menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Eens, deze zomer afscheid nemen van Schuurs, Traore, Ekkelenkamp, Klaiber en Labyad.
Hopelijk blijft de rest. Dan 2-3 gerichte aankopen en volgend seizoen weer in de CL overwinteren.

Donderdag wordt het 3-1, volgende week 1-2.

Fijn om te weten alvast!
Ik verwacht sowieso best wat doelpunten
Roma kreeg er al 44 tegen. 5 moet zeker kunnen.

Johan de Witt schreef:
Nou ja, Mazra rekende ik niet mee, omdat hij niet fit is. Blind uiteraard ook niet.
Schuurs ben ik niet kapot van, alles ging beter nadat hij er niet meer instond. En van Idrissi hebben we gewoon (nog) te weinig gezien.

Naast de basiself vind ik momenteel alleen Kudus en Brobbey basiswaardig. Dus vandaar 13, met Mazra terug 14. Dus in elke linie maximaal 1 gelijkwaardige vervanger. Dat kan, maar je kunt je dus niet veel meer permitteren.

Daar ben ik het wel mee eens, Schuurs maakte mij ook teveel foutjes, maar aan de andere kant zie ik toch wel zijn potentie. Maar met Timber en Rensch denk ik dat je hem beter goed kunt verkopen.

Idrissi heeft zo weinig speeltijd gehad, ook geen wonder alsje je op de plek van Tadic moet richten, daar valt niet veel zinnigs over te zeggen. Maar wat ie bij AZ heeft laten zien was wel bovengemiddeld, dus voordeel van de twijfel.

Wij winnen de EL en winnen de Europese Supercup tegen Man City

Tegen Dortmund dan nog eerder

luigifort schreef:
Donderdag wordt het 3-1, volgende week 1-2.

2-2

Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Wat kleine Kluivert dus eigenlijk wil zeggen is dat het 50/50 is.

Als Ajax het niveau haalt wat ze haalden tegen Lille en YB is het over en sluiten voor de rare jongens, die Romeinen. En als positivo ga ik daar ook van uit.

Johan de Witt schreef:
(quote)

Erik is art

En altijd met zijn arm zwaaien, Erik is Cult.

Als hij dit seizoen de treble pakt is hij beyond cult en verdient hij een standbeeld

In Utrecht of Deventer...

Oldenzaal hé

Johan de Witt schreef:
Oldenzaal hé

Haaksbergen.

Scherpen

Kom op Kjell! Dit is je kans.

Steek hopelijk vlg week terug dan.

Och, Onana deed het bij Jong ook niet altijd goed, Scherpen doet het dit seizoen wel goed in de kkd, goed ek gekeept, jammer dat Stekelenburg niet kan keepen, maar ik denk (of hoop ) dat Scherpen het ook wel goed oppakt vanavond.
En als Ajax net zo scherp is als tegen YB en Lille krijgt ie niks te doen.

Als ie maar scherp is

Lekkere bank ook met Kasanwirjo, Reiziger, Taylor en Q Timber. De jeugd is de toekomst

luigifort schreef:
Als ie maar scherp is

Op dat niveau weten ze genoeg, die gaan een paar keer hard van afstand schieten in het begin

Hoort erbij, ik zou er niet aan moeten denken maar als professional moet je het nu laten zien.

Mr. 1-0

Zo belangrijk is Blind dus. Ik vind het maar erg matig tot nu toe.
Scherpen

Gewoon de nul houden nu, dan is de halve finale binnen handbereik. Uit scoor je altijd.

Niet teveel ruimte weggeven, laat Roma het maar proberen van afstand. Ajax gaat ze alleen een serieuze kans geven op een uitdoelpunt als ze te geforceerd gaan jagen op de 2-0. Beter wachten op het foutje van Roma

Ai dure misser...

Gewoon een hoek kiezen Dusan...
Zijn penalties worden ook steeds minder...
Vorige keer ging ie ook recht door het midden, dat heeft deze keeper onthouden...

Gast
geplaatst: vandaag om 23:03 uur

geplaatst: vandaag om 23:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.