menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Gretz
Sturridge werd aanvankelijk al in de zomer van 2019 bestraft omdat hij zijn broer in januari 2018 had getipt over een op handen zijnde transfer naar Sevilla. De broer had van de voetballer opdracht gekregen om bij wedkantoren geld in te zetten op de overgang, maar vervolgens nam de zaak een onverwachte wending.

Liverpool verkocht hem niet aan Sevilla, maar aan West Bromwich Albion. Vervolgens lekte uit dat de broers met hun inleg bij het wedkantoor extra geld hadden willen verdienen. Bewijs daarvoor werd gevonden in WhatsApp-berichten tussen de twee broers.


Oud-Liverpool-speler Sturridge fors beboet wegens gokken op eigen transfer | NOS


avatar van Gretz
Treurig. Kijkend naar de afgelopen 2 maanden heeft alleen RKC heeft van de eredivisieclubs vaker verloren dan Ajax

avatar van luigifort
Weer schuiven die oetlul... opzouten nu TH...

avatar van Gretz
Ondertussen op MuMe, een bijna net zo'n grote crisis als bij ons aller Ajax
Crew-mededelingen - MusicMeter.nl

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Weer schuiven die oetlul... opzouten nu TH...

OT: het zou goed kunnen dat we de kwaliteiten van TH behoorlijk hebben overschat. De gemiddelde trainer heeft minder dan 10% invloed op de resultaten. In het afgelopen (droom)seizoen speelde er op elke positie een (potentiële) topper. Nu wordt er vrijwel elke wedstrijd gerouleerd en speel je standaard met een paar mindere goden...

avatar van Johan de Witt
Gretz schreef:
Ondertussen op MuMe, een bijna net zo'n grote crisis als bij ons aller Ajax
Crew-mededelingen - MusicMeter.nl

Wat is er aan de hand dan??

avatar van Johan de Witt
Gretz schreef:
(quote)

OT: het zou goed kunnen dat we de kwaliteiten van TH behoorlijk hebben overschat. De gemiddelde trainer heeft minder dan 10% invloed op de resultaten. In het afgelopen (droom)seizoen speelde er op elke positie een (potentiële) topper. Nu wordt er vrijwel elke wedstrijd gerouleerd en speel je standaard met een paar mindere goden...

De voorste vier stonden vandaag wel goed, maar ook die creëren niks. De vorm is er totaal niet.

En helaas hebben we niks achter de hand om het tij te keren.

avatar van Johan de Witt
luigifort schreef:
Weer schuiven die oetlul... opzouten nu TH...

Die beker interesseert me totaal niet, maar als ze zaterdag verliezen bij Heerenveen lijkt het me wel over en uit voor TH. Stam en Van Bommel zijn voor minder ontslagen. Om niet te spreken over Marcel Keizer..:

avatar van Johan de Witt
We kunnen terug naar Musicmeter begrijp ik?

avatar van Gretz
Johan de Witt schreef:
We kunnen terug naar Musicmeter begrijp ik?

Ja, al voel ik niet direct de behoefte om nu op MuMe los te gaan over het mooiste spelletje. Iets te veel Rotterdamse en Utrechtse vrienden daar die de huidige vormcrisis van Ajax veel te mooi vinden

avatar van luigifort
Het is een kwestie van tijd denk ik dat alle metersites op zwart gaan. Jordy heeft het aan de verkeerden overgedragen. Eeuwig zonde...

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Het is een kwestie van tijd denk ik dat alle metersites op zwart gaan. Jordy heeft het aan de verkeerden overgedragen. Eeuwig zonde...

Mocht het doemscenario werkelijkheid worden dan beginnen we lekker ons eigen forum. Een prettige lay-out en site die snel is en er niet voortdurend uit is. Meer hebben we niet nodig. Maken we evt. gewoon een linkje naar RYM voor de database. Zou wel doodzonde zijn, maar het hoeft niet het eind van de community te betekenen

avatar van luigifort
Ik hoop t...

avatar van iggy
Gretz schreef:
(quote)

Ja, al voel ik niet direct de behoefte om nu op MuMe los te gaan over het mooiste spelletje. Iets te veel Rotterdamse en Utrechtse vrienden daar die de huidige vormcrisis van Ajax veel te mooi vinden


Waar precies is dat te vinden?

avatar van Gretz
iggy schreef:
(quote)


Waar precies is dat te vinden?

Crew-mededelingen - MusicMeter.nl


avatar van luigifort
Goals galore

avatar van Johan de Witt
Best was het nog niet, maar goed, de 3 punten daar draait nu even alles om.

avatar van Jason82
Erg blij met de drie puntjes. Het restant programma is loodzwaar, ik hoop dat het feit dat ze nu veel vrije tijd hebben ze extra energie geeft om weer te gaan vlammen...

avatar van luigifort
Best met Dest

avatar van Jason82
Wanneer is neres eigenlijk weer fit?

Programma AZ lijkt makkelijker

avatar van luigifort
Klopt. Hopelijk verspelen ze punten bij Groningen...

avatar van Jason82
luigifort schreef:
Klopt. Hopelijk verspelen ze punten bij Groningen...

En thuis tegen Feyenoord gelijk en psv verliezen

avatar van Johan de Witt
Over twee weken spelen wij eerst in Rotterdam.

avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Over twee weken spelen wij eerst in Rotterdam.

Als Ajax daar wint, dan zou dat echt de perfecte boost zijn voor het nu zo broze zelfvertrouwen. Gezien gisteravond ben ik alleen bang voor Ten Hag, die wisselt maar raak met een steeds weer andere basis 11.



avatar van Johan de Witt
Spannend in Liverpool.

avatar van Gretz
Zwaar onnodig

Klopp:


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:39 uur

geplaatst: vandaag om 15:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.