menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Leessnelheid

zoeken in:
Beste lezers,

heeft iemand misschien enig idee hoelang je over het boek 'De waanzinnige boomhut 3' zou doen als je 900 woorden per minuut leest?
Of weet iemand in ieder geval hoeveel woorden het boek bevat?

Met vriendelijke groet,
jedakdekker1819

Tel het aantal woorden op een willekeurige bladzijde en vermenigvuldig dit met het aantal bladzijden. Zo zul je een idee krijgen van het aantal woorden.

Klinkt als: misschien kunnen andere mensen mijn huiswerk doen!? Ik wist niet eens af van deze zinderende franchise rond een waanzinnige boomhut.

Ted Kerkjes (crew)
Ik zou het niet weten, maar ik weet wel dat overmatig spatiegebruik een negatief effect heeft op mijn leessnelheid. (Zie forumtitel.)

Niet de leessnelheid, maar de retentie is het belangrijkste.
Zo ver ik het weet, haal ik de hoogste snelheid bij de algemene voorwaarden van bepaalde producten; ik lees schijnbaar 40 pagina's binnen één muisklik. Ga me echter niet op de inhoudelijke details quizzen!

Halley23 (moderator)
Ted Kerkjes schreef:
Ik zou het niet weten, maar ik weet wel dat overmatig spatiegebruik een negatief effect heeft op mijn leessnelheid. (Zie forumtitel.)
Ik heb nog even getwijfeld met het aanpassen van de forumtitel omdat je snedige opmerking nu eigenlijk de mist ingaat, maar ik kon me niet bedwingen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:47 uur

geplaatst: vandaag om 09:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.