menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Je bent eigenlijk geen topclub meer, als je een 30 jarige De Sjiem de Jong opstelt, een 32 jarige Babel terughaalt en een 36 jarige pinchhitter hebt. Doorselecteren aub.

Precies, wat een belachelijke opstelling vandaag.
Deze wedstrijd had je al verloren voordat je ermee begon...

Bergwijn: Ik heb er vorig seizoen van genoten dat Tottenham van Ajax won.

Je bent nooit meer welkom in Mokum, verrader

luigifort schreef:
Bergwijn: Ik heb er vorig seizoen van genoten dat Tottenham van Ajax won.

Je bent nooit meer welkom in Mokum, verrader

Zou hij dat echt gezegd hebben, denk eerder dat zijn woorden weer verdraaid worden..

Dat heeft hij wel zo gezegd, maar met een lollige ondertoon, in het Engels en om de aanhang van Spurs te pleasen. Kan me niet voorstellen dat er ook maar één woord van gemeend is.

Onze kleine Pep is vandaag 50 geworden
Hopend op een passend cadeau zo, tegen PSV.

A Promessssssss

Yes, yes, Quincy Promes!!
Fijne assist van Viergever
Eens een Ajacied...

Blessuresssss

Als dit geen strafschop was dan weet ik het ook niet meer.

Stevie haha. Tegen 10 man, maar toch...

Goede eerste helft, povere 2e. Echt balen dat Promes uitviel, hopen dat het meevalt.

Mooi dat de Nederlanders in het buitenland zo goed presteren. De Ligt goed in vorm bij Juve, De Vrij is dat volgens mij altijd wel bij Inter, Wijnaldum en Van Dijk schrijven geschiedenis in Liverpool, Bergwijn scoort bij zijn debuut.... Lekker!

Gretz schreef:
Failliet van de VAR Twitter

Dat "geweldig eerlijke" systeem heeft Ajax ook de das omgedaan in de CL.

Hoop dat ie Kotarski of Scherpen opstelt...

Ziyech naar Sjelsie, eind van het seizoen

Ja zat er dik in. Ze wilden hem in de winter al.
45M is een schijntje voor ons kroonjuweel.

Donny, Nico, Dest en Onana zullen ook gaan ws.
Haal je weer zo’n 200M op deze zomer, maar ja, wat haal je ervoor terug??

Ziyech ja

We hadden een top "bouw"jaar onder Bosz, met een super 2e seizoenshelft. Daarna een kloteseizoen onder Marcel Keizer en vervolgens een topseizoen onder Ten Hag. En een goed eerste helft van dit seizoen tot alle blessures. Dus je hebt een team zo goed als 3,5 seizoen bij elkaar. Dat is best lang, maar zo voelt dat helemaal niet. Maar dat tussenseizoen was verloren tijd en het kostte ook wat om op te bouwen. In feite heb je dus maar 2 topseizoenen in totaal mogen beleven ipv 3,5 en dat is dus kort. En komende zomer is het allemaal voorbij, want iedereen gaat weg en zullen we weer lang moeten wachten om Europees zo ver te kunnen komen Achteraf had je meteen na Bosz Ten Hag moeten nemen.

Johan de Witt schreef:
maar ja, wat haal je ervoor terug??

Dat wordt terug naar het Ferdi Vierklau, Wamberto en Peter Hoekstra kaliber vrees ik...die jaren

Nou met 200 miljoen moet je wel een aantal grote spelers kunnen halen. Antony schijnt te komen.
En met Blind-Tadic-Promes staat je fundament al.
Plus de grote talenten als Ünüvar die eraan komen. Kan wel weer een mooi elftal worden, maar heeft tijd nodig.

Denk dat Antony op het laatste moment gekaapt gaat worden door een topteam uit een warm land voor meer geld...

luigifort schreef:
(quote)

Dat wordt terug naar het Ferdi Vierklau, Wamberto en Peter Hoekstra kaliber vrees ik...die jaren

Peter Hoekstra vond ik toen wel een enorm talent, jammer dat het door blessures dacht ik niet helemaal uit kwam.

Gretz schreef:
Ziyech naar Sjelsie, eind van het seizoen

Kijk dat zou Elvis Costello dus nooit doen

Johan de Witt schreef:
Antony schijnt te komen.

Goed gezien Mike Verweij

Ja Antony binnen!

Nu Jonathan David nog

O Lord
Marc Overmars: "Step into my office, baby"

Komende zomer 5 spelers weg bv. Maakt denk ik rond de 200 M.
Antony kost rond de 29 M lees ik. Koop je er nog 2 of 3 van rond de 25 M en de rest aanvullen met wat jeugd. Hou je nog zeker 80 M winst over...

Heb wat beelden van Antony gezien, beetje type Overmars (serieus) en Neres, maar dan fysiek sterker, maar ook met het overzicht en gevoel voor passing van Ziyech en een goed schot...

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.