menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
Tja dan toch verdiend van Atleti

geplaatst:
Rugani test positief op Corona, wat betekent dat heel Juventus nu 2 weken in quarantaine moet

geplaatst:
Geen CL dan. De Ligt ook niet naar Oranje dan lijkt me.

geplaatst:
Gretz schreef:
Rugani rest positief op Corona, wat betekent dat heel Juventus nu 2 weken in quarantaine moet

Vreselijk balen. Los van het feit dat het natuurlijk heel spannend is allemaal, en veel belangrijker dan voetbal, is het wel jammer dat het voetbalseizoen kapot gaat zo.

geplaatst:
[quote]Jason82 schreef:
(quote)

Als het zo doorgaat het EK, O.S. .. De NBA ligt nu ook al stil.

geplaatst:
Klopt! Voor nu eerst maar hopen dat het virus door de eerste zonnestralen van de lente wordt geëlimineerd

geplaatst:
De UEFA bevestigt net dat alle Europese duels voor de komende week geschrapt zijn

geplaatst:
Ook in de Premier League wordt er tot 3 april
niet gevoetbald.

Je zou toch denken dat de Franse en Duitse voetbalbond nu ook tot inkeer gaan komen.

Meest logische scenario is gewoon dat het EK naar 2021 verplaatst wordt en dat er in mei, juni en juli nog genoeg tijd overblijft om de wedstrijden landelijke en Europese competities in te halen. Als de wereld dan weer beter is

geplaatst:
Gretz schreef:
Ook in de Premier League wordt er tot 3 april
niet gevoetbald.

Je zou toch denken dat de Franse en Duitse voetbalbond nu ook tot inkeer gaan komen.

Meest logische scenario is gewoon dat het EK naar 2021 verplaatst wordt en dat er in mei, juni en juli nog genoeg tijd overblijft om de wedstrijden landelijke en Europese competities in te halen. Als de wereld dan weer beter is

Klinkt logisch! Bizarre fase, ineens besef je je dat wij als mensen super kwetsbaar zijn. Sorry even een momentje van emotie...

geplaatst:
EK wordt verplaatst naar 2021: https://ad.nl/article/~a19e6a52

geplaatst:
Gretz schreef:
EK wordt verplaatst naar 2021: https://ad.nl/article/~a19e6a52

Ze gaan alle competities gewoon afmaken denk ik

geplaatst:
Alleen als ze op 28 april kunnen beginnen.
Ik betwijfel of dat haalbaar is.

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
Alleen als ze op 28 april kunnen beginnen.
Ik betwijfel of dat haalbaar is.

Alleen zonder publiek (wat ik niet snel zie gebeuren). Het komende half jaar zullen - zolang deze strategie van kracht blijft - evenementen met een groot aantal toeschouwers niet haalbaar zijn.

geplaatst:
Nee lijkt mij ook kansloos. Ook spelers moeten dan allemaal uitgebreid getest zijn. Het meest logische lijkt me dat we dit seizoen geen kampioen gaan zien.

geplaatst:
We kunnen o.a. hier het kandidatentoernooi schaken volgen:

Candidates Chess Tournament 2020 | Live Chess Tournaments | ChessBomb

Ons aller Anish Giri is helaas in de eerste ronde al tegen een nederlaag aangelopen

geplaatst:
De partij tegen de Chinees Wang is nu begonnen!

geplaatst:
Een Engelse opening. En Wang doorbreekt onmiddellijk de symmetrie met het agressieve h4. Ben benieuwd of Anish dit remise gaat houden...

geplaatst:
Wang kan op de 12e zet met Pc7 al remise forceren, maar zal dit met wit spelende wel niet doen.

geplaatst:
12. Dc1...interessant.

geplaatst:
Na 14 zetten niet veel aan de hand, een tamelijk gelijke stelling. Tja, die isolani op d5 is misschien wel een probleempje voor onze Giri.
In een uur zijn er niet veel zetjes bijgekomen en dat is het mooie van naar schaken kijken...je kan tegelijkertijd een boek lezen.

geplaatst:
Tjonge, de andere borden staan allemaal in brand!

geplaatst:
...stilte... schreef:

In een uur zijn er niet veel zetjes bijgekomen en dat is het mooie van naar schaken kijken...je kan tegelijkertijd een boek lezen.

Daarom volg ik schaken niet (actief). Het gaat gewoon allemaal veel te langzaam

geplaatst:
Gretz schreef:

Daarom volg ik schaken niet (actief). Het gaat gewoon allemaal veel te langzaam

We leven in een langzame tijd, dus wat let je.

geplaatst:
Die partij van Giri kon nog wel eens lang gaan duren...de rest is al klaar.
Hij mag natuurlijk niet verliezen, want met twee nullen sta je al hopeloos achter.

geplaatst:
Dit zijn van die stellingen waarin je beetje bij beetje naar de rand van de afgrond wordt geschoven...

geplaatst:
Hopla, daar gaat een pionnetje. Die Wang zit natuurlijk gewoon te wachten op het foutje.

geplaatst:
Uiteindelijk weet Giri zich er nog uit te swindelen...maar al na twaalf zetten hadden ze elkaar de elleboog kunnen geven.

geplaatst:
Net thuis (ik werk nog buiten de deur) en zie dat drie van de vier partijen al in remise zijn geëindigd. Alleen Ding en Caruana zijn nog bezig, de nummers 3 en 2 van de wereld en tevens de favorieten om het toernooi te winnen...en uitdager van wereldkampioen Carlsen te worden.

En het is een bloedstollend gevecht!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.