menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Na die sneue reactie van Messi tegen Weghorst mag Kroatië hem wel huilend terug naar Argentinië sturen wat mij betreft.

Ik heb na gisteren al genoeg tranen gezien eerlijk gezegd

Abubakari schreef:
Na die sneue reactie van Messi tegen Weghorst mag Kroatië hem wel huilend terug naar Argentinië sturen wat mij betreft.

Helemaal mee eens, sommige Argentijnen leken wel bezeten. Aguero kwam er ook nog bij met het schuim op de mond, terwijl Weghorst niks verkeerd deed. De keeper van Argentinië was boos op Noppert, omdat die vooraf had gezegd dat hij een eventuele penalty van Messi wilde stoppen. Wat moet hij dan zeggen? Nogmaals, die Argentijnen zijn de grip op hun gezonde verstand volledig kwijt.

Johan de Witt schreef:
Kroatië-Marokko zou wel een krankzinnige finale zijn.
Maar ik denk gewoon Frankrijk-Argentinië.

Marokko wordt kampioen

Nou als het nog niet duidelijk was dat Messi en z'n team dit toernooi een handje geholpen moeten worden in de jacht op de wereldtitel...

Weer een enorm makkelijk gegeven penalty. Bal is al weg en dan botsen keeper en speler tegen elkaar op.

‘Qatar wil niets liever dan dat Messi wereldkampioen wordt’ | Panorama

Zou me niets verbazen als 10.000 Argentijnen hier op kosten van Qatar bij zijn.

Bewijzen dat er sprake is van kwade opzet gaat natuurlijk lastig worden, maar het is overduidelijk dat Argentinië bij de arbitrage de gunfactor heeft. Het lichte tikje van Dumfries waarna Acuna als een zwervende zwaan zich liet vallen zou nooit een penalty opleveren voor de underdog (die qua supporters ruim in de minderheid was).

De penalty die Kroatië nu tegen krijgt is nog een tikkeltje opzichtiger. Als Orsato hem niet geeft kan vrijwel de hele wereld dat goed volgen. Nu krijgt Livakovic de schuld van een botsing waar ie bar weinig aan kan doen.
https://i.ibb.co/vBK8f8W/Greenshot-2022-12-13-21-05-26.png

Give the cup to Argentina

Roger blijven we koesteren

Kroatië na de onterechte 1-0 helaas niet meer in de wedstrijd gekomen.

Enige lichtpuntje aan de aanstaande Argentijnse wereldtitel is dat klasbakken Nico en Lisandro hem ook winnen. De enige twee die ik wel een grote prijs gun.

MESSI IS KING. Argentinië de terechte overwinnaar.

De finale wordt een kraker hoor, ongekend.

De twee beste teams naar de finale inderdaad!
Genieten.

Waar zijn die chatters dan?

Epischer dan dit wordt het niet

Allemaal hier waarschijnlijk

KOM CHAT X

Wat een finale! De mooiste ooit!
En de passie, de vechtlust wint het van de berekening, de tactiek.
Heerlijk! Zeer verdiende wereldtitel.

Schitterende titel voor Nico en Lisandro

Messi vond ik dit WK eigenlijk te irritant, maar als legacy prijs voor z'n hele carrière wel terecht op zich

Gretz schreef:

Messi vond ik dit WK eigenlijk te irritant, maar als legacy prijs voor z'n hele carrière wel terecht op zich

Heeft Messi een speler of 3 dan kreupel geschopt ofzo ? Hij doet een keer in zijn carrière na de wedstrijd irritant. Notabene tegen Nederland, o jee. En vervolgens wordt hij bijna verketterd, ONBEGRIJPELIJK !

Dit was de beste en meest epische WK finale ooit. Met dank aan Kylian Mbappé en Lionel Andrés Messi Cuccittini de KING. En eigenlijk het hele Argentijnse elftal. Want wat hebben ze gevochten en gevoetbald om deze wereldtitel binnen te harken. Chapeau voor dit Argentijnse elftal !

Epische finale, wat hebben we thuis vol spanning gekeken. Zelfs m'n oudste dochter werd emotioneel bij de 2-2, het voelde zo als onrecht op dat moment. De Argentijnen vochten voor wat ze waard waren en dankzij een goede scheidsrechter bleef het een mooie wedstrijd zonder al te veel gedoe onderling.

Voor Messi was ik zo ontzettend blij dat het goed afliep. Helemaal eens met iggy; over zijn hele carrière bezien heeft hij mij als liefhebber ontzettend veel gegeven. Ik gunde hem dit van harte, een kroon op zijn werk.

De tijden veranderen.

Gisteravond, iets na negenen heb ik net de oudste naar bed gedaan en vraagt mijn vrouw: 'naar wat zullen we eens kijken vanavond?'. Mijn standaardantwoord: doe maar, voor mij is er toch niets te zien, zit al klaar wanneer ik me plots realiseer dat de wk finale gespeeld wordt. Vrouwlief kijkt me aan en zegt: 'Hoe zo? Die is toch al lang afgelopen? Ik zag op het 7u journaal dat er verlengingen waren en...'

Nog net op tijd kan ik haar doen zwijgen en de match in uitgesteld relais kijken. De wk finale vergeten, mijn 17-jarige zelf verklaart je gek mocht je het hem tweeëntwintig jaar geleden gezegd hebben.

Maar wanneer ik dan rond middernacht, enkele uren later dan de rest van de wereld, de afloop van deze zinderende finale leer kennen, begrijp ik meteen weer waarom ik zo in de ban van het spelletje geweest ben.

Ik had Frankrijk en met name Mbappe meer gegund.
Argentinie heeft in mijn ogen amper, inclusief Messi, sympathieke spelers.
Dat ik Frankrijk als winnaar in mijn poule had, en net 2e ben geworden speelt ook mee.

H€yoka schreef:
De tijden veranderen.

Gisteravond, iets na negenen heb ik net de oudste naar bed gedaan en vraagt mijn vrouw: 'naar wat zullen we eens kijken vanavond?'. Mijn standaardantwoord: doe maar, voor mij is er toch niets te zien, zit al klaar wanneer ik me plots realiseer dat de wk finale gespeeld wordt. Vrouwlief kijkt me aan en zegt: 'Hoe zo? Die is toch al lang afgelopen? Ik zag op het 7u journaal dat er verlengingen waren en...'

Nog net op tijd kan ik haar doen zwijgen en de match in uitgesteld relais kijken. De wk finale vergeten, mijn 17-jarige zelf verklaart je gek mocht je het hem tweeëntwintig jaar geleden gezegd hebben.

Maar wanneer ik dan rond middernacht, enkele uren later dan de rest van de wereld, de afloop van deze zinderende finale leer kennen, begrijp ik meteen weer waarom ik zo in de ban van het spelletje geweest ben.

Haha prachtig dit Het moment dat je je realiseert dat je de finale helemaal gemist hebt en je vrouw snel de mond snoert... ik had daar graag getuige van zijn geweest

Zinderende pot tussen Smith en Van Duijvenbode zojuist, zo zien ik ze graag!

R.I.P. Pelé. Het zat er helaas al een tijdje aan te komen.

Raus!

Dat puntverlies van vandaag wil je aan Schreuder wijten? Gewoon de kansen benutten voor rust, is er niks loos. Voor rust gewoon uitstekend gespeeld, goed druk gezet, genoeg gecreëerd, alleen weer niet scherp voor de goal. Kun je er op wachten dat die ene kans van NEC direct binnen vliegt en dat je het niveau van voor rust niet meer haalt.
Ik zie niet wat Schreuder vandaag anders had moeten doen, hooguit Taylor eerder wisselen.

14 duels op rij een tegengoal?
Drie duels op rij puntverlies tegen Emmen, Vitesse en NEC?
Slechtste serie van Ajax in 5 jaar na 15 duels?

Echt absurd dat Schreuder nog niet ontslagen is.

Klopt, dat gaat hem niet meer worden. Zou me verbazen als ie er begin februari nog zit. Maar vandaag lag het toch niet aan hem? Al kon je in de rust al bijna uittekenen hoe het zou verlopen.
Slap starten, eerste kans direct een goal om de oren en niet meer het niveau van voor rust halen.
Maar het probleem was er voor Schreuder ook al, de reeks na de winterstop vorig jaar was ook bijzonder matig, maar dankzij een stuk of 5 of 6 late treffers bleef de schade toen beperkt. En dat was nog met Mazraoui, Martinez, Gravenberch, Antony, Haller.

Hij heeft 100 miljoen uit mogen geven hè?
Het kan gewoon geen team smeden.
Vandaag kon hij niet veel anders doen inderdaad.
Maar het is een optelsom en je moet gewoon punten pakken en als dat vandaag weer niet lukt dan is het een keer klaar.
Nu tegen Twente en Feyenoord.
Als dat geen 4 punten oplevert is het echt klaar met hem.

Johan de Witt schreef:
Hij heeft 100 miljoen uit mogen geven hè?
Het kan gewoon geen team smeden.
Vandaag kon hij niet veel anders doen inderdaad.
Maar het is een optelsom en je moet gewoon punten pakken en als dat vandaag weer niet lukt dan is het een keer klaar.
Nu tegen Twente en Feyenoord.
Als dat geen 4 punten oplevert is het echt klaar met hem.

Je hoeft mij niet (meer) te overtuigen hoor. Wat ik zeg:
Klopt, dat gaat hem niet meer worden. Zou me verbazen als ie er begin februari nog zit.

Tis gewoon half zachte coach, perfect als assistent...meer niet...

Gast
geplaatst: vandaag om 03:11 uur

geplaatst: vandaag om 03:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.