menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Ten Hag wil nu ook nog Antony voor 80-90 miljoen. Haha.
Ziyech dan terug naar ons en we gaan er nog op vooruit ook.

Krankzinnige prijs, 80 miljoen...

De prijzen en de lonen zijn al jaren en jaren krankzinnig.

Abubakari schreef:

Hopen dat ze niet gelijk weer met het hoofd in de wolken lopen en zondag bij Sparta weer terugvallen naar het niveau van de eerste helft tegen Fortuna.

Dat was alweer teveel gevraagd, zoals wel vaker in dit soort uitwedstrijden was de motivatie en concentratie (en het tempo) weer vrij laag.

Waar is Voetbalmeter gebleven?

Gretz schreef:
Waar is Voetbalmeter gebleven?

Is er weer. Ik had ook issues ermee gisteren maar de site deed het al snel weer. Al was het ditmaal wel een rare foutmelding. Dat deze niet meer zou bestaan.

PSV laat het 1 jaar na dato op bijna identieke wijze onnodig liggen door kapitale individuele fouten en doordat het team er niet écht staat als het moet.

PSV komt eenvoudigweg kwaliteit tekort. Tegen Monaco was dat al te zien. In de CL hebben ze ook niks te zoeken. Behalve dan dat ze een pak geld zouden krijgen. En daarmee het elftal zouden kunnen versterken. Ik vraag me ook af wat Gakpo bij Manchester United moet. Mits dat waar is natuurlijk. Dat lijkt mij veel te hoog gegrepen. In de laatste 4 wedstrijden is hij in ieder geval niet opgestaan.

Liverpool, Napoli, Rangers.

Makkie!

Mooie loting inderdaad! En zeker kansrijk.

Ziyech terug!

Dat zou geweldig zijn, maar het is nog niet helemaal zeker.

Twente in deze vorm moet thuis toch wel een resultaat kunnen halen, als het niet tegenzit. Zou de kers op de taart zijn van het weekend

Ajax met 15 uit 5 gestart, dat is gewoon 20 seizoenen geleden. Hopelijk gaan we eindelijk weer eens een seizoen beleven waarin er een paar leuke eredivisierecords verbroken worden. Voor de spanning hoef je niet per se thuis te blijven, op die 4-6 topwedstrijden na.

En Pasveer inmiddels 351 minuten zonder tegengoal. Tegen PSV, Fortuna en de eerste helft tegen Groningen leek Ajax' verdediging los zand te zijn, maar inmiddels staat het toch weer aardig stabiel. Bassey doet het top en Rensch lijkt begrepen te hebben dat het niveau omhoog moest om niet uit de basis te worden verdrongen. Onze keeper straalt daarnaast veel rust/zekerheid uit en heeft een belangrijke waarde als het om het meevoetballen gaat. Er worden ook geen reuzenkansen meer weggegeven in de spaarzame counters.

Vorig seizoen eindigde de reeks op 693 minuten thuis tegen AZ. Tot 6 november (Ajax - PSV, speelronde 13) is AZ-uit de enige lastige horde. Zou mooi zijn als Pasveer in ieder geval z'n eigen record kan verbreken en wellicht ook in de buurt kan komen van de prestaties van Stuy en Gomes.

Twente heeft PSV tuk

Ga-la-voor-stel-ling!!!

Bergwijn en Kudus oppereindbazen!!

Kudos voor Kudus

Dit Ajax is beter dan Ten Hag's Ajax van de laatste 2 jaar. Dus ben er niet rouwig om dat ie weg is.

Liverpool krijgt een flink pak slaag op dit moment. Ook van ons binnenkort

Wat worden we toch vaak verwend met heerlijke voetbalavonden, dit gaat nooit wennen hoop ik. Ben gezien vanavond echt enorm benieuwd naar de wedstrijd der wedstrijden Liverpool - Ajax!

R.I.P. Piet Schrijvers. Niet de meest elegante keep. Maar er waren maar weinig spelers die een duel met Piet aandurfde.

De Beer van de Meer, hij komt niet meer.

De Ajax keeper uit mijn jeugd. Een Ajax legende ondanks dat hij in de Europees magere jaren keepte. Al haalde hij met Ajax nog wel de halve finale EC1 in 1980. Maar ook de keeper in een geweldig Ajax met de teruggekeerde Cruijff en jonge sterren als Rijkaard, Vanenburg, Kieft, van ‘t Schip, Olsen en de beginjaren van van Basten.
Eén van mijn all time favorite Ajax teams.

Nou inderdaad, de very reason dat ik ooit fan werd van deze mooie club. Wat een elftal was dat!

Mooie voetbalavond, ik hoop op een historische overwinning!

Teveel power voor ons...

Wat een team dat Liverpool, wat een drive.
Jammer dat we net geen puntje konden pakken.

Hoogste versnelling voetbal, dit komt Ajax in de Eredivisie gewoon echt nooit tegen. Puntje was welkom geweest, ga weer eens met een kater naar bed.

Tsja, niks op af te dingen deze nederlaag. Ik had als wissel voor Taylor toch graag Davy gezien om er wat meer energie en vechtlust op het middenveld in te brengen, maar of dat ons gered had waag ik ook te betwijfelen.

Het is lang geleden dat we nog eens zo weggespeeld zijn. Het ergste vind ik nog dat Schreuder ons willoos naar de slachtbank heeft geleid. Op basis van scorebord journalistiek zou je kunnen zeggen dat we er dichtbij waren, maar iedereen die de wedstrijd heeft gezien weet dat het wachten was op de goal van Liverpool.

Schreuder had in elk geval iets moeten doen, ook al had je dan misschien ook verloren. Voor mij is ie dan ook door de mand gevallen gisteren.

Mijn voorkeur zou zijn geweest: Klaassen en Brobbey voor Tadic en Kudus.
Middenveld versterken en min of meer op de counter met twee spitsen, zoals Bergwijn zijn beste wedstrijden heeft gespeeld in het Nederlands 11-tal.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:55 uur

geplaatst: vandaag om 21:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.