menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van luigifort
Brobbey weg, Haller niet op de EL lijst. Idrissi wel op de EL lijst. Wanbeleid!

avatar van El Ninjo
Nu vraag ik me af of Brobbey wel genoeg kwaliteit had voor Ajax 1, hij is beter dan Traore denk ik maar ik vond 'm technisch ook vrij matig...maar goed, hij mag natuurlijk nooit zo transfervrij de deur uit kunnen lopen, ze hadden die verlenging gewoon begin vorig seizoen al geregeld moeten hebben.

Tsja, Haller niet op de EL lijst is echt wel een blunder van buitencategorie vind ik.

avatar van iggy
Wat een stel sukkels daar in Amsterdam. Je duurste aankoop ooit zet toch als eerste op dat inschrijvingsformuliertje ?! Kan Haller mooi als gids fungeren daar in Lille.

avatar van Abubakari
Ik heb gelijk maar een open sollicitatie gedaan, ik denk niet dat ik vergeten was Haller op de lijst te zetten.

Benieuwd welke sufferd hiervoor verantwoordelijk is.

avatar van Johan de Witt
Neres/Tadic/Antony is op zich een aardige voorhoede, zeker met Kudus erachter.

Laat Haller zich maar op de competitie focussen.
Zo geweldig vind ik hem tot nu toe ook weer niet.


avatar van luigifort
Pilletje van zn vrouw, per ongeluk. Maar beroep is denk ik zinloos. Anders kan iedereen zeggen dat ie een pilletje van zn vrouw nam...

avatar van luigifort
Johan de Witt schreef:
Neres/Tadic/Antony is op zich een aardige voorhoede, zeker met Kudus erachter.

Laat Haller zich maar op de competitie focussen.
Zo geweldig vind ik hem tot nu toe ook weer niet.


Hij zal misschien veel goals maken en heeft ook goeie assists, maar ik vind t geen Ajax speler. Hij oogt log en traag en kijkt ook alsof ie er niet veel zin in heeft.

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Pilletje van zn vrouw, per ongeluk. Maar beroep is denk ik zinloos. Anders kan iedereen zeggen dat ie een pilletje van zn vrouw nam...

Jup...

https://i.vgy.me/jgzK01.jpg

avatar van Abubakari

Morgen zal wel bekend worden dat Dirk Kuijt de opvolger van ten Hag wordt.

avatar van luigifort
Dan nog vind ik dat teveel regels sport en andere takken kapot maken. Ok, regels moeten er zijn. Maar door een regel kan Haller niet spelen bv. Net zoals de "regels" in de toeslagenaffaire.

avatar van Jason82
Alles bij elkaar geen beste maand voor Ajax zeg...

avatar van iggy
Dus dat is de reden waarom Onnanna zo goed kan keepen, . Dit kan wel eens flink gaan doorwegen wat betreft de EL.

avatar van Johan de Witt
EL kun je sowieso vergeten gezien de vorm van Ajax dit seizoen.

Titel pakken en opbouwen naar volgend jaar.

avatar van Johan de Witt
Onana ook einde contract volgend jaar, dus die loopt na zijn schorsing ook nog een gratis de deur uit. Duur weekje wel voor Ajax

avatar van Jason82
Mooie opsteker na deze hopeloze week!

avatar van Johan de Witt
Haller on fire!

Eerste helft was een van de betere dit seizoen.

avatar van luigifort
Eens te meer bewezen dat NL maar 1 topploeg kent

avatar van Pleun
luigifort schreef:
Eens te meer bewezen dat NL maar 1 topploeg kent


Dat gaat toch vervelen joh. We krijgen hier Duitse, Franse en Italiaanse toestanden, waar clubs als Bayern, PSG en Juve al jarenlang bijna alles winnen. Nou, fantastisch. Erg knap is het niet want het gat tussen de rijke en minder rijke clubs wordt steeds groter. En voor de charme van een competitie is het strontvervelend als één club lange tijd domineert.

avatar van Johan de Witt
Dat wordt al jaren geroepen.
Voorlopig werd Ajax slechts 1 keer in de laatste 6 jaar kampioen, dus van een dergelijke situatie is in Nederland nog lang geen sprake.

avatar van Abubakari
Johan de Witt schreef:
EL kun je sowieso vergeten gezien de vorm van Ajax dit seizoen.

En Alvarez, vind je die nog steeds Ajax onwaardig?

avatar van iggy
Pleun schreef:
(quote)


Dat gaat toch vervelen joh. We krijgen hier Duitse, Franse en Italiaanse toestanden, waar clubs als Bayern, PSG en Juve al jarenlang bijna alles winnen. Nou, fantastisch. Erg knap is het niet want het gat tussen de rijke en minder rijke clubs wordt steeds groter. En voor de charme van een competitie is het strontvervelend als één club lange tijd domineert.


Geheel mee eens. Zelfs in het corona tijdperk haalt Ajax met gemak een spits van 25 miljoen binnen. En dat gaat alleen nog maar erger worden nu de kampioen (Ajax) voor de komende jaren vaststaat. En zich dus rechtstreeks kwalificeert voor de CL. PSV zal zich de komende jaren wel een keer kwalificeren voor de CL. Mits ze geluk hebben. Maar dat is het dan ook. Feyenoord heeft traditioneel geen cent te makken. Het enige waar de Rotterdammers goed in zijn is luchtkastelen bouwen. Als objectieve kijker is er geen zak meer aan.

avatar van Abubakari
Eens, de UEFA helpt de nationale competities om zeep.

Wel blij dat Ajax de beste lijkt te worden en niet PSV. Anders had ik het nog veel erger gevonden.

avatar van iggy
Abubakari schreef:
Eens, de UEFA helpt de nationale competities om zeep.

Wel blij dat Ajax de beste lijkt te worden en niet PSV. Anders had ik het nog veel erger gevonden.


Lijkt ? Dat is toch al zo. Het enige waar je als objectieve voetbal liefhebber op hoopt is dat Ajax hopeloos uit vorm raakt. Dus potjes gaat verliezen. En dat is louter om de Comp nog een beetje aantrekkelijk te houden. En dat is niet omdat ik het Ajax misgun.

avatar van Abubakari
iggy schreef:
(quote)


Lijkt ? Dat is toch al zo.

Denk ik ook, maar voor ik het weet word ik een arrogante Ajacied genoemd, dus ik dacht laat ik het een beetje bescheiden brengen.

avatar van Pleun
Johan de Witt schreef:
Dat wordt al jaren geroepen.
Voorlopig werd Ajax slechts 1 keer in de laatste 6 jaar kampioen, dus van een dergelijke situatie is in Nederland nog lang geen sprake.


Die situatie is er en wordt alleen maar erger. Bij Ajax worden natuurlijk ieder jaar de beste spelers weggekocht maar je ziet dat door het enorme financiële verschil met de rest de kans op succes voor een andere club steeds kleiner gaat worden. Welke club kan zomaar even 22 miljoen aftikken voor Haller.. alleen Ajax.

avatar van Abubakari
Pleun schreef:
(quote)


Die situatie is er en wordt alleen maar erger. Bij Ajax worden natuurlijk ieder jaar de beste spelers weggekocht maar je ziet dat door het enorme financiële verschil met de rest de kans op succes voor een andere club steeds kleiner gaat worden. Welke club kan zomaar even 22 miljoen aftikken voor Haller.. alleen Ajax.

En je hebt natuurlijk een redelijke kans dat Ajax zonder Corona stop dit jaar de derde titel op rij zou halen.

Maar goed, de titelstrijd was in het CL halve finale seizoen nog erg spannend, vorig jaar ook, dit seizoen heeft Ajax een aardige slag geslagen in januari en zou het heel raar zijn mocht Ajax geen kampioen worden. Maar wat je wel ziet is dat er vaak nog wel eentje is die weinig laat liggen.

Zie bijvoorbeeld PSV in 2018/19, die wonnen voor de winterstop bijna alles, zo kun je ondanks het grote verschil toch nog een spannende titelstrijd krijgen. Zeker omdat Ajax nog wel eens een mindere dag heeft die punten kost.

avatar van Pleun
Abubakari schreef:
(quote)

En je hebt natuurlijk een redelijke kans dat Ajax zonder Corona stop dit jaar de derde titel op rij zou halen.

Maar goed, de titelstrijd was in het CL halve finale seizoen nog erg spannend, vorig jaar ook, dit seizoen heeft Ajax een aardige slag geslagen in januari en zou het heel raar zijn mocht Ajax geen kampioen worden. Maar wat je wel ziet is dat er vaak nog wel eentje is die weinig laat liggen.

Zie bijvoorbeeld PSV in 2018/19, die wonnen voor de winterstop bijna alles, zo kun je ondanks het grote verschil toch nog een spannende titelstrijd krijgen. Zeker omdat Ajax nog wel eens een mindere dag heeft die punten kost.


Dat klopt wel maar als het financiële verschil niet kleiner wordt gaan succesjes van Feyenoord en PSV steeds vaker een incident worden. Ik merk bij mezelf dat de interesse minder wordt in voetbal, mede door de commercie verpeste spanning.

avatar van Johan de Witt
Haha ben je wel erg laat mee dan.
‘De commercie’ verpest het internationale voetbal al vele decennia.

avatar van Johan de Witt
Abubakari schreef:
(quote)

En Alvarez, vind je die nog steeds Ajax onwaardig?

Dat was Labyad. En Promes.

Met Alvarez/Martinez speelden we vorig seizoen ook onze beste wedstrijden. Jammer dat Ten Hag dat dit seizoen niet eerder inzag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:20 uur

geplaatst: vandaag om 07:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.