menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Johan de Witt schreef:
Veel te duur gekocht in elk geval.
Het vertrek van Overmars heeft er wel ingehakt.

Toen Overmars er nog zat was Bergwijn ook topprioriteit maar wilde Spurs niet meewerken.
Voor 35 miljoen een speler kopen die het best tot zijn recht komt op de plek van Tadic, tsja…

Die wilde niet verder dan 20 gaan toch?
35 is gekkenwerk.
Hoe dan ook is er zeer matig ingekocht deze zomer.
Dat gaat de komende jaren nog wel doorwerken.

Sodezjuu, die had ik even niet aan zien komen.

Robsessie schreef:
Sodezjuu, die had ik even niet aan zien komen.

Inderdaad. 3 Nederlandse clubs in de EL. Dat wordt vast en zeker een Nederlands onderonsje in de finale.

4 clubs door naar de volgende ronde, echt een weelde. Als klein kikkerlandje mogen we daar toch wel heel tevreden over zijn. Ajax ook door in de EL, prima niveau voor het huidige Ajax en wie weet groeien ze door en is er in deze competitie nog veel moois te beleven!

Jason82 schreef:
Ajax ook door in de EL, prima niveau voor het huidige Ajax en wie weet groeien ze door en is er in deze competitie nog veel moois te beleven!
Die EL wordt sowieso een feestje dit jaar, met Arsenal, United, Barcelona, Sevilla, Juventus, Sporting, Leverkusen, Betis, Sociedad en dan nog 3 Nederlandse teams. Qua kansen ligt het ook allemaal wat dichter bij elkaar (naar mijn idee) dan in de CL. Ben echt benieuwd wat dat allemaal gaat worden!

Is Schreuder al ontslagen?

Prima weekje voetbal. Volop winst in Europa. En de comp is weer redelijk spannend.

Raus!

Moeten we nog tegen Duitsers ook

Immer gerade raus!

Wir schaffen das

Ich bin (k)ein Berliner

Raus!

Zo zo, Feyenoord waarschijnlijk Herbstmeister. Het kan verkeren.

iggy schreef:
Zo zo, Feyenoord waarschijnlijk Herbstmeister. Het kan verkeren.

Vorig jaar was PSV herbstmeister. Hebben ze ook echt veel aan gehad.

Feyenoord zal wel een dvd uitbrengen en de Coolsingel op gaan neem ik aan?

Haha, wat flauw Abubakari. Maar goed, de emotie zal ook meegespeeld hebben.

Over straks zeg ik (nog) niks...

Abubakari schreef:
(quote)

Vorig jaar was PSV herbstmeister. Hebben ze ook echt veel aan gehad.

Ze zullen er een hoop plezier aan gehad hebben, flink gelachen ook. En waarschijnlijk trots geweest.
Beter dan een hoop chagrijn, lijkt mij.

Huppie huppie!

iggy schreef:
(quote)

Ze zullen er een hoop plezier aan gehad hebben, flink gelachen ook. En waarschijnlijk trots geweest.

Een beetje half zoveel plezier gehad en half zo hard gelachen en half zo trots geweest als Ajax in mei toen ze kampioen werden zeker, ihkv wie het laatst lacht enz.

Halverwege bovenaan staan is net zoiets als Cambuur wat na 5 wedstrijden bovenaan staat. Het stelt niks voor en je hebt er niks aan.

Het geeft wel aan dat je op de goede weg bent.
En een aardige kans hebt op de titel.
Dat is na 5 wedstrijden totaal anders.

Ach, vanuit mijn standpunt is het gewoon heel leuk dat Feyenoord bovenaan staat. Ik hoop ook van harte dat Feyenoord kampioen wordt. En PSV 2e wordt. En dat heeft nix te maken dat ik het Ajax misgun. Maar puur te maken met het feit dat zo de financiële situatie iets wat wordt rechtgetrokken. Waardoor je dus kans hebt dat er weer enige concurrentie ontstaat binnen de Nederlandse comp. En aangezien Ajax behoorlijk in brand staat en het er naar uitziet dat dat nog wel even gaat duren. Is de kans redelijk aanwezig dat of PSV of Feyenoord daar van kan profiteren. Veel zal afhangen met hoe veel chagrijn/plezier de Ajacieden terug zullen keren van het WK. En het feit of men wel of niet verder gaat met Schreuder.

Vooral dat laatste. Als Ajax nu niet durft in te grijpen zal de titel naar Eindhoven of Rotterdam gaan. Ik denk de eerste. Als ze nu wel doorpakken en in januari nog 1-2 topaankopen (Ziyech please) erbij halen, blijft Ajax favoriet.

Hoe dan ook wel mooi dat er sprake lijkt te zijn van een spannende titelstrijd dit seizoen!

Die spannende titelstrijd is er toch nog steeds vrijwel elk seizoen? Eén keer met een flinke voorsprong kampioen geworden maar andere jaren telkens pas 1 of 2 wedstrijden voor het eind kampioen. En meestal omdat Ajax bij de winterstop niet eerste stond.

Ik vind al die verhalen over Ajax wat in brand staat ook zwaar overdreven media gelul. Je hebt nog steeds veruit de beste selectie, maar de instelling-want dat levert je puntverlies op in Emmen- is gewoon niet goed.

Poppetjes op de juiste plek en afspraken nakomen en je wordt fluitend kampioen. Zou denk ik beter zijn om een andere trainer neer te zetten want ik heb ook niet de indruk dat het met Schreuder gaat werken.

Leuk voor Feyenoord dat ze nu eerste staan, maar mij zegt het niks wie er na 14 wedstrijden eerste staat. Als ze na deze reeks (Utrecht uit, Grunn uit, Ajax thuis, NEC thuis, Twente uit, PSV thuis, Heerenveen uit) direct na de winterstop het gat groter hebben gemaakt of om mijn part nog steeds eerste staan zou ik dat knap vinden, maar van een eerste plek na een vrij simpel programma ben ik niet zo onder de indruk. Prijzen worden in april/mei verdeeld, het is nou ook weer niet dat Ajax heel ver achter staat.

Dat er in de mindset binnen Ajax, en dan vooral op het veld, wat moet veranderen om kampioen te worden lijkt me duidelijk. Maar ik heb Ajax dit seizoen ook erg goed zien spelen, het is niet zoals rond de eeuwwisseling toen het structureel dramatisch was en als je de media moet geloven zijn we zo ongeveer op dat punt beland.

Raus! Aimabele man hoor misschien die Schreuder, maar werkt alleen als assistent onder een autoritaire leider. De hele spelersgroep gelooft die man niet meer, muiterij alom. Dit wordt niks meer. Marcel Keizer was nog beter.
Ms kan Danny Blind na het WK instappen

Vooral dat laatste zie ik wel zitten,

Maar goed mannen, de comp ligt stil op naar het WK ! Met de beste coach van het universum, Aloysius Paulus Maria (Louis) van Gaal ! Alleen die naam al . En ook nog eens de meest vermakelijke coach ooit. Die gaat ons volgens eigen zeggen de WERELD TITEL bezorgen. Met Depay in de Van Basten rol. Aangezien San Marco ook pas net voor het EK van 88 fit was. Nu maar hopen dat hij beter kan voetballen dan rappen.
De eerste 3 wedstrijden zijn veredelde oefen potjes. Mooie voorbereiding.
Wel jammer dat het WK in dat pokken land gehouden wordt. Daar is iedereen het wel over eens. Denk ik.

Abubakari schreef:

Poppetjes op de juiste plek en afspraken nakomen en je wordt fluitend kampioen. Zou denk ik beter zijn om een andere trainer neer te zetten want ik heb ook niet de indruk dat het met Schreuder gaat werken.

Toen ik dat een maand geleden beweerde verklaarde je me nog voor gek.
Goed te zien dat je tot inkeer bent gekomen.
Een trainer die elke wedstrijd met een andere opstelling op de proppen komt en waarvoor de spelers overduidelijk geen stap extra willen zetten is geen knip voor de neus waard.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:16 uur

geplaatst: vandaag om 16:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.