menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van luigifort
Klaassen ms weer terug naar ons

avatar van Johan de Witt
En Klaiber...
Zonde, dit gaat de jeugd in de weg staan.

avatar van luigifort
Klaiber
De Utrecht vriendjes van Ten Hag, net als Labyad die het ook niet aan kan...
En inderdaad, leiden wij dan zelf niet op op elke positie?

avatar van luigifort
Davy wil heel graag terug naar Ajax lees ik
12 M is ook een koopje
5 tot 7 M voor Klaiber is waanzin

avatar van Johan de Witt
Natuurlijk wil hij dat, van de kelder in Duitsland naar CL. Maar of je dat moet willen? Geen restwaarde sowieso. Dan is 12M wel veel. Bovendien is Kudus beter vind ik op 10.

Maar misschien krijgt Davy een andere rol. Een soort Schöne of zo.

avatar van luigifort
Denk ik ook ja, gaat ms op 6 spelen. Beter dan Schöne, houdt het iig langer vol dan een half uur in de CL En sowieso, alles beter dan Alvarez. Die kun je nog proberen als CV, als middenvelder is hij niet goed genoeg...

avatar van Johan de Witt
Nee klopt, maar je hebt Martinez al, die deed het naar behoren. En Gravenberch moet ook speeltijd krijgen. Maar goed, we spelen genoeg wedstrijden

avatar van luigifort
Ben nog geen fan van Gravenberch eigenlijk, maar met Klaassen ernaast en nog een ervaren iemand vind ik het geen probleem. Moest Martinez zich niet op de backpositie richten van Ten Hag?
Ik wil Ekkelenkamp wel meer zien spelen...

avatar van Johan de Witt
Ja, als Nico weg zou gaan. Maar die is er nog, en blijft hopelijk ook.

avatar van luigifort
City zou em willen...

avatar van Johan de Witt
Blijven dus

avatar van luigifort
We hebben tot morgen om Klaassen in te lijven. Werder wil 12, Netto zou Netto niet zijn als ie max 10 wil betalen

avatar van luigifort
Doe maar Liverpool, Leipzig en Midtylland
Maar je kan ook zomaar in een pool zitten met Porto, Krasnodar en Club Brugge

avatar van Johan de Witt
Komen sowieso mooie wedstrijden aan!
Maar Midtyilland of Ferencvaros zou fijn zijn, ja.

avatar van luigifort
We gaan Liverpool ontmantelen

avatar van luigifort
En Atalanta erbij, gelukkig zaten we in pot 2

avatar van luigifort
En de dwergjes tenslotte. 2/3 juist voorspeld
Zware groep.

avatar van Jason82
Gave groep, we zijn verzekerd van mooie wedstrijden

avatar van luigifort
Mooie groep id. Gelukkig geen Oostblok

avatar van Johan de Witt
Toploting inderdaad

avatar van luigifort
1-0 verliezen bij Groningen is zo gek nog niet als je Liverpool ziet

avatar van Johan de Witt
Veel kanslozer heb ik Ajax niet gezien overigens.
Wat een lamlendigheid.

avatar van Jason82
Een hoop gekke uitslagen dit weekend! Zou de sfeer in het stadion, of beter gezegd de sfeerloosheid, nog een grote rol spelen?

avatar van luigifort
Gravenberch en Alvarez op het middenveld is ook 3x niks. Is geen Frenkie en Donny bv. Geen creativiteit of pit. Gelukkig krijgen we nu Davy om de boel aan te jagen. Gravenberch is leuk als invaller bv. Gewoon Davy Kudus en Martinez daar. Alvarez verkopen...en Labyad ook aub. Beste club van NL he en wat mij betreft ter wereld. Wat hadden we vroeger voorin lopen? Van Basten, Pettersson, Bergkamp, Kluivert etc. Desnoods Milik, dat is een spits. Maar Labyad??!!

avatar van luigifort
Noa Lang voor maar 6 M weg. Onbegrijpelijk, geef die jongen meer kansen. Ik vind het een goede speler. Maar we halen wel Bandé tussentijds terug Beleid stinkt

avatar van Jason82
luigifort schreef:
Noa Lang voor maar 6 M weg. Onbegrijpelijk, geef die jongen meer kansen. Ik vind het een goede speler. Maar we halen wel Bandé tussentijds terug Beleid stinkt

Met je eens, hij brengt diepgang en snelheid! In het hedendaagse voetbal onmisbaar dat soort kwaliteiten

avatar van luigifort
Ten Hag he, tactisch onbenul. Hebben we al eerder gezien, ook met wissels ed.

...stilte...
Wie zijn "we" ?


avatar van luigifort
Een vertrek uit Europa, bijvoorbeeld naar de Verenigde Staten, zag Götze nog niet zitten. 'Ik heb grote doelen en wil heel graag de Champions League winnen. Dat motiveert me nog elke dag. Ik wil mijn carrière niet beëindigen zonder die titel een keer te hebben gewonnen. De Champions League is de koningsklasse, de coolste competitie die er is voor voetballers. De WK-zege was natuurlijk ongelooflijk, maar op clubniveau is er niets groter dan de Champions League', zei hij tegenover het Duitse medium. Met PSV gaat hij niet de Champions League in, maar wel de Europa League.

1 afslag te vroeg genomen jongen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:04 uur

geplaatst: vandaag om 00:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.