menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #2

zoeken in:
Zowel Bergwijn als Ihattaren zie ik liever niet komen. Bergwijn te duur voor zijn cijfers qua doelpunten en assists en Ihattaren heb ik altijd een zwaar overschatte en gehypete speler gevonden.

Sowieso dan 10x liever Stevie.

Nico ms naar Napoli, Perr ms naar AC Milan..
Perr zou ik persoonlijk nog zelf brengen ook...

Ik heb ook een beetje het idee dat ze Daramy ook al langzaam aan het afschrijven zijn...die lijkt z'n prijskaartje van 12 miljoen ook niet te gaan waarmaken.

luigifort schreef:
Nico ms naar Napoli, Perr ms naar AC Milan..
Perr zou ik persoonlijk nog zelf brengen ook...

Schuurs is toch wel een prima back up? Doet geen al te rare dingen als ie in moet vallen, kan een bal over 40 meter geven. Ik heb wel grotere schutteraars gezien bij Ajax.

Schuurs komt net wat te kort voor wat je van een Ajax basisspeler mag verwachten, maar ik vind het wel een prima back up om op de bank te hebben zitten, het is nu ook weer niet zo dat als hij invalt dat de schrik me om het hart slaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:45 uur

geplaatst: vandaag om 01:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.