menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Zowel Bergwijn als Ihattaren zie ik liever niet komen. Bergwijn te duur voor zijn cijfers qua doelpunten en assists en Ihattaren heb ik altijd een zwaar overschatte en gehypete speler gevonden.

Sowieso dan 10x liever Stevie.

Nico ms naar Napoli, Perr ms naar AC Milan..
Perr zou ik persoonlijk nog zelf brengen ook...

Ik heb ook een beetje het idee dat ze Daramy ook al langzaam aan het afschrijven zijn...die lijkt z'n prijskaartje van 12 miljoen ook niet te gaan waarmaken.

luigifort schreef:
Nico ms naar Napoli, Perr ms naar AC Milan..
Perr zou ik persoonlijk nog zelf brengen ook...

Schuurs is toch wel een prima back up? Doet geen al te rare dingen als ie in moet vallen, kan een bal over 40 meter geven. Ik heb wel grotere schutteraars gezien bij Ajax.

Schuurs komt net wat te kort voor wat je van een Ajax basisspeler mag verwachten, maar ik vind het wel een prima back up om op de bank te hebben zitten, het is nu ook weer niet zo dat als hij invalt dat de schrik me om het hart slaat.

PSV-Ajax, zin in!

Kampioenen olé olé!!!

Geweldige prestatie!

Die Calimero van een Roger Schmidt ook met zijn Geef die schaal maar aan Ajax bij dat gevalletje over de zijlijn of niet
Dat moment werd met videobeelden bekeken en er kon geen 100 procent uitsluitsel over gegeven worden. Het zelfde zou gegolden hebben voor PSV of welke andere club dan ook.

In die zin zit Calimero bij de juiste club

Nou idd, wat een slechte verliezer ben je dan.
Schitterende aanval trouwens van Ajax bij die goal.

Brobbey 6 weken uitgeschakeld is wel een behoorlijke domper op de vreugde...hopen dan maar dat Ivoorkust er snel uitvliegt.

Heracles thuis is pas over twee weken. Dan moet je ook wel zonder Brobbey/Haller kunnen winnen.
Daarna is Haller sowieso terug.

Ihattaren schijnt rond te zijn.
Eerst huur, optie tot koop. Verstandig.

Johan de Witt schreef:
Heracles thuis is pas over twee weken. Dan moet je ook wel zonder Brobbey/Haller kunnen winnen.
Daarna is Haller sowieso terug.

De flying tackles op de Coup Afrique indachtig hoop ik toch dat Haller woensdag weer naar Ajax komt.

Wim Jansen

R.I.P. Wim Jansen

luigifort schreef:
Die Calimero van een Roger Schmidt ook met zijn Geef die schaal maar aan Ajax bij dat gevalletje over de zijlijn of niet
Dat moment werd met videobeelden bekeken en er kon geen 100 procent uitsluitsel over gegeven worden. Het zelfde zou gegolden hebben voor PSV of welke andere club dan ook.

In die zin zit Calimero bij de juiste club

https://twitter.com/ESPNnl/status/1485278649347682304?s=20
https://twitter.com/ESPNnl/status/1485278649347682304?s=20

R.I.P. Wim Jansen

Abubakari schreef:
(quote)

De flying tackles op de Coup Afrique indachtig hoop ik toch dat Haller woensdag weer naar Ajax komt.

Keihard juichen voor Egypte idd

Wim Jansen bij Ajax - Gogme United - gogmeunited.nl
RIP WIM JANSEN

Cruijff was idolaat van Wim Jansen en zei heel vaak dat Jansen er heel veel kijk op had, Cruijff was ook degene die zorgde dat hij in de vroege 80’s naar Ajax kwam.
Maar bovenal natuurlijk een legendarische voetballer uit de gouden jaren.

DMF
De Afrika Cup stelt ook nooit teleur. Senegal tegen Kaapverdië is echt krankzinnig.

Haller komt vlot weer terug, Elfenbeinküste verliest na strafschoppen van Egypte. Haller nam geen strafschop, was al gewisseld.

DMF schreef:
De Afrika Cup stelt ook nooit teleur. Senegal tegen Kaapverdië is echt krankzinnig.

Ik zie vrijwel alleen maar beelden voorbij komen waarbij je je afvraagt waar je in hemelsnaam naar aan het kijken bent haha...

In Eindhoven mogen ze op zoek naar een nieuwe trainer....Cocu weer terug?

Van Cocu is me weinig bijgebleven als trainer, maar gezien zijn achtergrond altijd een kanshebber inderdaad.

Ja, ik denk niet dat ze voor een verrassende keuze gaan en dat ze weer terug gaan grijpen op bekende namen...Cocu en Ronald Koeman lijken mij de grootste kanshebbers, althans de namen waar ze eerst zullen gaan polsen, ik zie ze van Marwijk (alhoewel, na de manier waarop van Bommel is weggegaan wellicht ook weer niet bedenk ik me nu ik dit schrijf) ook nog wel benaderen en anders wellicht Letsch van Vitesse. Denk dat dat de eerste 4 namen zijn waar ze mee gaan starten.

Koeman wil weer bondscoach worden, dus die valt af.
Cocu is een gepasseerd station, ook geflopt in het buitenland. Dat gaan ze niet doen.
Van Marwijk

Ik denk idd Letsch een goeie, met al die Duitsers daar.
Of anders wellicht Bosz proberen, of Jonk?
Dat lijken me eerlijk gezegd de beste kandidaten.
Ruud wil ook graag trouwens

Tsja...Cocu zou ik als PSV zijnde ook nooit doen...maar het zou mij niks verbazen dat ze daar toch gaan uitkomen...en met Ruud als assistent om 'm klaar te stomen.
Letsch staat lijkt me zeker op de shortlist, Jonk zou ik ook een hele goede vinden om te proberen....Bosz is op zich ook wel gunstig voor Ajax als ze die kiezen, dan weet je zeker dat PSV mooi voetbal gaat spelen maar ook de komende jaren geen prijzen gaat pakken.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:33 uur

geplaatst: vandaag om 05:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.