menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Nou ja Roma presteert nog slechter laatste tijd.
Hopen dat Man U struikelt

Had Ten Hag vooraf nog uitleg gegeven waarom Rensch opeens rechtshalf is geworden en Alvarez terug is gezet naar het centrum van de verdediging? Vind het niet logisch om meerdere spelers opeens op een andere positie te zetten. Voor Timber is RCV ook z'n vaste positie en die staat nu back...

Sebas! Hopelijk geeft deze goal hem een boost

Gretz schreef:
Had Ten Hag vooraf nog uitleg gegeven waarom Rensch opeens rechtshalf is geworden en Alvarez terug is gezet naar het centrum van de verdediging? Vind het niet logisch om meerdere spelers opeens op een andere positie te zetten. Voor Timber is RCV ook z'n vaste positie en die staat nu back...

Dat is Ten Hag. Gewoon Alvarez op middenveld en niet teveel schuiven...

Gretz schreef:
Sebas! Hopelijk geeft deze goal hem een boost

Sebas baalt er elke dag van dat ie niet meedoet in de EL en hoe verder we komen hoe meer ook nog. Daarom loopt ie als een halve dooie rond. Heerenveen, Fortuna en Emmen boeien m niet...

Sebas mist vooral z’n vrouw volgens mij

Kudus én Antony erin!
Wel een luxe, zulke wissels nog te kunnen brengen

luigifort schreef:
(quote)

Dat is Ten Hag. Gewoon Alvarez op middenveld en niet teveel schuiven...

Blijkbaar met Rensch op het middenveld begonnen zodat ie hem later in de tweede helft kon wisselen voor Kudus.

Zit wat in. Alvarez ging ook beter ballen nadat ie herenigd was met zijn gezin...

Ja, ik denk dat de theorie van Johan de Witt ook dichter in de buurt komt. Verder is Haller een type spits dat uit het niets een goal kan maken. Denk dat hij nog steeds wel voldoende van waarde gaat zijn in de rest van de competitie. En laat Sebas maar de winnende goals maken in de bekerfinale

Ja speel sowieso liever met Tadic in de spits en de Brazilianen op de flanken. Wat dat betreft is Haller ook bij uitstek een aankoop voor de Eredivisie en minder voor in Europa. Zo’n beste voetballer is het niet.

Nico weer met z'n uitschuifbenen

Johan de Witt schreef:
Blij zijn met de winst en op naar donderdag!

Dit. Het is fijn dat we in deze imposante reeks ook lastige potjes op 80% kunnen winnen. We zijn wel eens slechter uit zo'n interlandbreak gekomen. Waarschijnlijk nog maar 6 punten nodig om min of meer zeker kampioen te zijn.

Geweldige reeks inderdaad.
24 duels op rij ongeslagen al!

Nog 13 wedstrijden te gaan

Op 25 April pakken we de landstitel met een 14-0 winst

Was te verwachten dat de motivatie niet 100% zou zijn, Heerenveen uit al jaren een makje (en ook op 80% gewoon en gewonnen en 1 slechts schot op doel toegestaan) en een flinke voorsprong, verwacht donderdag wel weer een flitsend Ajax tegen een Roma wat getuige de resultaten van de laatste tijd in de Serie A de grote vorm niet heeft. Blind heeft wel vaker niet meegedaan en dan speelde Ajax ook gewoon goed. Alle vertrouwen, ook nog in de EL zege.
Weer een hoop paniek op internet tegen gekomen na 1 gemakzuchtig potje, wat een angsthazengejank zeg.

Inderdaad. Titel nu zo goed als binnen.
Alle focus kan op Roma en de bekerfinale.
Daarna zie je wel weer verder.
Man United vandaag ook niet best.
Wel te hopen dat Steek er donderdag weer bij is.

Geen Blind, geen Onana, geen Steek. Kjell op goal ms donderdag.
Ik zeg gooi je B team in de competitie om je A team te sparen voor de EL..

luigifort schreef:

Stekelenburg ga je zeker missen. Het is aan Scherpen om op te staan nu. Kans van zn leven.

Kjell hadden ze nooit moeten halen...

luigifort schreef:
Kjell hadden ze nooit moeten halen...

Je zou denken dat vd Sar er met al zijn ervaring toch wel kijk op heeft?

Ben ook geen fan van hem. Maar denk wel dat Steek er donderdag gewoon bij is. Leek meer uit voorzorg gisteren.

luigifort schreef:

En dan raken ze op de training geblesseerd.
Gewoon lekker doorvoetballen, geen van de 3 die je noemt is geblesseerd door overbelasting. Sorry dat ik het zeg, maar wat een paniek om niks. Dit is wat je krijgt als je op 3 fronten strijdt in april, er is of raakt wel eens iemand geblesseerd. Daarvoor heb je een brede selectie. En het valt bij Ajax dan ook nog eens reuze mee qua geblesseerden.
En bij jouw voorstel raakt de basis dus volledig uit zijn wedstrijdritme.

Inderdaad, juist nu belangrijk om in je sterkste opstelling te blijven spelen. Alleen Haller erbij in de competitie voor een van de Brazilianen.

Zo’n brede selectie heb je overigens ook niet. Ik denk hooguit 13,14 gelijkwaardige spelers. Daarachter wordt het al gauw minder met Labyad, Ekkelenkamp, Traore, Klaiber en dergelijke.

Steek is simpel functioneel, Kjell is teveel bezig nog het mannetje uit te hangen...

Klopt, ik zie dan liever Kotarski nog.
Maar goed, denk dat Steek er gewoon staat donderdag, tegen zijn oude club

Johan de Witt schreef:
Inderdaad, juist nu belangrijk om in je sterkste opstelling te blijven spelen. Alleen Haller erbij in de competitie voor een van de Brazilianen.

Zo’n brede selectie heb je overigens ook niet. Ik denk hooguit 13,14 gelijkwaardige spelers. Daarachter wordt het al gauw minder met Labyad, Ekkelenkamp, Traore, Klaiber en dergelijke.

Zijn er iets meer.

Vooral defensief zeer ruim in de mogelijkheden waarvan er dan ook nog een aantal op het middenveld uit de voeten kunnen.

Stekelenburg (Onana, maar die zijn we dus kwijt)

Blind
Mazraoui
Timber
Rensch
Schuurs
Martinez
Tagliafico

Alvarez
Klaassen
Kudus
Gravenberch

Antony
Brobbey
Haller
Tadic
Neres
Idrissi

Nou ja, Mazra rekende ik niet mee, omdat hij niet fit is. Blind uiteraard ook niet.
Schuurs ben ik niet kapot van, alles ging beter nadat hij er niet meer instond. En van Idrissi hebben we gewoon (nog) te weinig gezien.

Naast de basiself vind ik momenteel alleen Kudus en Brobbey basiswaardig. Dus vandaar 13, met Mazra terug 14. Dus in elke linie maximaal 1 gelijkwaardige vervanger. Dat kan, maar je kunt je dus niet veel meer permitteren.

Idrissi gaat m niet worden, die valt me tegen. Vind ik ook geen Ajax speler...

Napoli wil Schuurs. Ik zeg strik erom en...

Gast
geplaatst: vandaag om 17:00 uur

geplaatst: vandaag om 17:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.