menu

Overig / Algemeen / Emails From An A**hole

zoeken in:
avatar van Dridge
Een vriend van me tipte me dit weekend de internetsite E-mails from an Asshole - dontevenreply.com

John Lindsay neemt d.m.v. een e-mailwisseling nietsvermoedende adverteerders bij de neus
Voor de duidelijkheid bovenaan zie je eerst de advertentie waar het om gaat gevolgd door e-mailwisseling tussen 'geinteresseerde' en adverteerder

om even een indruk krijgen:
E-mails from an Asshole - dontevenreply.com
E-mails from an Asshole - dontevenreply.com

Ik wilde jullie dit niet onthouden , hilarisch!!

avatar van Froid de canard
Inderdaad hilarisch! Vooral de bovenste van de twee tips. Geweldig gewoon!

avatar van Dridge
Onder het tabblad 'Toprated' vind je de leukste (volgens de bezoekers)
maar ook als je in het archief gaat spitten kom je echt de grappigste dingen tegen. bv. deze:
E-mails from an Asshole - dontevenreply.com

avatar van Grovonion2
Leuke site, maar dit heeft volgens mij 0,0% met boekmeter te maken, dus...

Edit: ik moet wel zeggen: ik lach me kappot, is echt niet te doen!!!!

avatar van thrillseeker
Ligt misschien aan mij maar ik zie de humor niet zo

avatar van Dridge
@Grovonion2 : Er is een boek van uitgegeven dus wel een beetje zou ik zeggen.
Daarbij worden er wel meer topics geopend die niets met boeken te maken hebben.

avatar van Froid de canard
Is er een boek van uitgegeven?! Wow, hebbuh!!

Wat reageren mensen trouwens toch snel aangebrand als je dat zo bekijkt zeg! Meteen fuck, asshole, etc.

avatar van Freud
Gigantisch grappig En goed geschreven ook, mocht blijken dat hij gewoon beide kanten zelf schrijft zou ik haast nog meer bewondering hebben

avatar van Dridge
Freud schreef:
mocht blijken dat hij gewoon beide kanten zelf schrijft zou ik haast nog meer bewondering hebben


Heb ik ook al ééns aan gedacht Freud. Hij zal misschien de boel soms een handje helpen wie weet.
Dat maakt het voor mij zeker niet minder grappig.

Onder het tabblad FAQ/contest las ik het volgende:

'Why don't they just ignore you?'
"Most of them do. I'd say only 10% of people I write to write back."

Dat maakt het wel wat geloofwaardiger.

@Froid de Canard: Het viel mij ook al op dat alle e-mails eindigen met een Fuck Off! , Eat Shit!! and Die!! of iets van die strekking.

Bij deze E-mails from an Asshole - dontevenreply.com heb ik me kapot gelachen , Je moet eens goed naar die invoice kijken die is echt niet te doen.
En die reactie van die kerel daarop! geweldig.

$200 to unjam a tape deck are you for real man? that isnt even a real problem
what the fuck is a "transgasket differential" are you serious dude, this shit isnt going to fly. 50 bucks to set the dashboard clock wtf man

avatar van John Frusciante
Geweldige site, wel opmerkelijk dat zoveel mensen ook echt in discussie gaan met die gast .

avatar van Dridge
Er staat weer een nieuwe op die er mee door kan.

E-mails from an Asshole - dontevenreply.com

avatar van centurion81
In Overigen > Algemeen > 27b slash 6:

In het kader van "Emails from an A**hole". Ik lig om bijna elke mailconversatie op deze site letterlijk dubbel.

Leuke kennismaking: "yeah thats not what I was looking for at all." - 27bslash6.com

Go away - 27bslash6.com dus

avatar van Chungking
27bslash6

nog stukken beter dan Emails from... wat mij betreft

avatar van Dridge
Hier moet ik eens rustig voor gaan zitten , ik ben in ieder geval enthousiast!
Waarom vind je dit stukken beter Chungking?

haha.. ik ben niew op de forum en dit is het eerste wat is heb gelezen. ziet er echt te hilarisch uit! Het duurt wel even om de teksten te lezen, maar eenmaal begonnen kan je niet wachten. lololol

Haha echt heel grappig!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:02 uur

geplaatst: vandaag om 15:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.