26 januari, 23:24 uur
Zag begin november al overduidelijk dat Schreuder vervloekt was. Bizar dat die wedstrijd tegen Vitesse toen niet gewonnen werd, gezien de statistieken. Maar dat is precies wat een slechte trainer over een team afwerpt als de spelers nul vertrouwen hebben in zijn kunde. Dan gaan ze niet per se er met de pet naar gooien, maar gaat wel alles tegen zitten. Zo werkt de carroussel van het voetbal. Zo vaak in het verleden ook bewezen bij andere clubs. Als de trainer niet match met het team moet je áltijd z.s.m. afscheid nemen, voor het nog erger wordt.
2
geplaatst: 26 januari, 23:33 uur
Abubakari schreef:
Krijgen we Heitinga ipv Schreuder. Terwijl je nu (of eigenlijk na Emmen uit al toen je twee maanden winterstop de tijd had) een ervaren trainer aan moet stellen en geen beginneling.
Heitinga zal ook niet zo willen beginnen.
Dat risico is voor hem ook te groot zonder ervaren trainer naast hem.
2
geplaatst: 26 januari, 23:59 uur
Officieel: Ajax verlost van Alfred Schreuder
Ajax meldt via de officiële kanalen dat Alfred Schreuder per direct op non-actief wordt gesteld. Het contract van de trainer is ontbonden. De clubleiding heeft geen vertrouwen meer in een verdere samenwerking met Schreuder. Ook assistent-trainer Matthias Kaltenbach vertrekt per direct bij de club.
Ajax meldt via de officiële kanalen dat Alfred Schreuder per direct op non-actief wordt gesteld. Het contract van de trainer is ontbonden. De clubleiding heeft geen vertrouwen meer in een verdere samenwerking met Schreuder. Ook assistent-trainer Matthias Kaltenbach vertrekt per direct bij de club.
1
geplaatst: 27 januari, 10:15 uur
Ongelofelijk dat alles wat ze opgebouwd hadden in 1 jaar tijd is weggegooid en je weer bijna vanaf 0 moet beginnen...we hadden alles in handen om de komende 10 jaar de competitie te domineren en Europees goed mee te doen... WIDM bij Ajax? (en het is mijns inziens niet Schreuder...die is er door de Mol neergezet)

1
geplaatst: 27 januari, 10:24 uur
Neeeeeeeeeeeee, alles behalve Peter Bosz aub, overschatte trainer die nooit een platte prijs gaat winnen.
1
geplaatst: 27 januari, 10:30 uur
Sar en Bosz botsten destijds, dus dat verwacht ik niet.
Bovendien heb je nu resultaten nodig idd, om nog CL-voetbal te halen en dan is Bosz geen slimme keuze.
Bovendien heb je nu resultaten nodig idd, om nog CL-voetbal te halen en dan is Bosz geen slimme keuze.
1
geplaatst: 27 januari, 13:39 uur
luigifort schreef:
Wel mooi voetbal...
Wel mooi voetbal...
Mooi voetbal is leuk voor een club als AZ, Twente of Vitesse...bij Ajax moet je gewoon prijzen halen.
0
geplaatst: 27 januari, 14:07 uur
Overhaaste beslissing. Had het nog wel een paar potjes aan willen kijken.
0
geplaatst: 27 januari, 14:09 uur
Johan de Witt schreef:
Die ken ik niet. Is dat wat?
Die ken ik niet. Is dat wat?
Geen idee, volgens dat stukje wel...
2
geplaatst: 27 januari, 14:33 uur
luigifort schreef:
Jij zag naast Alfred ook iets wat verder niemand ziet?
Jij zag naast Alfred ook iets wat verder niemand ziet?
Het is een Feyenoorder. Die waren allemaal blij met Alfred natuurlijk

0
geplaatst: 27 januari, 16:33 uur
Johan de Witt schreef:
(quote)
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/ajax-gaat-heitinga-vrijdag-aanstellen-als-interim-trainer
Van de regen in de drup. Gewoon voortmodderen en geen verstandige keuzes maken. Op dit moment een jonge trainer voor de leeuwen gooien lijkt mij een slecht idee.
1
geplaatst: 27 januari, 16:48 uur
Ja totaal kansloos beleid.
Grootste fout die Ajax afgelopen zomer maakte was een lichtgewicht als trainer aanstellen, op een zeer lastig moment (Ten Hag/Overmars weg).
Als je nu weer een lichtgewicht aanstelt, stoot je je voor de tweede keer aan dezelfde steen en kun je CL volgend seizoen wel vergeten.
Grootste fout die Ajax afgelopen zomer maakte was een lichtgewicht als trainer aanstellen, op een zeer lastig moment (Ten Hag/Overmars weg).
Als je nu weer een lichtgewicht aanstelt, stoot je je voor de tweede keer aan dezelfde steen en kun je CL volgend seizoen wel vergeten.
0
geplaatst: 27 januari, 18:16 uur
Dat wordt nacompetitie voor Europees voetbal, wellicht voor het eerst in het bestaan geen Europees voetbal gehaald.
2
geplaatst: 27 januari, 21:24 uur
Johan de Witt schreef:
Grootste fout in mijn ogen is dat Overmars niet vervangen is door een nieuwe sterke man maar dat ze 2 lichtgewichten voor het Technisch beleid aangesteld hebben die hebben ingekocht door hun oren naar een trainer (in geval van Bassey) en een makelaar vd trainer/aanvoerder (o.a. Ocampos) te laten hangen of om een speler te pleasen (onze Mexicaanse rechtsback om Alvarez te pleasen) ...zonder visie, zonder beleid, niet luisteren naar de Ajax scouts etc etc...en het meest schandalige is dat er nu nog steeds geen sterke man op die positie zit (en dan zou je eventueel Huntelaar nog mee kunnen laten lopen...maar niet met lichtgewicht Hamstra die wat leuke dingen bij Heerenveen heeft gedaan) .... Schreuder heeft er niets van gebakken, maar met deze aankopen die alleen over 3 meter breed een speler in hetzelfde kleur shirt kunnen aanspelen gaat een andere trainer het misschien wel iets beter doen maar echt succes halen geloof ik niet in.
1
geplaatst: 27 januari, 22:19 uur
Klopt, maar over de aankoop van Bergwijn en Brobbey was iedereen het toch wel eens, en die presteren ook dramatisch. En dan nog het gesol met Kudus.
Ik zie de trainer wel als hoofdverantwoordelijke. Die slaagde erin om letterlijk elke speler onder zijn eigen kunnen te laten presteren. Ik heb volgens mij nog nooit een logische opstelling van hem gezien en sowieso elke week een andere…
Ik zie de trainer wel als hoofdverantwoordelijke. Die slaagde erin om letterlijk elke speler onder zijn eigen kunnen te laten presteren. Ik heb volgens mij nog nooit een logische opstelling van hem gezien en sowieso elke week een andere…
1
geplaatst: 28 januari, 10:03 uur
Johan de Witt schreef:
Klopt, maar over de aankoop van Bergwijn en Brobbey was iedereen het toch wel eens, en die presteren ook dramatisch. En dan nog het gesol met Kudus.
Tadic op de verkeerde plek, sollen met Kudus die de beste was en in vorm, ruzie met Blind...nuff said...
0
geplaatst: 29 januari, 09:17 uur
Als de nieuwe trainer de beste spelers op de juiste plek zet, kan Ajax nog kampioen worden. Daar geloof ik in, of Feyenoord moet onverwachts toch heel stabiel blijven en weinig punten verspillen.
* denotes required fields.