menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:

We staan (in ieder geval voor 1 dag) weer bovenaan de ranglijst, dus goed moment om deze nieuwe Ajax-banger te droppen. Hopelijk de opmaat voor nieuwe magische tijden in de Champions League

Ben geen superfan van aubergines of ik weet ze gewoon niet zo goed klaar te maken...

Neres naar Shakhtar, dan zal Bergwijn ook wel rond komen.

Neres is al een aardig tijdje niet echt meer in vorm, dus ben er niet zo rouwig om.
Wat ik wel vreemd vind is dat ie Ajax verlaat voor het mindere Shakhtar en David: het is daar nog kouder dan hier hoor

Hier nu 4°, daar -2°

Bovendien ook heel fijn vertoeven nu in Oekraine met die Russische dreiging....

Die is binnen een jaar weg, al was t alleen maar vanwege de kou.

16 miljoen mag je nog niet ontevreden zijn denk ik gezien z'n status en spel nu bij Ajax...maar ja, als je dan bedenkt dat er een paar jaar geleden bedragen van 40 miljoen of zelfs meer rondgingen...

Eerste 2 seizoenen was ie top, daarna eigenlijk gewoon niks meer.

Toch vind ik Neres in vorm beter dan Bergwijn.
Maar goed, beiden op dit moment hooguit voor de breedte en niet voor de basis.

Ben ook niet overtuigd van Bergwijn, van wat ik van 'm heb gezien bij de boeren destijds. Vooral heel hard rennen en dan vaak naast of in het zijnet schieten door een tekort aan basistechniek op volle snelheid.

Het is wel beter dan Daramy dus als back-up lijkt hij me wel prima, en kan zowel links als rechts.
Maar dat gold ook voor Neres.

Heerlijk die Africa Cup....een scheidsrechter die na een aantal VAR ingrepen, drinkpauzes en 6 wissels gewoon na 85 minuten affluit, dan toch weer begint...na 2 minuten spelen een rode kaart geeft aan een speler van Mali die onterecht is en waar de VAR probeert in te grijpen, maar hij weigert te luisteren naar de VAR en dan na 89min en 45sec toch definitief affluit zonder blessuretijd.

El Ninjo schreef:
Heerlijk die Africa Cup....een scheidsrechter die na een aantal VAR ingrepen, drinkpauzes en 6 wissels gewoon na 85 minuten affluit, dan toch weer begint...na 2 minuten spelen een rode kaart geeft aan een speler van Mali die onterecht is en waar de VAR probeert in te grijpen, maar hij weigert te luisteren naar de VAR en dan na 89min en 45sec toch definitief affluit zonder blessuretijd.

Daar gebeuren elk editie weer de meest krankzinnige dingen. Ik zag ook weer enkele gruwelijke overtredingen voorbij komen haha.

Hmm...12 miljoen maar meer voor Neres lijkt het nu...ik krijg de indruk dat Ajax wel heel graag van 'm af wilde.

Is inderdaad erg mager, maar ik denk dat Ajax hem een transfer gunde. Hij heeft veel aan Ajax gegeven en was al een tijdje niet gelukkig meer als invaller. Dan is het voor iedereen beter dat hij vertrekt. Zo zal het met Nico ook gaan in de zomer.

Ik heb zelf ergens het idee dat Ajax/Marc Overmars z'n transferwaarde per half jaar enorm ziet verdampen en 'm daarom liefst zo snel mogelijk kwijt wil.

Hij gaat ook niet echt veel beter meer worden. Ms door blessures of dat ie nu vader is, hij lijkt in niks meer op die speler die tegen Real uit scoorde, laat staan al die goals in het eerste seizoen. Zo snel, zo powerful, zo doelgericht. Nu is ie veel meer bang en bleu..

Nu krijgt hij het vertrouwen niet en speelt hij elke week hooguit 10 min of een kwartier. Daar ga je niet beter van spelen.
Ik ga hem wel missen. Toch wel een van mijn fave Ajacieden van de afgelopen 4 jaar.

Ja, hoort wel een beetje bij het meubilair id.

Ajax in de sterkst mogelijke opstelling tegen Utrecht. Geen excuses, dit moet je gewoon winnen.
Revanche voor die 0-1 eerder dit seizoen ook.

Utrecht zonder thuispubliek is een wereld van verschil met het Utrecht mét publiek.

Brobbey, lekker.
Op naar Eindhoven!

Jason82 schreef:
Utrecht zonder thuispubliek is een wereld van verschil met het Utrecht mét publiek.

Ook met publiek had Ajax ze wel tureluurs gespeeld. Als Ajax zin heeft en scherp is is vrijwel de hele eredivisie kansloos tegen Ajax.
Lekkere come back van het Brobbeast ook. Al is het ook lekker ballen met Tadic als aangever, waren wel twee prima goals. Hopelijk volgende week de koppositie weer pakken want ik heb het wel gehad met de woorden psv en koploper in één zin.

En hopelijk elke week heel veel interviews met Brobbey. Ik lig elke keer in een deuk om hem, wat een weirde en tegelijk ubercoole uitstraling heeft hij.

Volgens ESPN is Ajax achter de schermen druk bezig met huurtransfer Ihattaren.

Doe maar niet...

Das ook mijn eerste gedachte....maar ze schijnen er toch heel serieus mee bezig te zijn...het is wel eerst huren meen ik tot einde seizoen.

Tottenham zal de vraagprijs van Stevie zeker niet omlaag doen na de wedstrijd van gisteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.