menu

Overig / Algemeen / Het help een andere gebruiker-topique

zoeken in:
avatar van slowgaze
De titel spreekt voor zich: die topique is bedoeld om andere gebruikers te helpen, waar dan ook mee. Eigenlijk heb ik best een egoïstische reden om dit topique te openen, maar toch: kan iemand mij aan het interview van John Schoorl met Kira Wuck helpen? Het stond op 22 december in de Volkskrant.

avatar van liv2
Bij de Volkskrant....


Volgens mij registreren en klaar is kees

Zoekfunctie: Schoorl, daar staat het bij .....


Maar je moet wel éénmalig 1,5 euro betalen voor het artikel zie ik! Pure schande ...
Maar als je het echt nodig hebt kan je het zo wel bemachtigen.

avatar van Zelva
Of anders is er ook de mogelijkheid een bibliotheek binnen te stappen. Als ze een leeszaal hebben, bewaren ze meestal ook de kranten een tijdje.

avatar van liv2
Heeft hier iemand ervaring met een computer die draait op Windows 8 en gebruik maakt van Internet explorer 10?


Ik heb problemen met Adobe Flash Reader. Na installatie werkt deze helemaal niet. Iemand die me hiermee kan helpen?

avatar van slowgaze
liv2 schreef:
Maar je moet wel éénmalig 1,5 euro betalen voor het artikel zie ik! Pure schande ...
Maar als je het echt nodig hebt kan je het zo wel bemachtigen.

Nou ja, echt nodig. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig. En wellicht heeft een andere BoMe-gebruikert wel een abonnement en dan hoef ik niet te betalen. Daar kan ik eerlijk over zijn en zo.

avatar van mjk87
Kan je niet gewoon de lokale bieb bezoeken? Zoals Zelva ook zegt. Als je enkel de tekst lezen wil? Bij ons blijven de kranten tot twee weken nadien vaak liggen ter informatie.

avatar van slowgaze
Kan iemand mij aan de NRC-recensie van Tempel van Mustafa Stitou helpen?

avatar van eRCee
Misschien als je de website van NRClux in de gaten houdt, soms verschijnen de recensies wat later bij de boeken (klik).

avatar van WildeOscar
WildeOscar (moderator)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:06 uur

geplaatst: vandaag om 00:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.