menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Opvallende uitspraak met het oog op deze transfer inderdaad

Frank de Bore: 'Ik wil het werk van Koeman voortzetten'

Wedstrijd 1 en 2: andere opstelling dan Koeman
Wedstrijd 3: ander systeem 5-3-2

Die gast weet niet wat ie doet... bij elke nederlaag gaat ie weer iets anders verzinnen. Maar dat wisten we al.

Exit de Bore aub en ook degenen die hem aanstelden

Typisch NL ook weer. Je hebt nog 45 secs voor 1 aanval om de winnende maken en wat doe je dan? De keeper schiet 2x tegen Kean aan om m geel aan te smeren...alsof dat boeit. Ga gewoon om hem heen en schiet die bal naar voren...

Met je eens, maar ik vond het wel goed om te zien dat we nog altijd een goed team op de been kunnen brengen die ervoor willen gaan. Geeft hoop voor het komende EK!

Onana
Mazraoui Schuurs Blind Tagliafico
Kudus Klaassen Gravenberch
Neres Tadic Promes

I'll be Amsterdamned if we don't win

luigifort schreef:
Onana
Mazraoui Schuurs Blind Tagliafico
Kudus Klaassen Gravenberch
Neres Tadic Promes

I'll be Amsterdamned if we don't win

Een formaliteit

Op zich een goeie zet: Blind naar midfield en Kudus hangend aan de buitenkant. Zo is er een plek voor Martinez waar ik fan van ben...
Maar of je nu niet teveel opgebouwde automatismen kwijt raakt is de vraag...

Wij voetballen...zij counteren...en we hebben pech

Ach ja...

Lekkere wissels weer van Erik...

Zeer onterecht dat Ajax zelfs geen punt overhield gisteravond! Doet me denken aan het oude Ajax van voor het gloriejaar. Leuk spel, en verliezen. Ik baalde echt als een stekker toen ik naar bed ging, bah

Waardeloze wissels id, het voetbal ging eruit. En we kopen tegenwoordig zoveel spelers, maar altijd types als Kudus en Antony, creatieve midfielders en wingers. Waarom nooit eens een spits? Met het geld dat je besteed aan een Antony kun je makkelijk iets kopen dat beter is dan Lassina of Klaas, want dat kan echt niet meer als topclub...pfff.

Lassina heeft het niveau niet helaas idd

Kudus maanden eruit ook nog...
Wordt een dramaseizoen.

Wordt sowieso weer een ellende met die Klote corona. Los van de dingen die veel erger zijn, is het voor het voetbal ook jammer. Ajax - Liverpool was gisteravond toch magisch geweest met het thuis publiek? Bah

Zonder publiek was drama ja...
Tis me nog teveel halfbakken voetbal. Neres moet m gewoon in de verre hoek schieten ipv te passen op Promes. Iets teveel gepiel. Ga voor de individuele actie...

Historie wordt geschreven vanmiddag! Wie is er ook getuige? ❌❌❌

Is toch een schande dat VVV. Anti reclame voor het Nederlands voetbal en dus uiteindelijk ook voor Ajax als ze nieuwe spelers willen aantrekken.
VVV direct uit de eredivisie halen als straf...

Gretz schreef:
Historie wordt geschreven vanmiddag! Wie is er ook getuige? ❌❌❌

Helaas was ik geen live getuige moet ik eerlijk bekennen haha

Die 0-13 zegt me niks als je niet 1 goal kan maken tegen Liverpool THUIS!

Atalanta heeft ook zn spelers gespaard (1-3 nederlaag tegen Sampdoria), dus we kunnen aan de bak dinsdag...
Geen rare tactische foefjes Erik zoals tegen Liverpool, laat ze gewoon vrijuit spelen zoals tegen VVV, maar dat zal wel weer niet

Johan de Witt schreef:
Wordt een dramaseizoen.

0-13

Jason82 schreef:
(quote)

Helaas was ik geen live getuige moet ik eerlijk bekennen haha

Grootste deel van de tweede helft gezien, dat was genoeg

Had verwacht dat 0-10 wel de max. zou kunnen zijn na de rode kaart, maar dit overtreft alles amai

luigifort schreef:
Die 0-13 zegt me niks als je niet 1 goal kan maken tegen Liverpool THUIS!

Wel 10x liever een resultaat gehaald tegen L'pool dan deze eclatante zege.

Recordreeksen met aantal overwinningen, aantal wedstrijden ongeslagen of een enorm lange clean sheet zijn bovendien indrukwekkender dan dit.

Dinsdag moet je eigenlijk winnen, anders is de CL voorbij...

luigifort schreef:
Dinsdag moet je eigenlijk winnen, anders is de CL voorbij...

Niet verliezen in ieder geval

En we staan gewoon weer bovenaan. Met dank aan RKC, Vitesse en Basje Nijhuis. Bedankt maat

luigifort schreef:
En we staan gewoon weer bovenaan. Met dank aan RKC, Vitesse en Basje Nijhuis. Bedankt maat

Vooral dit jaar telt er echt maar 1 plek, de schaal moet weer naar Mokum!

Pak schaal

Gast
geplaatst: vandaag om 11:10 uur

geplaatst: vandaag om 11:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.