menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Paar ton.

Kijkend naar de samenvattingen van vandaag , PSV-Vitesse en Twente- Feyenoord. Dan bekruipt me toch een gevoel van waarom kijk hier eigenlijk naar? Een PSV trainer die het weer eens in zijn hoofd haalt om zijn beste spits op de bank te laten beginnen. Verder een opstelling maakt waar niemand iets van begrijpt. Inclusief de spelers van PSV.
Advocaat die brandhout om hout inzet. De meest eenvoudige ballen komen niet eens aan.
PSV, Vitesse en FC Twente missen op absurde wijze kansen. Eigenlijk een waste of time om hier na te kijken. Zei het niet dat ik gelachen heb. Dat dan weer wel.

Gelukkig lijken de Utrecht vriendjes van Ten Hag nu definitief 3e-4e keus geworden te zijn.

El Ninjo schreef:
Gelukkig lijken de Utrecht vriendjes van Ten Hag nu definitief 3e-4e keus geworden te zijn.

Haller staat toch gewoon in de basis? Goeie aankoop bovendien. Kost wat maar is zijn geld wel waard.

In plaats van dat zure gelul verdient Ten Hag sowieso wel wat meer complimenten. Al krijgt hij die op tv wel van de mensen die er verstand van hebben, dus dat scheelt.

Alleen doet Ten Hag er verdomd lang over om zijn juiste formatie in elkaar te knutselen.

iggy schreef:
Alleen doet Ten Hag er verdomd lang over om zijn juiste formatie in elkaar te knutselen.

Daar staat dan weer genoeg tegenover wat ervoor zorgt dat ie wel wat meer credits mag krijgen voor wat hij bij Ajax neer zet. En dan heb ik het niet over kampioen worden, want dat moet ook wel, maar wel over hoe hij Ajax laat voetballen.

Ik vond het ook raar dat Martínez zo weinig speelde, Klaassen op 10 en Blind met Gravenberch op het middenveld had eerder gekund, ware het niet dat Blind liever in de defensie speelt. Sowieso zit er van het groepje Martinez, Alvarez, Blind, Klaassen en Gravenberch minimaal eentje op de bank. Is Kudus ook nog terug dan zijn het er zelfs twee.
Maar in dat rouleren hadden Martínez en ook Alvarez voor de winterstop ook al meer minuten mogen maken. Maar verder heb ik niks op ten Hag aan te merken.

Ik ben van mening dat Ten Hag alleen bovenmatig gepresteerd heeft en ook regelmatig het elftal leuk liet spelen in het seizoen 2018/2019. En nu begint het er weer op lijken dat Ajax echt leuk aan het spelen is. Ik heb inmiddels wel door dat jij daar anders over denkt. En dat mag uiteraard.

El Ninjo schreef:

Klaiber is volgens mij nooit anders dan 3e keus geweest. 5,5 miljoen weggegooid.

Labyad nu definitief nooit meer in een Ajax-shirt hopelijk, nee. En Promes ook niet.

Het elftal wat er nu staat is geweldig. Niks meer aan veranderen.

Jailbird Promes weg. Daar zal vooral Johan de Witt niet rouwig om zijn, . Hij heeft dit seizoen ook weinig laten zien. En Ajax zal blij zijn om verlost te zijn van een voetballer die een eventuele veroordeling boven het hoofd hangt. Weliswaar met verlies. Blijkbaar hebben ze in Amsterdam geen hoop meer dat hij zijn oude vorm hervindt.

Perfecte deal, knap van Netto dat ie nog zoveel heeft kunnen krijgen voor onze raddraaier. Enig idee hoeveel thuiswedstrijden met publiek dit zijn voor Feyenoord?
9 tot 12

https://i.vgy.me/XImksF.png

Perfect is nogal overdreven. Want dan had je winst gemaakt. En wat heeft Feyenoord hier nu mee te maken ?

iggy schreef:
Perfect is nogal overdreven. Want dan had je winst gemaakt. En wat heeft Feyenoord hier nu mee te maken ?

Die schijnen een groot financieel probleem te hebben. Kijk vast met jaloezie naar Amsterdam dat we zelfs Promes nog voor dit bedrag kunnen verkopen

Ah, de concurrent een trap nageven als deze al down en out is.

iggy schreef:
Ah, de concurrent een trap nageven als deze al down en out is.

Die hebben zichzelf al uitgeschakeld door in de winterstop een dure, overbodige Argentijnse spits te halen. En nu wel vragen om een nieuwe loonsverlaging bij je loyaalste spelers, slecht signaal

Feyenoord heeft zichzelf al jaren en jaren geleden uitgeschakeld. En al helemaal ten opzichte van Ajax. Daar komt de corona crisis dan nog overheen. En aangezien de Rotterdammers al geen vet op de botten hadden lijkt het me vrij normaal om een beroep te doen op je werknemers.
Ben het wel eens met je dat Feyenoord (voor de zoveelste keer) dom geweest is om tussentijds een spits te huren. Dat zou alleen nut hebben gehad als je voor 100 % zeker weet dat die er ook per direct staat. Nu halen ze er een die al maanden en maanden niet heeft gespeeld. En ook nog een uit notabene Z. Amerika. Met alle logische aanpassingsproblemen van dien. Maar ja, dat past uiteindelijk wel weer bij Feyenoord. Common sense is namelijk een begrip waar ze in Rotterdam niet of nauwelijks weet van hebben.

Ze zijn niet erg gelukkig met hun aankopen daar, nee.
En ook niet met hun jeugdopleiding.
Dan blijft er dus niets over.

Inmiddels op beide fronten ook ingehaald door AZ.

Johan de Witt schreef:
Ze zijn niet erg gelukkig met hun aankopen daar, nee.
En ook niet met hun jeugdopleiding.
Dan blijft er dus niets over.

Inmiddels op beide fronten ook ingehaald door AZ.

Ach dat is een momentopname. Feyenoord komt altijd wel weer bovendrijven en AZ zakt altijd wel weer weg. Neemt niet weg dat ik niets heb met het huidige Feyenoord. Heb met walging gezien hoe ze er vorige week een bende van maakten tegen Heerenveen. Vervelend armoedig elftal en weinig perspectief.

Vanavond, zin in.
De Fransen geen hoop geven, gelijk erop klappen.

Gravenberch er weer bij op het middenveld, Blind weer een linie terug ipv Nico. Verder niks veranderen.

De lekkerste overwinningen zijn toch vaak de wedstrijden waar je eigen team zeer matig speelt en op de een of andere manier toch aan het langste eind trekt. Al helemaal net voor tijd

(Stiekem toch wel erg opgelucht dat de bevrijdende treffer al voor de 90e minuut viel en dat we niet weer met 6-7 angstige blessureminuten zaten zoals wel vaker als Ajax een return speelt. Wij zijn niet goed met het omgaan met dat soort druk )

Het was niet best vanavond en Ajax maakte het zichzelf weer onnodig lastig door in de fase dat de Fransen er eigenlijk niet meer in geloofden en we het zonder goed te spelen wel onder controle hadden, een domme penalty weg te geven.

Ach ja, dat kan, een keer minder spelen en toch winnen.

Vorig jaar 3-0 en 2-0 van ze gewonnen, nu 2-1 en 2-1. Gewoon super.

Nu een keer een gunstige loting please

Johan de Witt schreef:

Nu een keer een gunstige loting please

Van wat nu al bekend is....Molde FK of Glasgow Rangers ?
Liever geen Sjachtar D

Ja dacht ik ook als eerste aan. Of Zagreb.
Liever geen Spurs of Man U nog.
Milan ook sterk, alhoewel wel leuk.
Leverkusen of Brugge vind ik ook wel oke.
Maar die zijn er nog niet.

Nu PSV ook nog door, spannend...

PSV en Club Brugge hebben het allebei zelf laten liggen, kinderlijke fouten bij die late tegengoals.

Jammer, een volgende ronde tegen de rivaal of tegen de beste club van België was altijd leuk geweest.

Nu maar hopen op Molde, Dynamo Kiev of Slavia Praag

Op een lange reis naar Kiev zou ik als Ajax zijnde niet zitten te wachten.

Molde, Glasgow Rangers, Slavia Praag, Young Boys en Dinamo Zagreb lijken me vooraf de beste tegenstanders om te loten.

Eerste helft erg matig. Maar na een half uur hadden we totale controle. 2e helft een stuk beter. Je kunt beter geen challenge doen in de 16 zoals Martinez. Gewoon met de aanvaller meelopen en naar buiten drijven. De Var geeft in sommige comps voor heel lichte overtredingen een penal. En dan was dit niet eens een schouderduw maar gewoon een ordinaire duw in de rug
Verder zat ik op het rommelige begin na met die kansen voor Lille vrij relaxed te kijken op de bank. En toen kwam die pingel. Toch weer 10 minuten met flinke zenuwen gezeten, dat doen die jongens bijna elke keer, doe nou niet
Maar al met al 2 keer gewonnen van de Franse nr. 1 zonder geweldig te spelen. Een knappe prestatie dus en dat belooft nog wat voor de volgende ronde. Je zou inderdaad denken aan een Kiev ofzo of Molde (alhoewel Hoffenheim uitgeschakeld), maar doe mij maar een voetballende ploeg als Arsenal ofzo, lijkt me ook leuker en een mooiere affiche
PSV ook voor een deel gezien. Toch sneu hoe die eruit vlogen, totaal onnodig. Die hadden in principe nog ver kunnen komen. Maar ja er is maar 1 topploeg he in NL.

WZAWZDB

13.00 uur loting al. Ben benieuwd.
Alles behalve Spurs, Man U, Roma of Villarreal vind ik eigenlijk wel oké.
Hoop wel op eerst uit.

Young Boys, eerst thuis.

Young Boys, leuk! Open ploeg wel.
Even Peter om een analyse vragen

Gast
geplaatst: vandaag om 12:32 uur

geplaatst: vandaag om 12:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.