menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
Eefje is heilig op MuMe.
Sophie helaas nog niet, al is de kentering aanstaande

geplaatst:
Ja klopt, heerlijke uitzending inderdaad en Eefje was daar ook geweldig.... al was ik de week daarvoor echt helemaal gepakt door die fenomenale versie van I Feel Love met Colin Benders (en zijn zelfgebouwde modulaire synthesizer) en Cato van Dijck.

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

Geweldige uitzending was dat. Eefje de Visser pakte me toen ook behoorlijk in moet ik bekennen....

Daar heb je het over m'n favoriete Nederlandse artiest aller tijden

Kan je een concert van haar van harte aanraden, is werelds

geplaatst:
En je wijst me een slaapplek...

geplaatst:
Zelfs maat luigifort begint Eefje elke keer meer te waarderen

Eefje is in bepaalde opzichten wel een beetje de vrouwelijke Spinvis. Vandaar dat een handvol extreme zuurpruimen op MuMe ook constant op haar teksten en zang afgeeft.

geplaatst:
El Ninjo schreef:
Ja klopt, heerlijke uitzending inderdaad en Eefje was daar ook geweldig.... al was ik de week daarvoor echt helemaal gepakt door die fenomenale versie van I Feel Love met Colin Benders (en zijn zelfgebouwde modulaire synthesizer) en Cato van Dijck.

Die was ook bijzonder inderdaad. Cato van Dijck had ook een lekker pittig pakje aan trouwens, sorry dat soort dingen trekken (blijkbaar) ook altijd mijn aandacht...

Geweldig programma, Matthijs draait door. Ik vond het interview met Rob de Nijs ook magisch trouwens, tijdens die uitzending met de uitreiking van de Edisons.

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Daar heb je het over m'n favoriete Nederlandse artiest aller tijden

Heel sfeervol kan ik me voorstellen. Bij Bitterzoet had ik dat ook. In het begin denk je, ok waar gaat dit heen. En ineens valt het kwartje. Erg lekker nummer, ik draai het hier thuis heel regelmatig. En de podium presentatie van Eefje was ook goed trouwens, met dat rustige en ritmische dansje.

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

Die was ook bijzonder inderdaad. Cato van Dijck had ook een lekker pittig pakje aan trouwens, sorry dat soort dingen trekken (blijkbaar) ook altijd mijn aandacht...

Geweldig programma, Matthijs draait door. Ik vond het interview met Rob de Nijs ook magisch trouwens, tijdens die uitzending met de uitreiking van de Edisons.

Ja dat was wel de beste. Rob schitterde, maar Sophie opende die show ook magistraal.

geplaatst:
Gretz schreef:

Dat kan ik wel beamen. Eefje op plaat heb ik nog wel wat moeite mee, zeker een heel album lang (Bitterzoet vind ik wel haar beste trouwens). Maar ik heb haar live op Vestrock gezien, ging eigenlijk een beetje sceptisch het concert in met het idee dat ik na een minuut of 20 wel zou afhaken, maar ze verraste me live enorm...van mij mag ze zo terugkomen op Vestrock 2022.

geplaatst:
Dat heet zo omdat t in de herfst is en koud is en je een vest aan moet?

geplaatst:

Het menselijke gevoel dat Ten Hag uitsprak gisteren na afloop van de wedstrijd heb ik ook meer dan eens uit de monden van Genee, Derksen, Van der Gijp, Kieft en Driessen gehoord.

Ten Hag had indirect vooral kritiek op het inconsequente, niet-uitlegbare, perspectiefloze aanmodderbeleid van de demissionaire regering. Erik zat de pandemie niet te ontkennen en hij zat ook niks goed te praten. Maar kon zich wel voorstellen dat een deel van de supporters even los wilde gaan. Dat is volkomen begrijpelijk. Zeker als er amper een week geleden wel publiek aanwezig mocht zijn dat keihard los kon gaan. Voor Rutte III telt enkel de beeldvorming. Goedwillende, individuele burgers kunnen de t*f*s krijgen. Dat hebben we bij de toeslagenaffaire wel gezien.

Mensen zijn zich over het algemeen beter bereid om zich aan de regels van een 'spel' te houden als het duidelijk is waar ze het voor doen en als ze een houvast hebben. Precies dat is er in Nederland nooit geweest, met dank aan zwalkende ministers die het er vooral aan is gelegen om zelf te overleven.

Het irritante aan deze hele pandemie is dat mensen elkaar voortdurend de maat nemen, terwijl ze zelf ook niet Roomser zijn dan de Paus. Kan niet tegen dat schijnheilige, hypocriete gedoe

Edit: nog wat aan toegevoegd

geplaatst:
Aldus de Pieter Omtzigt van Boekmeter

geplaatst:
JD net over Anwar El Ghazi:

ik volg het Engelse voetbal iedere week en hij doet het hartstikke goed, maar het is niks voor Oranje.

Als het over voetbalinhoudelijke zaken gaat ook lang niet altijd meer serieus te nemen

Krijgen we straks een selectie met Babel, Berghuis en Promes die actief zijn in Mickey Mouse-leagues, terwijl de Nederlandse buitenspeler die overtuigend presteert in de sterkste competitie ter wereld thuis moet blijven.

geplaatst:
Gelukkig mag FdB 3 extra spelers kiezen

geplaatst:
luigifort schreef:
Aldus de Pieter Omtzigt van Boekmeter

Omzigt is een held.

Ik heb groot respect voor politici die niet liegen (zijn zeldzaam) en tevens opkomen voor de belangen van de zwakkeren in de samenleving

geplaatst:
luigifort schreef:
Gelukkig mag FdB 3 extra spelers kiezen

Op grond van prestaties moet Frank altijd de voorkeur geven aan Lang en El Ghazi.

Zou me nog kunnen voorstellen dat Berghuis meegaat op basis van wat ie de laatste kwalificatieduels heeft laten zien, maar Babel en Promes presteren al tijden niks meer.

Kun je nog beter Bergwijn meenemen, die bij Tottenham vooral moet banken omdat ze zo'n sterke aanval hebben.

geplaatst:
Ja en het erge is dat die bewindslieden gewoon op dezelfde voet door blijven gaan. Ik vind dat iedereen die zat te zeuren over die kritische kamerleden eigenlijk geen enkele positie meer mag bekleden binnen de Nederlandse overheid. Sowieso bizar, ze maken zelf ook onderdeel uit van diezelfde Tweede Kamer.

geplaatst:
Ik moet braken van zo'n hypocriete Kaag met haar Motie van Afkeuring. Haar holier than thou face met haar 'Nieuw Leiderschap', terwijl ze gewoon meeheulde met de oude garde. En dan Markje ineens afvallen? Donder toch op, eng wijf...

geplaatst:
luigifort schreef:
Ja en het erge is dat die bewindslieden gewoon op dezelfde voet door blijven gaan. Ik vind dat iedereen die zat te zeuren over die kritische kamerleden eigenlijk geen enkele positie meer mag bekleden binnen de Nederlandse overheid. Sowieso bizar, ze maken zelf ook onderdeel uit van diezelfde Tweede Kamer.

Ja, helemaal mee eens. Het vak van politicus is steeds meer opgeschoven naar eigen belang (goede PR om na afloop van de politieke carrière een mooi baantje te kunnen gekleden). Werk leveren voor het landsbelang is steeds ondergeschikter geworden.

De hardste schreeuwers in de oppositie (noem geen namen) zitten er ook alleen voor hun eigen ego en het geld. Die kneus die nu onze Nationale Feestdag 5 mei (Bevrijdingsdag) voor eigen gewin wil gebruiken is over 4 jaar ook weer opgerot, kan niet anders.

Maar goed, ik ga niet verder over politiek hier. Misschien lezen er wel mods mee

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Op grond van prestaties moet Frank altijd de voorkeur geven aan Lang en El Ghazi.

Zou me nog kunnen voorstellen dat Berghuis meegaat op basis van wat ie de laatste kwalificatieduels heeft laten zien, maar Babel en Promes presteren al tijden niks meer.

Kun je nog beter Bergwijn meenemen, die bij Tottenham vooral moet banken omdat ze zo'n sterke aanval hebben.

Lang en El Ghazi hadden er allang bij moeten zitten.
Voor die drie extra plaatsen zal hij wel weer op de eeuwige Babel of Strootman of zo terechtkomen...

geplaatst:
Johan de Witt schreef:

Voor die drie extra plaatsen zal hij wel weer op de eeuwige Babel of Strootman of zo terechtkomen...

Strootman bij de selectie omdat ie zo belangrijk is in de kleedkamer

En Babel als extra breekijzer / stormram voor als je in de slotfase iets forceren

Ben bang dat Frank in juni ook geen goed Plan B gaat hebben als we in de knock-outfase achter komen (ja, de groepsfase overleven gaat geen probleem zijn). Dat zou dan resulteren in een lelijke uitschakeling in de 1/8 of de 1/4-finale, terwijl er als het meezit potentieel is om minstens de halve finale te halen.

Enige landen van buitenklasse zijn momenteel Frankrijk, België en Engeland en die kom je als het goed is pas in de (halve) finale tegen.

geplaatst:
Al zou je geen plan B hebben, dan is bv een onvoorspelbare Lang er 20 min voor tijd inbrengen ook een soort plan B. Iig beter dan Babel erin brengen met zn afstandsschoten hoog in de netten achter het doel...

geplaatst:
Ja halve finale moet wel minimaal het doel zijn met deze selectie. Ondanks alles heb ik daar ook nog wel vertrouwen in, maar dan moeten de poppetjes snel op de juiste positie komen te staan.

geplaatst:
Het zou op zich wel geinig zijn als Frank onze eerste titel pakt sinds 1988, na Inter, Crystal Palace en Atlanta United

geplaatst:
Hij pakte er gelijk vier op rij bij Ajax, dus wat dat betreft zijn de voortekenen goed

geplaatst:
Daarna meteen het WK het jaar erop en het EK over 3 jaar, net als Del Bosque

geplaatst:
Beter dan Peter Del Bosque die nooit een prijs wint

geplaatst:
Ja als we nog een topkeeper en topspits hadden zou dat zeker niet onmogelijk zijn. Met De Ligt, Virgil, Blind, Frenkie en Gravenberch heb je een ijzersterk fundament wat de komende jaren eerder beter dan minder wordt. Alleen mis je wel een killer spits.

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
Ja halve finale moet wel minimaal het doel zijn met deze selectie. Ondanks alles heb ik daar ook nog wel vertrouwen in, maar dan moeten de poppetjes snel op de juiste positie komen te staan.

Poulewinst betekent een 1/8-finale tegen een nummer 3 (waarvan je eigenlijk alleen niet de nummer 3 uit de poule van Portugal, Frankrijk en Duitsland mag tegenkomen normaliter). Winnen we die dan is de volgende pot tegen de nummer 2 uit poule A die uit Italië, Turkije, Zwitserland en Wales bestaat. Normaal wordt Italië daar groepswinnaar. Nederland heeft gewoon beter (basis)materiaal dan Turkije en Zwitserland, dus daar mogen we niet nog eens van verliezen.

Als het meezit treft Nederland pas in de halve finale Engeland of Spanje. En dan zitten de twee beste landen dus aan de andere kant van het schema

Gast
geplaatst: vandaag om 19:19 uur

geplaatst: vandaag om 19:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.