menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:

geplaatst:
Kan t nog meer sexy dan dat? Ik dacht t niet
behalve dan dat ze er als Nick Viergever uitziet met een kleurspoeling

geplaatst:
Gretz schreef:
Ik wil aitijd de beste zijn
Verliezen is geen optie voor mij
(...)
Deze is voor de Amsterdammer
Voor Mokum, voor Johan, voor jou en mij
Voor de buurman en voor m'n moeder
De kroegbaas, de stratenmaker en de bakkerij

Wat een tekst ja
Komende jaren standaard tussen Mijn Club, Mijn Stad en Bloed, Zweet en Tranen
XXXV

geplaatst:
Pleun schreef:
Halsema 1 jaar geleden: de BLM-demonstratie was té belangrijk.
Ajax-supporters vieren feestje: schande!

Krankzinnige wereld

1 en al hypocrisie. Je kan het nooit goed doen.

geplaatst:
Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Best een leuke meid! Ik heb al meer van haar gezien en gehoord, Nice

geplaatst:
Zit je ook op Musicmeter?
We kunnen nog wel een stemmer gebruiken

geplaatst:
Zuurpruimmeter eerder

Daar moeten ze Sophie niet.

geplaatst:
luigifort schreef:
Ajax is de mooiste club van Nederland', is Tadić stellig, waarna verslaggever Joep Schreuder constateert dat de aanvaller een echte Ajacied geworden is. 'Het was altijd mijn droomclub. Ik probeer jonge spelers en mensen die langskomen ook altijd te vertellen dat je echt gevoel voor deze club moet hebben, het is heel speciaal', aldus een stralende aanvoerder.

Een cultheld die het verdiend dat er weer snel heel veel supporters in het stadion zijn naam scanderen!

geplaatst:
luigifort schreef:
Zit je ook op Musicmeter?
We kunnen nog wel een stemmer gebruiken

Zit er wel eens aan te denken om me daar aan te melden inderdaad

geplaatst:
Allemaal met een 'Pak Schaal' tattoo

geplaatst:
Zelfs op Ajaxshowtime hebben ze meer verstand van muziek als je de reacties zo leest

Sophie Straat en Bud brengen ode aan landstitel Ajax met 'Voor Ajax' | Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
(quote)

Wat een tekst ja

Even alles uitgeschreven, zodat iedereen alvast kan oefenen om de hele tekst uit het hoofd te kennen
Sophie Straat – Voor Ajax Lyrics | Genius Lyrics

Komende jaren standaard tussen Mijn Club, Mijn Stad en Bloed, Zweet en Tranen
XXXV

Verwacht het ook. Voor Ajax heeft alles om tot een stadionklassieker uit te groeien

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
Zuurpruimmeter eerder

Daar moeten ze Sophie niet.

Daar heeft ze zelf dikke schijt aan vermoed ik

geplaatst:

Kijk daar elke dag meerdere keren. Ms wel mn nr. 1 fave site op zuurpruimmeter na ws

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

Best een leuke meid! Ik heb al meer van haar gezien en gehoord, Nice

Ja, Sophie is gewoon een frisse verschijning in het Nederlandse muzieklandschap. Ik ben fan sinds haar geweldige debuut-EP Sophie Straat - 't Is Niet Mijn Schuld (2020) - MusicMeter.nl

Smartlappen zijn niet mijn core genre waar ik naar luister, maar als je speelse deuntjes kunt combineren met rake, relevante teksten en een fantastische stem dan ben ik wel verkocht

geplaatst:
luigifort schreef:
Allemaal met een 'Pak Schaal' tattoo

Haha, ik zal het thuis voorstellen. Mn zoontje en ik straks met zo'n tattoo in de Arena. Net zoals ik zelf vroeger met mn vader naar het olympisch stadion ging. Good memories...

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

Zit er wel eens aan te denken om me daar aan te melden inderdaad

Maak kennis met... 2021 - MusicMeter.nl

geplaatst:
Meet the SourGrapes

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Ja, gewoon een frisse verschijning in het Nederlandse muzieklandschap.

Smartlappen zijn niet mijn core genre waar ik naar luister, maar als je speelse deuntjes kunt combineren met rake, relevante teksten en een fantastische stem dan ben ik wel verkocht

Een goeie smartlap is goud waard, op het juiste moment met de juiste mensen (en enigszins onder invloed uiteraard...)

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

Een goeie smartlap is goud waard, op het juiste moment met de juiste mensen (en enigszins onder invloed uiteraard...)

Exact. Waardering voor muziek is plaats- en tijdgebonden. Foute smaak bestaat niet, dus gewoon lekker meebrallen wanneer je in de juiste stemming bent

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

1 en al hypocrisie. Je kan het nooit goed doen.

Klopt.. en als je erop let dan valt op dat voetbalsupporters een makkelijk doelwit zijn voor kritiek, want ja..dat zijn toch maar aso's en hooligans. Dat is altijd zo geweest. Tijdje terug ook..mochten we van Rutte niet eens juichen in het stadion, 'hou gewoon je bek' zei hij geloof ik. Zelden zulke flauwekul gehoord, vond het zo goedkoop

geplaatst:
Pleun schreef:
(quote)

Klopt.. en als je erop let dan valt op dat voetbalsupporters een makkelijk doelwit zijn voor kritiek, want ja..dat zijn toch maar aso's en hooligans. Dat is altijd zo geweest. Tijdje terug ook..mochten we van Rutte niet eens juichen in het stadion, 'hou gewoon je bek' zei hij geloof ik. Zelden zulke flauwekul gehoord, vond het zo goedkoop

Mark Rutte leeft volledig buiten de werkelijkheid, die kent het echte leven niet. Populistische wartaal.

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Exact. Waardering voor muziek is plaats- en tijdgebonden. Foute smaak bestaat niet, dus gewoon lekker meebrallen wanneer je in de juiste stemming bent

In die stemming zou ik graag weer eens zijn...

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Vertel dat Edgar18 maar

geplaatst:
Pleun schreef:
(quote)

Precies.

Je weet van te voren dat een deel van de supporters een titel toch wel met elkaar gaan vieren in gezelschap, met drank en alles. Is het niet buiten de Johan Cruijf ArenA, dan is het wel op de terrassen, in de parken of in de tram/trein/metro. Of gewoon ergens thuis. Is toch niet te voorkomen, dat hebben we ook gezien bij de kampioenschappen in andere landen.

Het feit dat er overleg is geweest tussen Ajax en de driehoek geeft wel aan dat ze een korte 'spontane' huldiging de beste optie vonden. Dat valt te billijken. De rek is er bij veel mensen al langere tijd uit door het onnavolgbare beleid van Rutte III.

Opnieuw 10.000 geteste supporters in het stadion en eventueel achteraf een huldiging in de Ziggo Dome (met beperkt publiek, ook allemaal getest) + videoschermen was natuurlijk ook een prima optie geweest. Dan is er een evenement in een gecontroleerde omgeving. Dat leidt natuurlijk nooit tot meer besmettingen dan alle Nederlanders die nu in thuissituaties schijt hebben aan de basisregels.

geplaatst:
luigifort schreef:
(quote)

Vertel dat Edgar18 maar

E houdt alleen van foute kersthits, om vervolgens rancuneus te zijn dat een écht goed kerstnummer (Joni - River ) veel fans heeft

geplaatst:
Mume in een notendop...
En dan glashard ontkennen dat het een Kerstsong is, terwijl de lyrics zo obvious als wat zijn

geplaatst:
Het album van Sophie Straat is (om het maar netjes uit te drukken) niet echt mijn ding , maar het nummer Tweede Kamer vond ik echt een heel leuk nummer en deze Voor Ajax heeft het ook in zich om een stadionklassieker te worden....dus waar ik dat o.b.v. het album niet had verwacht wordt ze langzaam wel steeds interessanter.

geplaatst:
En ze stond ook wel lekker mee te rocken bij Matthijs in die Lust for Life versie met Direct, Davina Michelle en Eefje de Visser.

geplaatst:
El Ninjo schreef:
En ze stond ook wel lekker mee te rocken bij Matthijs in die Lust for Life versie met Direct, Davina Michelle en Eefje de Visser.

Geweldige uitzending was dat. Eefje de Visser pakte me toen ook behoorlijk in moet ik bekennen....

Gast
geplaatst: vandaag om 20:33 uur

geplaatst: vandaag om 20:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.