menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
avatar van Abubakari
iggy schreef:
Normaal gesproken gaat Olympique Marseille de volgende ronde halen, lijkt mij.

Als ze in Marseille ook zo lekker opbouwen niet. Wat een chaos. Sowieso niet erg onder de indruk geraakt, vond Feyenoord beter.
Ik denk dat Feyenoord het wel gaat redden daar.

avatar van iggy
Het is een redelijke uitgangspositie die de rotterdammers verkregen hebben. En een erg mooie en goede wedstrijd. Maar in Marseille kan het behoorlijk spoken in dat mooie en sfeervolle stadion. Maar goed, afwachten wat het daar gaat geven.

avatar van iggy
Jason82 schreef:
VI Vandaag is niet meer, ik ga het missen. Bizarre afleveringen...


Ach dat is wel vaker gezegd door Derksen. Eerst zien dan geloven.

avatar van Jason82
iggy schreef:
(quote)


Ach dat is wel vaker gezegd door Derksen. Eerst zien dan geloven.

Dat gevoel had ik na een nachtje slapen ook wel, maar hij was dit keer zo stellig. Kan me gewoon niet voorstellen dat hij er vanavond zit.

avatar van Abubakari
Vanavond niet, maar over 14 dagen wel weer.
Geld vergoed alles, zowel voor Derksen als Talpa die al zoooo vaak gezegd hebben te stoppen of zich te verontschuldigen.
Het maakt me verder weinig uit, kijk er toch nooit naar, maar volgens mij moesten de kijkcijfers weer even een boost hebben. Laat je iemand daar weer iets raars zeggen.

avatar van Robsessie
Ik keek altijd met plezier naar VI, maar sinds ze een jaar of twee geleden steeds meer actualiteiten gingen bespreken was de lol er snel af. De nieuwe show, van dit jaar, heb ik 1 of 2 keer geprobeerd maar ik trok het totaal niet. Hadden ze het maar bij voetbal gehouden.

avatar van luigifort
R.I.P. Mino Raiola

Wist niet eens dat ie zo ziek was. Ff terug nog gewoon in Studio Voetbal gezien. Schokkend wel!

avatar van iggy
Gisteren me toch weer prima vermaakt. Hoewel ik pas halverwege de eerste helft ben gaan kijken. Een wedstrijd met 2 gezichten.
Vandaag het lijpe Madrid tegen de aanval machine van City. Geen idee wie van de twee nu de finale gaat halen.
En morgen dus Feyenoord. Het zou natuurlijk weer typisch Nederlands zijn om een flinke draai om de oren te krijgen. Maar goed, hopen dat ze die Fransen een pak op hun broek kunnen geven. Zou mooi zijn.

avatar van Abubakari
iggy schreef:
Gisteren me toch weer prima vermaakt. Hoewel ik pas halverwege de eerste helft ben gaan kijken. Een wedstrijd met 2 gezichten.
Vandaag het lijpe Madrid tegen de aanval machine van City. Geen idee wie van de twee nu de finale gaat halen.
En morgen dus Feyenoord. Het zou natuurlijk weer typisch Nederlands zijn om een flinke draai om de oren te krijgen. Maar goed, hopen dat ze die Fransen een pak op hun broek kunnen geven. Zou mooi zijn.

Hoe vaak hebben Nederlandse clubs dan een flinke draai om de oren gehad in een halve finale?
Nog nooit volgens mij. Ervan uitgaande dat een flinke draai om de oren een nederlaag met drie of meer goals verschil is. Als het al mis gaat in een halve finale dan is het toch nipt?
Denk trouwens dat Feyenoord het gewoon gaat redden.

avatar van iggy
Het gaat me er niet om dat het specifiek een halve finale is. Meer om het feit dat Nederlandse clubs/land het wel vaker laten afweten na een aantal gewonnen/goeie wedstrijden.
Verder hoop ik van harte dat je gelijk krijgt.

avatar van Robsessie
Feyenoord!

(Wedstrijdkriebels zijn al begonnen, lang geleden.)

avatar van mjk87
Abubakari schreef:
(quote)

Hoe vaak hebben Nederlandse clubs dan een flinke draai om de oren gehad in een halve finale?
Nog nooit volgens mij. Ervan uitgaande dat een flinke draai om de oren een nederlaag met drie of meer goals verschil is. Als het al mis gaat in een halve finale dan is het toch nipt?
Denk trouwens dat Feyenoord het gewoon gaat redden.


Verliezen met 3 goals verschil: Ajax tegen Juventus in 1997. Feyenoord in '81 en '96. Twente in '73.

avatar van iggy
Robsessie schreef:
Feyenoord!

(Wedstrijdkriebels zijn al begonnen, lang geleden.)


De vorige keer had je (vooraf) ook al gelijk. Zou mooi zijn als dat weer gaat gebeuren.

avatar van Abubakari
mjk87 schreef:
(quote)


Verliezen met 3 goals verschil: Ajax tegen Juventus in 1997. Feyenoord in '81 en '96. Twente in '73.

4x dus. In 65 wedstrijden.
Dat zei ik dus, niet echt typisch Nederlands om een halve finale dik te verliezen.

avatar van luigifort
5 minuten voor tijd stond Man City 0-1 voor, ik geloofde het wel en zapte weg. Uur later kijk ik ff op VI. Huh, Real door? Hoe dan? Bizar

avatar van Robsessie
Toen begon het pas!

avatar van iggy
Wel goed overigens dat ze die uitgoals niet meer dubbel laten tellen. Zijn we eindelijk van dat gereken af.

avatar van Gretz
Sierd met de beste jinx ooit

avatar van Jason82
luigifort schreef:
5 minuten voor tijd stond Man City 0-1 voor, ik geloofde het wel en zapte weg. Uur later kijk ik ff op VI. Huh, Real door? Hoe dan? Bizar

Pep heeft vannacht geen oog dicht gedaan, sterker nog komende nacht zal hij ook geen oog dicht doen. Pff wat een ontknoping!

avatar van Slainte_Mhath
Robsessie schreef:
Feyenoord!

(Wedstrijdkriebels zijn al begonnen, lang geleden.)


Hier ook!
Als eerste finalist van dit toernooi ooit, daarmee schrijf je sowieso geschiedenis.

Ik vind de Conference League ook een leuk toernooi. Echte cupfighters en ideaal voor Nederlandse clubs de komende jaren.

avatar van iggy
Jason82 schreef:
(quote)

Pep heeft vannacht geen oog dicht gedaan, sterker nog komende nacht zal hij ook geen oog dicht doen. Pff wat een ontknoping!


In Parijs, London en nu dus in Manchester is die klap hard aangekomen. Real speelt niet eens geweldig voetbal. Maar raken nooit in paniek. Worden vaak ook nog eens volkomen weggespeeld. Het lijkt erop dat ze het nodig hebben om zich eerst in de nesten te werken en dan opeens uit het niets terug te slaan. En dat met een stel veteranen. Alleen tegen Chelsea duurde dat voor Real maatstaven vrij lang, 16 minuten.
Wel reuze knap van Ancelotti om met dit Real kampioen en de CL finale te halen. Normaal gesproken wint Liverpool. Maar tegen dit Madrid is nix normaal. Wat het natuurlijk ook leuk maakt.

avatar van Abubakari
Ik vind een finale met clubs uit verschillende landen sowieso leuker dan een Engelse derby in de finale.

avatar van Jason82
Abubakari schreef:
Ik vind een finale met clubs uit verschillende landen sowieso leuker dan een Engelse derby in de finale.

Met jullie eens dat dit een geweldig affiche is! Tijd voor revanche voor Liverpool, maar Real is dit seizoen ook bewonderenswaardig qua moed en doorzettingsvermogen.

avatar van iggy
Wel hopen dat die keep van Feyenoord een super dag heeft.

avatar van Slainte_Mhath
Feyenoord finale geweldig!!

avatar van iggy
Finale en 3 miljoen pop rijker.


avatar van Abubakari
iggy schreef:
Wel hopen dat die keep van Feyenoord een super dag heeft.

Marseille had nog wel een uur door kunnen voetballen zonder te scoren. Marciano had een makkelijk avondje, paar kopballetjes in zijn handen, paar schotjes in zijn handen. De Franse storm brak niet bepaald los.

avatar van Johan de Witt
Uitstekende prestatie van Feyenoord!

Hopelijk houden ze dit nog even vast tot zondag, zodat we zondagavond de 36e kunnen vieren

avatar van Gretz
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:32 uur

geplaatst: vandaag om 16:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.