menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Ik zou ook niet alles omgooien steeds. Ziyech op 10 laten en vd Beek op 6 bv, zo speelden we onze beste wedstrijden. Blessures? Ok, maar laat die dan op die positie staan en vul de weggevallen posities op met andere spelers. Veel beter, dan heb je je systeem tenminste nog, anders wordt het een nog ergere wanorde.

Slainte_Mhath schreef:
(quote)

Veltman kan echt Niet Meer. Ik voel me niet veilig met die houten klaas achterin.
Dat neem ik Ten Hag wel kwalijk. Schuurs is in alle opzichten een verbetering. Kijk nu wat ons dit heeft gekost...

Schuurs kostte ons gisteren ook dure punten. Veltman kan prima als rechtsback, daar speelde hij ook goed in de CL vorig seizoen tegen Juve. Centraal hadden ze wel iets mogen kopen ter vervanging van De Ligt.
En de beoogde vervanger van Frenkie (Marin) voldoet ook niet bepaald
In die zin nog knap dat ze het zo goed gedaan hebben op de laatste twee weken na.
Wil je nog wat bereiken dit seizoen zul je je op die posities toch moeten versterken.

Veltman is zeker beter als back dan centraal. Schuurs is zo verkeerd nog niet, maar is verre van een De Ligt. Alvarez hebben ze daarvoor gehaald, maar die laat Hag liever zwemmen op het middenveld
Schöne, Frenkie zijn weg. Martinez is een goede, betere vervanger van Schöne, ook op die positie, op vrije trappen na. Frenkie is onvervangbaar, maar vd Beek deed het best goed op die plek. En Ziyech doet t heel goed op de plek van vd Beek vorig jaar. Nadeel is alleen dat vd Beek dan minder in de 16 komt, het fijne samenspel met Tadic. Enzovoorts enzovoorts

Ja klopt, op zich als iedereen fit is, is het op te vangen en kun je het team van vorig seizoen benaderen. Zeker voorin, met Promes erbij en Ziyech op 10, ben je zo mogelijk nog beter.

Wel is het een stuk kwetsbaarder achterin.

En je mist de ‘easy’ goals uit standaardsituaties; de vrije trappen van Lasse en de corner-kopballen van De Ligt.

Die corners van nu zijn echt een drama.

Precies, dat zagen we ook bij Valencia uit bijvoorbeeld. Er was zelfs geen plek voor Neres in de basis, omdat iedereen fit was en op zijn beste positie stond. Hoe anders is dat nu...
Je moet kijken naar waar je goed in bent en welke soort spelers je hebt. Ik erger me aan al die corners en lange ballen en hoge voorzetten tegen Willem II en Valencia. Je weet gewoon van te voren dat er geen enkele keer een goal uit zal voortkomen, en toch blijven doen

Gisteravond genoten van een te korte kickbox partij Rico - Badr

Jason82 schreef:
Gisteravond genoten van een te korte kickbox partij Rico - Badr

Absoluut. Ik zat er ook heel lekker in toen het zo abrupt eindigde.
Erg jammer voor de wedstrijd en Badr die zich sportiever opstelde dan ooit.
Ik had veel medelijden met hem. Badr heeft hier lang en hard naartoe gewerkt en dan weer zo'n vervelende blessure.

Rico blijft een geweldige atleet en persoonlijkheid.

Epische match. Had 5 ronden moeten duren!

Ik denk dat Ajax door moet gaan op deze weg. Liever een Gravenberch of Ekkelenkamp dan Alvarez op midfield. Creativiteit boven een verdedigend blok op het middenveld, we zijn geen PSV tenslotte. Dan hadden we ook meer des Ajax gespeeld tegen Valencia en wellicht meer kansen kunnen creëren...

We hebben weer een epische lichting die (bijna) klaar is voor het grote werk

Gretz schreef:
We hebben weer een epische lichting die (bijna) klaar is voor het grote werk

Sontje Hansen viel wel dramatisch in

Slainte_Mhath schreef:
(quote)

Absoluut. Ik zat er ook heel lekker in toen het zo abrupt eindigde.
Erg jammer voor de wedstrijd en Badr die zich sportiever opstelde dan ooit.
Ik had veel medelijden met hem. Badr heeft hier lang en hard naartoe gewerkt en dan weer zo'n vervelende blessure.

Rico blijft een geweldige atleet en persoonlijkheid.

Klopt beide heren waren er meer klaar voor dan ooit! Episch had het kunnen zijn. Ik zat met spanning op de bank, de biertjes smaakten ook top. 3,5 miljoen kijkers voor de tv! Jammer dat het zo moest aflopen.

Racisme lijkt ook alleen maar toe te nemen op de tribunes. Ik snap nooit zo goed waarom je een "donkere" speler van de tegenpartij onheus bejegent terwijl er ook "donkere" spelers bij je eigen team voetballen

luigifort schreef:
Racisme lijkt ook alleen maar toe te nemen op de tribunes. Ik snap nooit zo goed waarom je een "donkere" speler van de tegenpartij onheus bejegent terwijl er ook "donkere" spelers bij je eigen team voetballen

Gekte en groepsdynamiek.

Schöne moet weg bij Genoa. Willen we m terug?

Neen.
Nou, alleen voor zijn vrije trappen misschien.
Maar je moet echt doorselecteren nu.
Bye Siem, KJH en Lasse ook als hij nog bij ons zou spelen.

He Kerstnacht om 00:00 uur een bericht. De geboorte van Jezus?...nee Lasse naar Ajax!

luigifort schreef:

Heel lastig, je kan niet voorspellen hoe het uitpakt.

Mijn gevoel zegt aan de andere kant toch; ja!!

luigifort schreef:

Ik zou zeggen van wel. Schone zakt vind ik nooit door de ondergrens. Heeft ook vorige CL prima gespeeld en we hebben wat meer mogelijkheden (i.p.v. Alvarez op middenveld)

Waarom zou je Noa Lang verhuren? Kunnen zo weer een paar geblesseerd raken...

luigifort schreef:
Waarom zou je Noa Lang verhuren? Kunnen zo weer een paar geblesseerd raken...

Die moet veel minuten gaan maken, zal de gedachte zijn. Nu bleek hij toch nog te licht voor het echte werk.

‘Dit is onze wedstrijd, niet die van jou’

Dat is ws de reden ja

Willem Deux
Titel is binnen

De titelrace is nu al niet spannend meer. Ergens wel jammer, vorig jaar was de ontlading groter doordat het zo enorm spannend bleef.

Beter zo snel mogelijk kampioen zijn, wat mij betreft.
Dan kun je je vol op de EL-winst storten.

Bovendien kun je dan jongens als Gravenberch, Traore en Schuurs vaker laten spelen in de competitie. Die moeten er klaar voor zijn volgend seizoen. In de zomer zullen er weer 3-4 vertrekken helaas. Donny, Nico, Onana, Neres en Ziyech wellicht.

R.I.P. Rob. Een van de meest sierlijke linksbuitens of midvoors die Nederland gekend heeft. Toen ik hem een tijd geleden nog op tv zag schrok ik wel. Robbie was opeens stukken ouder geworden. Maar wat hebben we genoten van hem.

Ja geweldige speler. Hij zal nooit vergeten worden.
RIP Rob Rensenbrink

Spannend potje in Groningen!

Not anymore

We zijn toch wel erg afhankelijk van met name Ziyech

Ik zeg geen trainingskamp meer in Verweggistan in de winterstop. Ging vorig jaar ook fout...

Laatste minuten hebben we weggegooid man, er zat nog een gelijkspel in! Slecht strijdplan van ten hag, te statisch allemaal

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.