menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Ja, Ten Hag zal not amused zijn, op zo’n onbenullige en onnodige manier even je reserve-aanvoerder verliezen...

Inderdaad, de dubbel moet je ook zonder Blind nog makkelijk kunnen pakken, maar de EL wordt wel een stuk lastiger nu. Tegen Roma heb ik er nog wel alle vertrouwen in, maar daarna kan je het zeker gaan opbreken als er nog een blessure of schorsing bij komt.

Je zal maar een gescheurde enkelband oplopen door een doldrieste actie van een houthakker uit Gibraltar en vervolgens de belangrijkste wedstrijden van het seizoen missen. Op een veld waar nooit gespeeld had mogen worden. Schandalig hoe dit is gelopen.

Ik stel voor dat de UEFA zo snel mogelijk stopt met de interlandbreaks gedurende het seizoen. Plan alle kwalificatiewedstrijden en toernooien maar in de zomer. Volgend jaar november wanneer het WK in Qatar is krijgen we hetzelfde gezeik met spelers die tijdens het toernooi geblesseerd raken.

Verder moeten (inter)nationale wedstrijden op kunstgras z.s.m. verboden worden

Ook zonder Blind kan Ajax de EL winnen, hij is belangrijk, maar niemand is onmisbaar.

Ajax ziet minder openingen zonder Blind

Mazraoui heeft ook al problemen met z’n zicht

Ten Hag ook toen ie Labyrat spits zette oa...

Ten Hag heeft het licht gezien

Gretz schreef:
Je zal maar een gescheurde enkelband oplopen door een doldrieste actie van een houthakker uit Gibraltar en vervolgens de belangrijkste wedstrijden van het seizoen missen. Op een veld waar nooit gespeeld had mogen worden. Schandalig hoe dit is gelopen.

Ik stel voor dat de UEFA zo snel mogelijk stopt met de interlandbreaks gedurende het seizoen. Plan alle kwalificatiewedstrijden en toernooien maar in de zomer. Volgend jaar november wanneer het WK in Qatar is krijgen we hetzelfde gezeik met spelers die tijdens het toernooi geblesseerd raken.

Verder moeten (inter)nationale wedstrijden op kunstgras z.s.m. verboden worden

Helemaal mee eens!

Achteraf was Blind in die wedstrijd niet eens nodig. België stelde ook doodleuk een B-elftal op tegen Wit-Rusland. Zonde voor Ajax, dat ik in Europa graag ver zie komen.

Ja, dat is het ergste inderdaad, dat het totaal niet nodig was. Blind of Ten Hag had gewoon aan Frank aan kunnen geven dat hij Daley liever niet 3 keer in 6 dagen op moest stellen gezien zijn recente blessure. Maar goed, dat is achteraf.

Gewoon Martinez op de plek van Blind en hopen dat iedereen verder fit blijft.

Stekelenburg
Rensch Alvarez Martinez Tagliafico
Klaassen Gravenberch Kudus
Antony Tadic Neres

Timber is zondag weer inzetbaar

Tegen Heerenveen kunnen we prima met een extra aanvallende middenvelder (Kudus) spelen, maar tegen Roma zou ik Alvarez bij voorkeur gewoon weer naast Gravenberch zetten.

Kan evt ook id. Dan is Kudus kind vd rekening. Die kan echt een wereldtopper worden.

Het is inderdaad Kudus of Klaassen.
Op dit moment kies ik dan ook nog voor Davy.
Maar op termijn zal Kudus daar voorbijgaan.

Abubakari kritisch op Jan Mulder
"Achteraf is het makkelijk lullen".

Och God, het is de zoon van...
Koning open deur.
Wat ben ik blij dat ik geen ziggo heb. Hoe vaak ik me de voetballen uit de trainingsbroek heb zitten ergeren naar aanleiding van dat stuitend domme gelul van Youri Mulder toen hij nog bij de NOS zat. En dan zit Cheque van Gelder daar ook nog eens bij met dat grote bruine glimmende tros hoofd. Hou op, ik moet nog eten.

Cheque van Gelder

luigifort schreef:

Kga die Ten Hag steeds meer waarderen

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Fuera Tuchel en Ziyech en Donny ven de Biek terug naar Mokum

We hebben Kudus én Klaassen al, hé
Functie elders dus. Dortmund of zo.
Ziyech mag wel terug

Keb t idee dat Ziyech alleen bij Ajax werkt en niet andere clubs. Als t niet loopt heeft ie er geen zin meer in en bij Ajax loopt t altijd

Haha true. Al werd hij hier in zijn eerste jaren ook wel eens uitgefloten. Maar inderdaad een speler die vertrouwen nodig heeft, en dat krijgt hij daar niet genoeg.

Ziyech terug, dat zou wel geweldig zijn.

Ik denk dat Ziyech beter gedijt in een andere competitie dan de PL, vrij fysiek en een hoop gedraaf. Ziyech bij een club als Barcelona, dat zou denk ik beter passen.
Maar wat mij betreft komt ie terug naar Ajax.
En Donny is ook altijd welkom terug, goeie voetballer en erg sympathiek ventje.
Maar goed, Ziyech noch Donny komt nu al terug.
Hoop alleen wel dat ze volgend jaar ergens spelen waar ze elke week voetballen.

Litmanen op de plek van Overmars en voor Netto een functie elders

Steek haakt ook af... Hopelijk valt het mee.

Johan de Witt schreef:
Steek haakt ook af... Hopelijk valt het mee.

Zorgelijk, hopelijk uit voorzorg!

Geen Blind, meteen drama...

Ja de flow na die kutinterlands is weg. Eeuwig zonde.

Maar goed, de dubbel maar gewoon pakken en op naar volgend seizoen.

Precies, want de EL zit er nu niet meer in...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:05 uur

geplaatst: vandaag om 16:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.