menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
avatar van Jason82
Come on NL, de 1-3 maken en de punten zijn binnen. De Ieren stellen niet zoveel voor, maar ja...

avatar van Gretz
Kutfransen bonjouren de wiskundig perfecte poule kapot

https://i.vgy.me/aXwfG5.png

avatar van Jason82
Gretz schreef:
Kutfransen bonjouren de wiskundig perfecte poule kapot

(afbeelding)

Dat kan je aan de Fransen wel overlaten...

avatar van Gretz
"Ja, ze pakken er 2 van AZ natuurlijk. Die hebben er 2 verloren. Twente 3. Als je zelf wint heb je er 8 in het tasje zitten vandaag."
(...)
"AZ die hebben er 2 verloren. 3 Twente verloren is 5. En dan 3 zelf, is 8 puntjes. Inlopen op 3 en 4. Dus winnen ze dan gaan ze meespelen voor plaats 3."

Aadje


"Er zullen veel schommelingen komen in de ranglijsten, ook in de subtop."
"Want we staan nu een aantal dagen eerste. Vanavond zeker, PSV wint met 5-0 dus die staan eerste, wij staan tweede."
"Nu staan wij laatste en Heerenveen staat eerste, 20 punten, 17 punten.
"We staan nu eerste ....... van de subtop."
"Wij weten onze plaats, wij zitten misschien in het peloton."
"Een competitie.... die veel schommelingen gaat geven, dat heb ik al voorspeld aan het begin."
"We hebben aansluiting met 7, 8, 9."
"Dus wij zullen met zijn drieën moeten uitmaken, NAC, Utrecht en Vitesse wie er mee mag doen."
"En er zitten 10 ploegen tussen dus dat wordt een veldslag voor 5 ploegen die afhaken en 5 die doorgaan."
"Ja en dan zijn alle subtoppers in staat om in een vrije val te komen."
"De afstand tussen nummer 9 blijft 3 punten."
"Direct zat ik al te rekenen."
"Heerenveen, Twente, Groningen, die zijn al zo ver weg. Ik reken AZ erbij, dat zijn er 4 en dan die 3 is 7."
"21 is 5."
"Dus, die hebben dan 4 wedstrijden, 3 punten.
"2 wedstrijden, 6 punten."
"En wij kunnen 3 keer achter mekaar winnen, Utrecht doet 4 thuiswedstrijden winnen. Groningen speelt 2 keer 5, 1 verliezen, en zet nu een reeks van 4 neer."
"Wat is 5 punten om ehh..... in deze competitie."
"Dat zijn bonuspunten die je meeneemt in de hele competitie denk ik."
"Over de inhoud ben ik het niet helemaal eens."
"Maar dat geeft wel kleur aan deze competitie."

avatar van Jason82
Gretz schreef:
"Ja, ze pakken er 2 van AZ natuurlijk. Die hebben er 2 verloren. Twente 3. Als je zelf wint heb je er 8 in het tasje zitten vandaag."
(...)
"AZ die hebben er 2 verloren. 3 Twente verloren is 5. En dan 3 zelf, is 8 puntjes. Inlopen op 3 en 4. Dus winnen ze dan gaan ze meespelen voor plaats 3."

Aadje


"Er zullen veel schommelingen komen in de ranglijsten, ook in de subtop."
"Want we staan nu een aantal dagen eerste. Vanavond zeker, PSV wint met 5-0 dus die staan eerste, wij staan tweede."
"Nu staan wij laatste en Heerenveen staat eerste, 20 punten, 17 punten.
"We staan nu eerste ....... van de subtop."
"Wij weten onze plaats, wij zitten misschien in het peloton."
"Een competitie.... die veel schommelingen gaat geven, dat heb ik al voorspeld aan het begin."
"We hebben aansluiting met 7, 8, 9."
"Dus wij zullen met zijn drieën moeten uitmaken, NAC, Utrecht en Vitesse wie er mee mag doen."
"En er zitten 10 ploegen tussen dus dat wordt een veldslag voor 5 ploegen die afhaken en 5 die doorgaan."
"Ja en dan zijn alle subtoppers in staat om in een vrije val te komen."
"De afstand tussen nummer 9 blijft 3 punten."
"Direct zat ik al te rekenen."
"Heerenveen, Twente, Groningen, die zijn al zo ver weg. Ik reken AZ erbij, dat zijn er 4 en dan die 3 is 7."
"21 is 5."
"Dus, die hebben dan 4 wedstrijden, 3 punten.
"2 wedstrijden, 6 punten."
"En wij kunnen 3 keer achter mekaar winnen, Utrecht doet 4 thuiswedstrijden winnen. Groningen speelt 2 keer 5, 1 verliezen, en zet nu een reeks van 4 neer."
"Wat is 5 punten om ehh..... in deze competitie."
"Dat zijn bonuspunten die je meeneemt in de hele competitie denk ik."
"Over de inhoud ben ik het niet helemaal eens."
"Maar dat geeft wel kleur aan deze competitie."

Haha good old Aad de Mos. Het mooiste vind ik het altijd als hij weer over zijn tijd bij KV Mechelen begint...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:32 uur

geplaatst: vandaag om 13:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.