menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
geplaatst:
Brobbey zo snel mogelijk weer in vaste dienst nemen. Kan een wereldtopper worden als ie zich zo blijft ontwikkelen!

geplaatst:
Moet-ie wel eens een hele wedstrijd kunnen spelen...

geplaatst:
Landstitel dus op de tocht door 4 wanprestaties tegen AZ en Eagles

geplaatst:
Eerste helft ging uitstekend, maar tweede helft vergeet je te voetballen.
Hopelijk nog een puntje.

geplaatst:
Koning Edson

geplaatst:
Punt koesteren nu!

geplaatst:
A huevo!

geplaatst:
Heerenveen thuis winnen we. Vitesse uit gewoon gelijkspel en dan winnen we de titel op doelsaldo. 30 goals meer ofzo? Die boeren wonnen 5 jaar terug de titel op 1 goal...

geplaatst:
Als Feyenoord vandaag naar behoren presteert, blijft het gat gwn 4 punten.
Dan pakken we woensdag thuis de titel, op een mooie dag

geplaatst:
Blind stond weer eens op z'n Blinds te verdedigen bij die eerste goal van AZ, niet de eerste keer dit seizoen dat ie niet meespringt bij een voorzet en zich in de lucht laat aftroeven. Dat kan echt niet meer.
Gelukkig nog een gelijkspel eruit gesleept...maar als we niet gestopt waren met voetballen en bij de start van de 2e helft even vol druk hadden gezet dan hadden we dit makkelijk kunnen winnen.

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
Als Feyenoord vandaag naar behoren presteert, blijft het gat gwn 4 punten.
Dan pakken we woensdag thuis de titel, op een mooie dag

Daar ziet het voorlopig niet naar uit, eerste kwartier echt dramatisch slecht van Feyenoord.

geplaatst:
Ja, die laten het lopen, heel verrassend...

Nou ja, dan moet het maar in Arnhem gebeuren.

geplaatst:
Gewoon rustig blijven, nu komt het erop aan en moeten de grote jongens het laten zien!

geplaatst:
4 punten halen tegen Heerenveen en Vitesse, het lijkt en klinkt zo simpel.

geplaatst:
Dessers, doe het!

geplaatst:
Ja!!!! Woensdag 11 mei, kampioen!

geplaatst:
Ongelofelijk dit, pff!!

geplaatst:
Niets is sterker dan dat ene woord

DMF
geplaatst:
Graag gedaan jongens.

geplaatst:
Gozubuyuk en Dessers bedankt!

Kampioen worden in eigen stad, ook nog toevallig op mijn verjaardag, mooier kan niet

geplaatst:
Ik had 't nog niet gezien. Maar leek me niet echt bewust hands en geen penalty. Heerlijk om die fel protesterende Götze bij de scheids te zien
Wist niet dat Gozubuyuk een Ajacied was

geplaatst:
Mijn eerste reactie nadat ik op de radio hoorde van de handsbal en de verzilverde strafschop

Hahahahahahahahahahahahahaha

Maar eerlijk is eerlijk:

Als de rest van de scheidsrechters deze lijn van Gözübüyük volgt wordt elke verdedigende handsbal in de zestien bestraft met een penalty.

Die strafschop voor Real in Manchester was al zwaar bestraft, maar dat is dit cadeautje in De Kuip natuurlijk ook. Arm bevindt zich niet in onnatuurlijke houding en gaat niet richting de bal. Mauro blokt er wel een doelpoging mee, maar daar staat niets over in de regels toch?

Grote probleem met het huidige reglement blijft dat er teveel ruimte over is voor interpretatie van arbiter en VAR. O.a. ook bij hoeveel blessuretijd er wordt bijgeteld. Scheids heeft grote vrijheid om ruim of zuinig tijd op te tellen bij tijdrekken en of blessures. Blijft natuurlijk bizar dat de zuivere speeltijd nog niet is ingevoerd.

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
4 punten halen tegen Heerenveen en Vitesse, het lijkt en klinkt zo simpel.

2 punten (Lang geleden dat ik zo hard heb gejuicht voor Feyenoord, al is hun CL-succes ook zeer gegund.)

Woensdag zal gebrek aan motivatie / drive in een volle, uitzinnige Johan Cruijff ArenA niet het probleem gaan zijn. Verdedigend scherp zijn en dan moet het goed gaan komen!

geplaatst:
Dessers saves the day.

Hopelijk volgend jaar een keer op mijn verjaardag kampioen. 18 januari.

geplaatst:
Jody Lukoki R.I.P.

geplaatst:
Jeezzzz R.I.P.

geplaatst:
Jeetje, wat een triest bericht, 29 nog maar

R.I.P.

geplaatst:
Ik lees o.a. over (huiselijk) geweld? Jeetje wat is daar allemaal mis gegaan zeg.

geplaatst:
Henk Groot ook overleden

geplaatst:
R.I.P. Henk Groot en Jody Lukoki

Gast
geplaatst: vandaag om 19:52 uur

geplaatst: vandaag om 19:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.