menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Johan de Witt
luigifort schreef:
Schuurs is geen de Ligt. Donny komt ballen halen die Frenkie altijd speelde en zit met zijn hoofd bij Real. Ziyech is niet in vorm en zit al bij Chelsea. Ik heb nog liever de onbevangenheid van Noa "dit is niet jouw wedstrijd" Lang dan de totaal overbodige en zinloze aankoop Babel. Mazraoui vind ik beter dan Dest die steeds slechter gaat spelen en zonder Quincy en David blijft er weinig over...

Ja Babel is al weken abominabel maar mag blijven staan... Donny moet gewoon op 10 met Tadic in de spits, dat werkt al twee jaar Europees. En ja Neres en Promes heb je echt nodig ook.

avatar van luigifort
Laat dan die mensen op hun plek staan en dan kun je andere poppetjes (popplagid) neerzetten op de lege plekken. Dacht dat Schuurs wel aardig was ff geleden, maar hij mag nu ook naar de uitgang...

avatar van Johan de Witt
Schuurs gaf ook al de punten weg tegen AZ na een laatste minuut-blunder. Die kun je wel afschrijven nu inderdaad.

avatar van luigifort
Perr direct!

Kan toch niet al die blessures zijn. De groepsfase CL tot Valencia thuis waren we oppermachtig en nog beter dan vorig seizoen. Nu lijken we op een 4e klasse amateurploeg...

avatar van Johan de Witt
Ja toen stond het beter met Alvarez/Martinez op het middenveld en de Ziyech-Promes en Donny-Tadic wisselwerking. Jammer genoeg raakten er een paar geblesseerd en ging TH nodeloos schuiven.
De schwung is er nu helemaal uit.

avatar van luigifort
We kunnen het misschien nog redden, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om de return te kijken. Niet omdat wij eventueel slecht zullen spelen, maar vanwege dat ge-etter van Getafe

avatar van Johan de Witt
Nee kans dat je het nog haalt is 5 procent.
Fuck die hele EL ook maar.
Gewoon aan een nieuw team bouwen en volgend jaar weer CL spelen. Zonder voorrondes

avatar van luigifort
Ja, ik denk dat de EL voor de spelers toch een deceptie is na de CL...

avatar van Johan de Witt
Kijken of Heracles uit ook een deceptie voor de spelers is dan. Vorig seizoen 1-0 verloren daar...

avatar van luigifort
Ik denk het wel. De Eredivisie had vroeger ook meer waarde en veel meer goede ploegen. Zeker met de finale EL, halve finale CL en het meer dan prima spel van de afgelopen jaren en ook nog eens het acteren op een hoog podium waar grote bedragen rond gaan, zorgt ervoor dat je niet zo'n zin hebt om tegen Heracles, Fortuna of VVV te ballen of de bus naar De Koel te nemen. Dat is denk ik ook een reden voor de Ziyechs van deze wereld of echte clubmensen als Donny om Ajax te verlaten. Niet vanwege het spel of het geld per se, maar je niet meer kunnen opladen voor zulke "oefenpotjes" zonder allure. In het buitenland speel je veel meer toppers. Niet dat ik voor de BeNe-liga ben. Ik snap de argumenten daaromtrent, maar zie je al Groningen supporters de bus pakken naar Standard Luik? Los van de afstand, hebben wij niks met de cultuur van het Belgische voetbal en vice versa.

avatar van Johan de Witt
Ook nog zonder Hakim vandaag...

avatar van Johan de Witt
Nou, zo leuk is dat niet

avatar van luigifort
Voetbal hoeft niet "leuk" te zijn
Alhoewel, alleen bij Ajax wel natuurlijk

avatar van luigifort
Tadic moet in de spits, Erik!

avatar van Johan de Witt
Aan Huntelaar heb je echt niks meer iig...

avatar van luigifort
Tadic was de perfecte kapstok, een beproefd recept. En dan de opkomende mensen die voor gevaar zorgen. Tis allemaal voorspelbaarder en statischer geworden. Ok, we missen belangrijke mensen. Waar is Siem als je m nodig hebt btw En wat voegt Babel toe wat we niet al hadden

avatar van luigifort
Zullen we donderdag maar overslaan...

avatar van luigifort
Johan de Witt schreef:
Kijken of Heracles uit ook een deceptie voor de spelers is dan. Vorig seizoen 1-0 verloren daar...

avatar van Johan de Witt
Ja sowieso. AZ kijk ik meer naar uit.
Daar moet het gebeuren!

avatar van Johan de Witt
Alleen maar domme lange ballen spelen, zeg...

avatar van luigifort
Waar is de ploeg en het voetbal van Valencia en Chelsea uit? En die in de eredivisie bijna alles thuis en uit met 4-0 won? In Qatar achtergebleven?

avatar van Johan de Witt
Ja, geen Ziyech en Promes. Dat scheelt al de helft.
Vorig jaar in deze fase was het ook drama overigens, maar kwam het toch nog goed.
Hopelijk nu ook nog...

avatar van Gretz
Het dieptepunt van het seizoen is bereikt lijkt het.

Blijft wel uitermate teleurstellend dat dit Ajax niet in staat is om een comfortabele voorsprong in de eredivisie op te bouwen. Nu blijven ze er in Alkmaar (en zelfs in Rotterdam) toch in geloven.

Voor de titelkansen kan het beter na donderdag klaar zijn in Europa. We hebben dit seizoen te weinig wisselspelers die qua niveau moeiteloos de basis kunnen vervangen.

avatar van luigifort
De bank blijkt id te smal te zijn, maar dan nog is Ten Hag niet goed bezig met al dat schuiven en dan weer die en dan weer die te laten spelen. Ik denk verder ook dat er een direct verband is tussen het trainingskamp in Qatar en vorig jaar de VS en het spel en de resultaten na de winterstop. Prima hoor dat je goed getraind hebt in de warmte, maar ik denk dat we beter in NL in de winter kunnen doortrainen...

avatar van Johan de Witt
Getafe verliest even met 0-3.
Die zijn klaar voor donderdag

avatar van luigifort
Als Tadic spits staat (zal wel niet) dan hebben we een kans...

avatar van Jason82
Chelsea, Valencia en Ajax liggen er allemaal zo goed als uit, de poule was toch niet al te sterk dus...

avatar van Johan de Witt
Nee die had je zonder arbitrale blunders ook glorieus gewonnen die groep

Geen Ziyech morgen ook. Alles op de titel maar!

avatar van luigifort
Geen Ziyech...geen kans...

avatar van Johan de Witt
Nee al komt Promes wel terug

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.